آینده موفقیت در محتوا اجتماعی است

در اینجا یک چالش وجود دارد: جستجوی “SEO RFP” در گوگل. روی نتایج کلیک کنید و به من بگویید چقدر شبیه هستند.

ما همان کاری را انجام دادیم که هر سئوی دیگری انجام می دهد: ما پرسیدیم، “چه کلماتی از نظر موضوعی مرتبط هستند؟” رقبای من کدام موضوعات را از دست داده اند؟ چگونه می توانم آنها را در آن قرار دهم؟” و “چگونه می توانم همه چیز را کمی بهتر از آنها انجام دهم؟”

سپس آنها همین کار را انجام می دهند و تبدیل به چرخه شکست دادن محتوای متوسط ​​با محتوای متوسط ​​​​کمی کمتر می شود.

وقتی به محتوای رتبه بالای ما نگاه کردم، احساس ناراحتی کردم. بله، رتبه‌بندی شد، اما در مقایسه با هر چیز دیگری که رتبه‌بندی شده بود، خیلی مفید نبود.

رتبه بندی کاری نیست که باید انجام شود. این فقط یک پروکسی است.

چرا یک کلمه کلیدی با رتبه بالا باعث می شود من احساس ناراحتی کنم؟ آیا این تمام کار عجیب و غریب انجام نمی شود؟ نه برای من. وظیفه ای که باید انجام شود کمک به آموزش افراد است و رتبه بندی محصول جانبی انجام آن به خوبی است.

من به محتوای خودمان نگاه کردم و خودم را در جایگاه جستجوگر قرار دادم نه سئو. من به چهار رتبه برتر نگاه کردم و به این نتیجه رسیدم که محتوای ما آسان است، تقریباً ChatGPT. قابل پیش بینی بود، قابل تکرار بود، و فاقد ضربه های داغ و تند بود.

بنابراین، من 80٪ از محتوا را حذف کردم و آن را با 38 سوالی که در صورت استخدام سئوکار می پرسیدم جایگزین کردم. من یک شرکت کوچک و متوسط ​​25 ساله هستم و می دانم که در این دوران پرتلاطم به دنبال چه چیزی خواهم بود. من می خواستم سوالاتی را بنویسم که در مورد هیچ رتبه ای در ده برتر وجود نداشت. این یک ریسک بود، چرا؟ زیرا از نظر معنایی، من برخلاف آنچه گوگل احتمالاً انتظار داشت در این موضوع ببیند، حرکت می‌کردم. این زمانی بود که مایک کینگ در مورد کسب اطلاعات به من گفت. اگر اطلاعات جدیدی برای آن بیاورید، گوگل سیگنال‌های رتبه‌بندی را به شما افزایش می‌دهد. شاید بیرون آمدن از دریای یکسانی + برخی سیگنال های اجتماعی می تواند یک عامل کلیدی در بهبود رتبه بندی در بالای انجام کارهای سنتی سئو باشد.

چه چیزی بیشتر ارزش دارد؟

ده بازدید از پست RFP SEO من از طریق یک گروه خرید خصوصی WhatsApp یا گروه LinkedIn از افراد به محتوای من؟

صد نفر به همان محتوا از جستجو؟

مجبور شدم تماس بگیرم، و حاضر بودم رتبه‌بندی‌ها را از دست بدهم (که ترافیک پایینی داشتند اما ترافیک بسیار ارزشمندی داشتند) تا چیزی بنویسم که وقتی مردم آن را می‌خوانند، به اندازه کافی درباره آن فکر می‌کنند تا آن را در ایمیل‌ها، گروه‌ها و غیره به اشتراک بگذارند.

SME به عنوان قفل برای محتوای برجسته؟

من به معنای واقعی کلمه از خودم پرسیدم: “ویل، اگر یک شرکت سئو را استخدام می کردید از خود چه می پرسیدید؟ سپس به مدت 6 تا 8 ساعت ریف زدم و چت های زیادی با ChatGPT داشتم. من از ChatGPT می‌خواستم که مرا به گونه‌ای دیگر فکر کند. چیزهایی مانند “چه چیزی بیشترین ارزش را ایجاد می کند؟” من هرگز خودم را محدود نکردم که “حجم جستجو چقدر است”، من با ریف ها شروع کردم.

اگر قرار بود رتبه‌ام را از دست بدهم، باید از نظر اجتماعی آن را تبلیغ می‌کردم تا مردم بدانند که وجود دارد. اگر به این مسیر بروید، این یک قفل نیز بود. کار درستی است، شما اکنون می‌خواهید به جهش‌های اجتماعی تکیه کنید، بنابراین داشتن دلیلی برای به‌روزرسانی آن و بازگرداندن آن به شبکه اجتماعی بسیار مهم است.

اکثر “فالوورهای” من به دنبال خدمات سئو نیستند زیرا خودشان بازاریابان دیجیتال هستند. بنابراین من انتظار نداشتم که این پست HUGLEY را از بین ببرد، اما با توجه به محتوا، از اینکه چقدر خوب بود و چقدر از افراد واقعی درگیر شد، شوکه شدم.

Source link