Performance Max بهعنوان اولین کمپین مبتنی بر هوش مصنوعی در سال 2021 راهاندازی شد تا در تمام موجودیهای Google Ads از جمله جستجو، YouTube، Display، Discover، Gmail و Maps کار کند. در دو سال پس از آن، بازاریابان کسب و کارهای کوچک و بزرگ به Performance Max روی آورده اند تا به آنها کمک کند جلوتر از روند مصرف کنندگان بمانند و با غیرقابل پیش بینی بودن سفر مصرف کننده سازگار شوند.
بازخورد مشتریان ما و سرمایهگذاری مستمر ما در هوش مصنوعی اساسی منجر به بهبودها، ویژگیها و بینشهای جدیدی شده است که امسال منتشر شدهاند، مانند حذف نام تجاری در سطح کمپین، گزارش گروه دارایی، و مضامین جستجو. ما در اوایل سال جاری در Google Marketing Live ویژگیهای مولد هوش مصنوعی را در Performance Max اعلام کردیم و امروز شروع به عرضه آنها بهعنوان نسخه بتا برای همه مشتریان در ایالات متحده کردهایم. این کار حداکثر عملکرد را در کمک به بازاریابان در مقیاسبندی و ساخت داراییهای با کیفیت بالا که عملکرد را افزایش میدهد، بهتر میکند.
دارایی های جدید را در چند ثانیه ایجاد و مقیاس کنید
تنوع دارایی یک عنصر کلیدی برای کمپین موفق عملکرد حداکثر است. به ما گفتهاید که ایجاد و مقیاسبندی داراییها میتواند یکی از سختترین بخشهای ساخت و بهینهسازی یک کمپین بین کانالی باشد. اکنون، تنها با چند کلیک میتوانید داراییهای متن و تصویر جدید را برای کمپین خود ایجاد کنید. با کمک دانش و تخصص شما، هوش مصنوعی Google داراییهایی ایجاد میکند که به شما کمک میکند در تمام فهرستها و قالبهای عملکرد Google به مشتریان دسترسی پیدا کنید. Performance Max همچنین دادههای عملکرد را هنگام پیشنهاد یا ایجاد داراییهای خاصی برای کمپینهای شما در نظر میگیرد تا به تبلیغات شما کمک کند عملکرد خوبی داشته باشند.
هدف ما کمک به بازاریابان در هر اندازه است که عملکرد بهتری داشته باشند. ما میخواهیم به شما کمک کنیم مفاهیم خلاقانه را تولید و امتحان کنید – چه این که انواع جدیدی از تصاویر و پیامها را آزمایش کنید یا خلاقیتهای خود را از ابتدا بسازید. شما همیشه در کنترل هستید و می توانید تصمیم بگیرید که کدام دارایی را می خواهید به کمپین خود اضافه کنید و هر تصویری که ایجاد می شود منحصر به کسب و کار یا مشتری شما باشد. هوش مصنوعی گوگل هرگز دو تصویر یکسان ایجاد نمی کند.