به دنبال افزایش دنبال کنندگان خود در توییتر (که اکنون به نام X شناخته می شود) هستید؟
اگر فکر می کنید قبلاً تمام ترفندهای کتاب را امتحان کرده اید، افزایش دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی می تواند کار دشواری باشد. بنابراین، اگر میخواهید بدانید چگونه دنبالکنندگان بیشتری در توییتر به دست آورید، به جای درستی آمدهاید.
در این صفحه، ما به شش راه برای افزایش فالوور در Twitter/X اشاره خواهیم کرد! برای یادگیری بیشتر به خواندن ادامه دهید!
PS به دنبال نکات و ترفندهای بیشتری برای بازاریابی آنلاین کسب و کار خود هستید؟ در خبرنامه ایمیل ما مشترک شوید!
آیا توییت های شما دیده می شود؟
فقط با 10 درصد از کاربران برتر توییتر با تولید 80 درصد از کل توییتها در ایالات متحده، حتی توییتهایی که به خوبی ساخته شدهاند با استراتژیهای برنده نیز میتوانند در میان این توئیتها گم شوند.
وسوسه راههای سریع و غیراصولی برای جلب توجه نشوید، مانند خرید فالوور یا شرکت در قطارهای «فالو برای دنبال کردن». در حالی که اینها ممکن است راه های آسانی برای افزایش تعداد شما به نظر برسد، اما به احتمال زیاد در دراز مدت به شما آسیب خواهند رساند.
دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی تنها زمانی برای برند شما ارزشمند هستند که واقعاً بخواهند با شما و محصول شما درگیر شوند. اگر آنها فراتر از مصرف کنندگان هدف شما هستند، حضور آنها هیچ کمکی به شما در دستیابی به فروش یا به دست آوردن وفاداری نمی کند.
چگونه فالوورهای بیشتری در توییتر به دست آوریم
مفیدترین راه برای استفاده از شما پلتفرم های رسانه های اجتماعی و خوانندگان توییتر خود را افزایش دهید این است که به دنبال سرنخ های قانونی باشید که با ارزش ها و خدمات برند شما همسو باشند.
در اینجا شش راه برای به دست آوردن فالوور X بیشتر آورده شده است:
1. محتوای قابل اشتراک گذاری ایجاد کنید
محتوای قابل اشتراک گذاری فراتر از آخرین ویدیوهای ویروسی یا اخبار با عنوانی چشم نواز است – این بدان معناست که مخاطبان شما چه کسانی هستند و چه چیزی را ارزشمند می دانند. ارزش برای هر کس معنای متفاوتی دارد.
برای برخی از برندها، ارزش از اینفوگرافیک های دقیق است که مطالعات پیچیده پزشکی را تجزیه می کند. برای دیگران، ممکن است محتوای تعاملی به منظور ترویج تعامل و دریافت بازخورد مفید جامعه. برای بسیاری، از طریق داستانها، تصاویر یا کلیپهای ویدیویی به اشتراک گذاشته شده، سرگرمی یا الهام بخش است.
هرچه محتوای شما مرتبطتر باشد، احتمال بیشتری وجود دارد که مخاطبان شما آن را پیدا کنند و با شما درگیر شوند.
توییتهای شما نیز باید اصلی و دقیق باشند – اشتراکگذاری اطلاعات نادرست یا محتوای قدیمی راهی آسان برای کسب شهرت منفی و نادیده گرفتن توئیتهای شما توسط فالوورها است.
آرایش هر توییت را در نظر بگیرید، از جمله:
- پیام
- متن
- پیوندها
- اکانت های برچسب گذاری شده
- هشتگ ها
- رسانه ها
هنگامی که محتوای قابل اشتراک گذاری شما کار خود را انجام داد و به شما کمک کرد با فالوورها و مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید، به تعامل با آنها و تقویت این رابطه ادامه دهید.
2. استراتژی هشتگ داشته باشید
آیا می خواهید بدانید که چگونه می توانید دنبال کنندگان بیشتری در توییتر به دست آورید؟ از هشتگ ها استفاده کنید.
استراتژی X/Twitter شما باید یک برنامه قوی برای هشتگها داشته باشد – از کدام هشتگها استفاده میکنید، هر چند وقت یکبار از آنها استفاده میکنید و چند هشتگ در هر پست اختصاص میدهید. توییت هایی با یک هشتگ دریافت می شوند 29 درصد تعامل بیشتر به طور کلی، اما تعداد زیادی هشتگ می تواند علیه شما کار کند.
