سیستم عامل Wear OS گوگل یک پلتفرم فراموش شده در بازار بزرگ ساعتهای هوشمند بود، وقتی که مردم واقعاً چه چیزی میخریدند، اما همه چیز به سرعت در حال تغییر است. در پشت سامسونگ، Wear OS همچنان به رشد خود ادامه می دهد، زیرا سه ماهه دوم 2022 شاهد یک جهش بزرگ دیگر از Galaxy Watch 4 بودیم.
کانال ها گزارشها حاکی از آن است که محمولههای جهانی پوشیدنی در سه ماهه دوم سال 2022 حدود 2 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش داشته است و 41.7 میلیون دستگاه فروخته شده است.
البته اپل همچنان با 26.4 درصد از بازار و 8.4 میلیون دستگاه فروخته شده، با رشد 6 درصدی نسبت به سال گذشته، همچنان با اختلاف زیادی پیشتاز است، اما سهم کلی اپل از بازار در واقع از 31.1 درصد در سال قبل کاهش یافته است.
در همین حال، سامسونگ شاهد افزایش سهم بازار خود به 8.9 درصد بود و از هواوی در فروش پیشی گرفت و به دومین سازنده بزرگ ساعت هوشمند تبدیل شد. این شرکت در سه ماهه دوم سال 2022، 2.8 میلیون دستگاه، عمدتاً از گلکسی واچ 4 و گلکسی واچ 4 کلاسیک، پیش از گلکسی واچ 5 که در اوایل سه ماهه سوم عرضه شد، ارسال کرد. سامسونگ در سه ماهه دوم نسبت به سال قبل از آن 58 درصد رشد سالانه داشته است. این هنوز هم خیلی عقب تر از اپل است، اما با این وجود رشد دارد.
و واضح است که برای Wear OS به عنوان یک پلتفرم عالی است. فروش بیشتر ابزارهای پوشیدنی سامسونگ به معنای علاقه بیشتر توسعه دهندگان برنامه و تلاش بیشتر گوگل برای توسعه پلتفرم اصلی است.
آ کانال ها سینتیا چن، تحلیلگر، همچنین می گوید که گلکسی واچ 5 جدید سامسونگ ممکن است در آینده با رقابت سخت تری روبرو شود.
در فضای اندروید، سامسونگ در استفاده از ساعتهای خود برای بهبود تجربه کاربری اکوسیستم برتر خود پیشرو است. آخرین نسخههای سامسونگ و گارمین و عرضههای مورد انتظار اپل و گوگل در ماههای آینده رقابت را در میان ساعتهای هوشمند ممتاز تشدید میکنند. کاربران ساعتهای هوشمند اطلاعات بهتری در مورد ساعتهای هوشمند دارند و دستگاههایی را انتخاب میکنند که بهترین قابلیتهای ردیابی را برای موارد استفاده مورد نظرشان، برای ردیابی سلامت عمومی یا ردیابی عملکرد ورزشی ارائه میدهند.
اطلاعات بیشتر در مورد Wear OS:
FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای کسب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.
برای اخبار بیشتر، 9to5Google را در YouTube بررسی کنید: