یادداشت سردبیر: امروز ویدیا سرینیواسان در جشنواره شیرهای کن درباره هوش مصنوعی و خلاقیت صحبت کرد. در ادامه میتوانید گزیدههای ویرایش شده از سخنان او را بخوانید.
وقتی هوش مصنوعی را برای میلیاردها کاربر، سازنده و کسبوکار خود اعمال میکنیم، تأثیر آن بسیار زیاد است. هوش مصنوعی در جستجو به افراد کمک می کند تا پاسخ سؤالات خاص و پیچیده تر را پیدا کنند. همچنین راههای جدیدی را برای کاوش و ایجاد در YouTube ایجاد میکند که در آن افراد به دنبال فرصتها، کشف و الهام هستند.
همانطور که می بینیم هوش مصنوعی تجارب دیجیتالی را تکامل می دهد، نقش تبلیغات برای ایجاد ارتباط بین مردم و کسب و کارها مانند همیشه حیاتی است. ما به مردم کمک می کنیم آنچه را که می خواهند در این دنیای وسیع اطلاعات پیدا کنند. و همانطور که آنها کشف می کنند، خلاقیت مرتبط و طنین انداز همچنان چیزی است که برای تبلیغ کنندگان تفاوت ایجاد می کند.
ما معتقدیم هوش مصنوعی مولد پتانسیل عظیمی را در اینجا باز خواهد کرد. مقیاس، سرعت، و سفارشی سازی به سطوح جدیدی خواهد رسید. تولید خلاقانه سریعتر، فعالسازی رسانه مناسب و اندازهگیری در زمان واقعی، همه با هم کار میکنند تا عملکرد را افزایش دهند. این چشم انداز چند ساله ما است، اما این فناوری در حال حاضر کارهای زیادی برای تبلیغ کنندگان انجام می دهد.
ابتدا، میتوانید از هوش مصنوعی برای ایجاد بینش در مورد مخاطبان خود استفاده کنید، بنابراین میتوانید رفتارهای آنها را بهتر درک کنید و استراتژیهای جدیدی برای تعامل با آنها ارائه کنید.
سپس میتوانید تولید خلاقانه را کوتاه کرده و مقیاس دهید تا ایدهها را سریعتر زنده کنید. Veo را در نظر بگیرید، آخرین و پیشرفتهترین مدل تولید ویدیوی ما، که محتوایی با کیفیت بالا از اعلانهای خلاقانه ایجاد میکند – حتی میتوانید تکنیکهای سینمایی و جلوههای بصری خاص را بخواهید. این شیر را فقط برای کن خلق کرد.