هفته گذشته گزارشی درباره مشکلی در اپلیکیشن Galaxy Wearable منتشر کردیم که بر دارندگان گلکسی واچ 4 تأثیر میگذارد، که شاهد از کار افتادن مداوم برنامه بود. با این حال، فراتر از این ساعت هوشمند، همان مشکل خرابی هدفون های سامسونگ را تحت تأثیر قرار می دهد، با پیامی مبنی بر اینکه «مدیر گلکسی بادز همچنان متوقف می شود» یا «پاسخ نمی دهد».
اگر هر یک از جدیدترین هدفون های سامسونگ را دارید – Galaxy Buds Pro، Galaxy Buds 2 یا Galaxy Buds Live، ممکن است با پیام “مدام متوقف می شود” یا “عدم پاسخگویی” مواجه شوید. ما شاهد مشکل خرابی بدون وقفه در گلکسی زد فولد 3 بودیم که گلکسی بادز پرو و گلکسی بادز 2 با آن جفت شدهاند، و به نظر میرسد که ما تنها نیستیم.
در طول یک هفته گذشته، چندین موضوع انجمن و پست های Reddit به این مشکل اختصاص داده شده است. در هر مورد، برنامه ای که برای تسهیل ارتباط بین گوشی و هدفون شما استفاده می شود تقریباً به طور مداوم خراب می شود. به نظر می رسد این مشکل معمولاً به صورت تصادفی، اما اغلب، و در درجه اول در دستگاه های سامسونگ رخ می دهد.
کسانی که آسیب دیده اند می گویند که به نظر می رسد حذف برنامه و نصب مجدد آن کمک کننده است. در پاسخ، یکی از مدیران سامسونگ گفت که این اقدام مناسب همراه با اعطای مجوز «دستگاههای نزدیک» است. برای Galaxy Buds Pro و Buds Live، به نسخه 4.1.22051251 نیاز دارید.
البته پلاگین گلکسی واچ 4 سامسونگ دقیقاً همین مشکل را در همان بازه زمانی داشت که نشان میدهد مشکل مستقیماً مرتبط است. سامسونگ از آن زمان بهروزرسانیهای پلاگینی را برای گلکسی واچ 4 و چند ساعت هوشمند دیگر منتشر کرده است، بنابراین منطقی است که انتظار مشابهی برای هدفونهای سامسونگ داشته باشیم.
اگر مشکل مشابهی را مشاهده کردید، یک نظر در زیر بگذارید.
اطلاعات بیشتر در مورد سامسونگ:
FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای کسب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.
برای اخبار بیشتر، 9to5Google را در YouTube بررسی کنید: