GDPR چگونه بر داده های B2B تأثیر می گذارد؟ – یک توضیح ساده

عکس پروفایل نویسنده

@مرالیزابتLinkedCamp

LinkedCamp ابزاری مبتنی بر بازاریابی LinkedIn Automation است که به کسب و کارها و صنایع فروش قدرت می بخشد

وقتی نوبت به فعالیت های تبلیغاتی می رسد ، بازاریابان و مشاغل B2B می خواهند بدانند که GDPR چگونه قابل اجرا است و چگونه می تواند بر B2B تأثیر بگذارد!

می توانید حتی تحت GDPR به چشم اندازها رفته و اطلاعات B2B را جمع آوری کنید. با این حال ، برخی قوانین و مقررات وجود دارد که مطمئن شوید جمع آوری و استفاده از داده های B2B شما با قوانین GDPR مطابقت دارد.

بیایید در آن غواصی کنیم.

دقیقاً GDPR چیست؟

GDPR یا مقررات عمومی حفاظت از داده های اروپا شامل اصطلاحات و خدماتی است که به عنوان سندی برای محافظت از اطلاعات شخصی و حریم خصوصی شهروندان اتحادیه اروپا مورد استفاده قرار می گیرد.

تیم های فروش B2B گروهی هستند که بیشتر تحت تأثیر GDPR قرار دارند زیرا برای تبدیل آنها به سرنخ نیاز به جمع آوری اطلاعات شخصی مربوط به چشم اندازها دارند. بسیاری از سازمان های بزرگ استفاده می کنند ابزارهای اتوماسیون برای جمع آوری داده های مفید برای رشد فروش خروجی خود.

چگونه GDPR برای داده های B2B اعمال می شود؟

اگر بازاریاب B2B هستید و از ابزارهای اتوماسیون استفاده می کنید یا داده های کاربران را به صورت دستی جمع می کنید ، باید مطابق با GDPR باشید. اطلاعات شخصی کاربر شامل موارد زیر است:

  • نام
  • شماره تلفن
  • آدرس ایمیل
  • محل
  • آدرس آی پی

وقتی GDPR قابل اجرا شد ، بر بازاریابان B2B تأثیر بدی گذاشت زیرا داده های کاربر برای موفقیت خروجی بسیار حیاتی است …

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور