Gen Z سریعترین رشد مخاطب ما است

لینکدین گزارش می دهد که Gen Z سریع ترین رشد مخاطبان آن است و نکاتی را برای کمک به بازاریابان برای رسیدن به نسل اول موبایل به اشتراک می گذارد.

ژنرال Z که به آن “زومرها” نیز گفته می شود، از افراد در سنین تشکیل شده است 9 تا 24.

در حال حاضر وجود دارد 78 میلیون زومرهای لینکدین که اکثریت آنها در ایالات متحده زندگی می کنند.

تعامل ژنرال Z در لینکدین – همانطور که با تعداد کل تعامل ها تعریف می شود – است 2.7 برابر بالاتر نسبت به ابتدای سال 2020،

اکثر کاربران Gen Z در لینکدین مستقیماً از دبیرستان به وب سایت می پیوندند. از کسانی که در دانشگاه ادامه تحصیل می دهند، 20% وارد یک زمینه مرتبط با تجارت شوید.

زومرها هزاره ها را تحت الشعاع قرار داده اند تا تبدیل شوند اکثر موبایل ها بخش نیروی کار:

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

  • 71% ژنرال Z’ers هر روز بیش از یک ساعت را در رسانه های اجتماعی سپری می کند.
  • 63% بیش از یک بار در هفته به لینکدین مراجعه کنید.
  • 74% می گویند اوقات فراغت خود را آنلاین می گذرانند.
  • 66% گزارش با استفاده از چندین دستگاه متصل در یک زمان.
  • 75% می گویند آنها بیشتر از رایانه ها یا دستگاه های دیگر از تلفن هوشمند خود استفاده می کنند.
  • استفاده روزانه ژنرال Z از رسانه های اجتماعی تقریباً کم است یک ساعت بیشتر از میانگین هزاره

یکی از یافته های جالب توجه در گزارش لینکدین این است که Gen Z به سئو علاقه مند است.

با توجه به ده دوره آموزشی برتر LinkedIn Learning که توسط Gen Z مشاهده شده است، آنها علاقه مند به کسب تعدادی مهارت هستند که می تواند به آنها در ایجاد شغل آنلاین کمک کند.

در نمودار زیر سه دوره از ده دوره برتر مربوط به HTML، Python و SEO را مشاهده خواهید کرد که همه آنها را می توان با هم برای ایجاد یک مهارت بازاریابی آنلاین قدرتمند استفاده کرد.

دوره های برتر لینکدینتصویر از: linkedin.com/business/marketing/blog/trends-tips، نوامبر 2021.

در اینجا نکات برجسته بیشتری از گزارش LinkedIn درباره Gen Z وجود دارد که مربوط به بازاریابان است.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

گزارش لینکدین: ژنرال Z در محل کار

کارگران ژنرال Z حساب خواهند کرد 27% از نیروی کار تا سال 2025، بنابراین لینکدین توصیه می کند از هم اکنون با آنها رابطه خوبی برقرار کنید و شروع به ایجاد ارتباط با آنها کنید.

روابط کلیدی هستند، زیرا زومرها بیش از هر نسل دیگری مایل به تغییر شغل هستند – 54% از آنها به فکر ترک شغل خود هستند تا چیز بهتری پیدا کنند.

بر اساس داده های لینکدین، برای این منظور، 41 درصد از نیروی کار جهانی در حال بررسی استعفا هستند.

از سپتامبر 2021 وجود داشته است 54% افزایش در انتقال شغل سال به سال در میان جمعیت شناسی ژن Z، انتقال شغل افزایش یافته است 80% سال به سال

در نهایت، زومرها مانند هر کس دیگری در نیروی کار امروز به دنبال چیزهایی هستند که موفقیت و امنیت مالی است.

آنها به خوبی از آنچه در پیش رو دارند آگاه هستند 77% “باور دارم که آنها باید در مقایسه با نسل های گذشته سخت تر کار کنند تا یک حرفه حرفه ای رضایت بخش و کامل داشته باشند.”

چگونه کسب و کارها و بازاریابان می توانند به این نسل برسند و یک ارتباط پایدار ایجاد کنند؟

در اینجا چیزی است که لینکدین توصیه می کند.

راهکارهای عملی برای بازاریابان

لینکدین استراتژی های زیر را برای حرکت توسعه برند و تولید محتوا در جهتی که برای ژنرال Z جذاب باشد توصیه می کند.

  • بدانند که چه مهارت هایی دارند: “به راحتی قابل انطباق”، “مهارت های خلاقیت” و “مهارت های ارائه” برترین مهارت های فعلی و سریع ترین رشد ژنرال Z هستند.
  • موبایل را در اولویت قرار دهید: Gen Z دستگاه های تلفن همراه را به دیگران ترجیح می دهد.
  • محتوای تعاملی ایجاد کنید: ژنرال Z کنترل محتوای مصرفی خود را دوست دارد. بیش از نیمی از آنها دوست دارند طرح آنچه را که در حال پخش است کنترل کنند.
  • به جای کنترل، همکاری کنید: رهبر ایده آل ژنرال Z یک همکار است، نه یک کنترل کننده، فرمانده یا مدیر.

تبلیغات

ادامه مطلب زیر

اینها نکات برجسته بخش اول از گزارش سه قسمتی لینکدین در مورد جمعیت شناسی Gen Z است. قسمت دوم در دسامبر منتشر می شود.

منبع: وبلاگ بازاریابی لینکدین


تصویر ویژه: آوریل 1993/Shutterstock