نحوه استفاده مشتریان از محصولات Google Cloud AI

امروز، به‌عنوان بخشی از رویداد جهانی Gemini at Work، نزدیک به 50 داستان مشتری جدید از سازمان‌های سراسر جهان را به نمایش می‌گذاریم تا نشان دهیم که هوش مصنوعی مولد چقدر می‌تواند تأثیرگذار باشد وقتی آن را در مقیاس به کار می‌گیرید – از جمله Pods، Snap، فولکس واگن ایالات متحده، برادران وارنر دیسکاوری و بسیاری دیگر. ما از آنچه مشتریان می‌سازند الهام گرفته‌ایم و از اینکه با چه سرعتی توانسته‌اند ایده‌ها را از آزمایش به تولید با پلتفرم Vertex AI منتقل کنند هیجان‌زده شده‌ایم. ما همچنین شاهد افزایش بهره‌وری از طریق Gemini برای Google Workspace هستیم، با توجه به مطالعه اخیر ما در مورد مشتریان سازمانی، مشتریان به‌طور متوسط ​​105 دقیقه در هفته برای هر کاربر صرفه‌جویی می‌کنند.

این بر اساس شتابی است که در ماه‌های اخیر دیده‌ایم، زیرا شراکت‌های جدید یا توسعه‌یافته‌ای را با برندهای پیشرو مانند Airtel، موسسه Asteroid، CMA CGM، Eiffage Partners، Hudson River Trading، Humana، LG AI Research، Motorola اعلام کرده‌ایم. ، New AIM، Nova Scotia Health و Telefonica. وقتی با مشتریان و شرکای خود صحبت می کنیم، آنها به چهار دلیل متمایز، Google Cloud را به عنوان شریک و پلت فرم استراتژیک هوش مصنوعی خود انتخاب می کنند:

  1. آنها می توانند دسترسی داشته باشند و سفارشی کنند بهترین مدل های فونداسیون هم از گوگل و هم از صنعت، از جمله جمینی. ما تنها ارائه‌دهنده Cloud هستیم که مدل‌های شخص اول، شخص ثالث و باز پرکاربرد را ارائه می‌کنیم. شرکت ها می خواهند پلتفرمی را انتخاب کنند که به آنها امکان انتخاب بدهد.
  2. آن‌ها می‌توانند عامل‌های پیچیده هوش مصنوعی و تجربه‌های سریع‌تر را با آنها ایجاد کنند پلتفرم توسعه واحد و یکپارچه ما، Vertex AI. این در بالای زیرساخت های کلاس جهانی ما قرار دارد و تنها پلتفرم یکپارچه ای است که به مشتریان امکان می دهد مدل ها را کشف کنند و به آنها دسترسی پیدا کنند، مدل ها را تنظیم و تقویت کنند، و عوامل و تجربیات هوش مصنوعی را ایجاد، زمین، استقرار و مدیریت کنند.
  3. آنها می توانند با ما سازنده تر باشند عوامل هوش مصنوعی. ما Gemini را برای Google Cloud و Gemini برای Google Workspace و همچنین نمایندگی‌های هدفمند برای تعامل و جستجوی مشتری ارائه می‌کنیم. مشتریان واقعاً از این نمایندگی های بسته بندی شده قدردانی می کنند، علاوه بر اینکه خودشان را می سازند.
  4. آنها مدل ها را با اطمینان و با جامع ترین رویکرد به کار می گیرند زمینه سازی در حقیقت سازمانی این به طور قابل توجهی دقت و کامل بودن پاسخ را بهبود می بخشد و به آنها اجازه می دهد صدای برند و تجربه مشتری خود را کنترل کنند.

شش نوع عامل هوش مصنوعی

ما همچنان شاهد بهره مندی مشتریان و شرکا از عوامل هوش مصنوعی – سیستم های هوشمندی هستیم که فراتر از چت و پیش بینی های ساده هستند و فعالانه اقداماتی را انجام می دهند. چیزی که عوامل هوش مصنوعی را منحصر به فرد می کند این است که آنها به دستیابی به اهداف خاصی کمک می کنند، خواه راهنمایی یک خریدار به سمت کفش مناسب، کمک به کارمند در جستجوی مزایای سلامتی مناسب، یا حمایت از کارکنان پرستاری با دست زدن به بیماران در هنگام تغییر شیفت کاری. . ما می بینیم که عوامل هوش مصنوعی حول شش مورد استفاده متمرکز شده اند:

Source link