سایر بازیگران اصلی صنعت خود را پیدا کنید، از جمله رقبا یا برندهایی که الهام بخش شما هستند. آنها از چه هشتگ هایی استفاده می کنند و چگونه می توانید استراتژی مشابهی را برای دستیابی به مخاطبان خود اتخاذ کنید؟
برخی از هشتگ های خود را در توییت ها و بیوگرافی توییتر خود بگنجانید، مانند #yourbrandname یا #yourbrandslogan، تا کاربران بتوانند به راحتی آن پست را با شرکت شما مرتبط کنند.
3. به معیارهای خود توجه کنید
مگر اینکه نمایه X شما کاملاً جدید باشد، باید به معیارهای پست منحصر به فرد خود دسترسی داشته باشید، که به شما امکان می دهد ببینید چه زمانی پست های شما بیشترین جذابیت و تعامل را دریافت می کنند. دانستن معیارهای شما کارآمدترین راه برای ایجاد استراتژی توییتر شماست.
به عنوان مثال، شرکت های تجارت به کسب و کار (B2B) دریافت می کنند تعامل بیشتر در روزهای هفته، در حالی که مارک های B2C در آخر هفته نتایج بهتری می بینند. زمان هایی با بالاترین نرخ کلیک (CTR) برای تمام محتوای توییتر معمولاً ظهر و 6 بعد از ظهر است
هر نوع بینشی که می توانید از معیارهای خود به دست آورید به شما کمک می کند فالوورهای بیشتری در X بدست آورید.
4. در برنامه فعال باشید
با فعال ماندن در فید توییتر، حساب خود را مرتبط نگه دارید. با دیگران در صنعت خود، از جمله کارشناسان و چهره های مهم، تعامل داشته باشید.
به دنبال کنندگانی که محتوای شما را به اشتراک می گذارند و با آنها گفتگو می کنند پاسخ دهید. به پیام های مستقیم مربوطه پاسخ دهید. اگر میخواهید دنبالکنندگان توییتر بهدست آورید که به برند شما اهمیت میدهند، خط تماس خود را برای پاسخ دادن به سؤالات یا ارائه اطلاعات بینش درباره محصول و خدمات باز نگه دارید.
همچنین میتوانید با میزبانی جلسات Ask Me Anything (AMA) یا ایجاد پستهایی با سؤالات باز، گفتگوها را برای ترویج مشارکت بیشتر مخاطبان آغاز کنید. همچنین میتوانید حسابهای دیگر را تگ کنید و با تگ کردن دوستی که ممکن است علاقهمند باشد، از فالوورها بخواهید محتوای شما را به اشتراک بگذارند.
بیوگرافی توییتر خود را به روز نگه دارید، از جمله تمام پیوندهای خارجی و اطلاعات تماس.
5. ریتوئیت ها را تشویق کنید
با برگزاری هدایای گاه به گاه یا افزایش آگاهی برای هدفی که با ارزش های برند شما همسو است، انگیزه ریتوئیت ها را در نظر بگیرید. اینها راههای بسیار خوبی برای مشارکت دادن مخاطبانتان هستند، به آنها بگویید در مورد چه چیزی هستید و محصولات و پیام خود را با افراد بیشتری به اشتراک بگذارید.
6. پروفایل خود را بهینه کنید
شاید قبلاً در مورد اهمیت بهینه سازی وب سایت شرکت خود بدانید بهینه سازی موتور جستجو (SEO) و برندسازی ثابت، اما برای نمایه های رسانه های اجتماعی شما به همان اندازه مهم است.
نمایه توییتر شما باید برند شرکت شما از جمله رنگ ها، تصاویر برند و لوگوی رسمی شما را به اشتراک بگذارد. پیوندهایی به سایر حسابهای رسانههای اجتماعی مانند فیسبوک، یوتیوب، لینکدین و تیکتوک اضافه کنید و همیشه یک پیوند سریع برای راهنمایی دنبالکنندگان به وبسایت خود داشته باشید.
اجازه دهید WebFX کمپین بعدی بازاریابی رسانه های اجتماعی شما را مدیریت کند
بیش از 450 کارشناس دیجیتال مارکتینگ ما در آماده باش هستند تا به شما کمک کنند تا استراتژی رسانه اجتماعی برند خود را به سطح بعدی ارتقا دهید. درباره جامع ما بیشتر بیاموزید خدمات تبلیغات رسانه های اجتماعی و درخواست یک پیشنهاد رایگان امروز