FTC قوانینی را برای مبارزه با نظرات جعلی و توصیفات نهایی می کند

کمیسیون تجارت فدرال (FTC) یک قانون نهایی را با هدف سرکوب اعمال فریبکارانه در بررسی‌ها و توصیفات آنلاین اعلام کرده است.

چرا ما اهمیت می دهیم. بررسی‌های جعلی می‌تواند مصرف‌کنندگان را گمراه کند، زمان و پول را هدر دهد و به‌طور غیرمنصفانه به ضرر تبلیغ‌کنندگان صادق باشد. این قانون به FTC قدرت بیشتری می‌دهد تا در برابر متخلفان اعمال فشار کند و از بررسی‌های جعلی ایجاد شده توسط هوش مصنوعی جلوگیری کند.

جزئیات کلیدی:

  • این قانون فروش، خرید و ایجاد نظرات و توصیفات مصرف کننده جعلی یا نادرست را ممنوع می کند.
  • خرید نقدهای مثبت یا منفی و برخی از بررسی های داخلی فاش نشده را ممنوع می کند.
  • این قانون همچنین به سرکوب بازبینی و سوء استفاده از شاخص‌های جعلی رسانه‌های اجتماعی می‌پردازد.

بین خطوط. این اقدام پس از تصمیم دیوان عالی AMG Capital Management، که توانایی آژانس را برای درخواست کمک های پولی تحت قانون FTC محدود می کند، قابلیت های اجرایی FTC را تقویت می کند.

چیزی که آنها می گویند. لینا ام. خان، رئیس FTC گفت: این قانون از آمریکایی‌ها در برابر فریب خوردن محافظت می‌کند، کسب‌وکارهایی را که به‌طور غیرقانونی با سیستم بازی می‌کنند، در معرض خطر قرار می‌دهد و بازارهایی را که منصفانه، صادقانه و رقابتی هستند ارتقا می‌دهد.

بعدش چی این قانون 60 روز پس از انتشار در ثبت فدرال اعمال خواهد شد.

تصویر بزرگ. این قانون بخشی از تلاش‌های گسترده‌تر FTC برای مبارزه با شیوه‌های فریبنده در بازاریابی دیجیتال و محافظت از مصرف‌کنندگان در بازاری است که به طور فزاینده‌ای تحت تأثیر هوش مصنوعی است.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

آنو آدگبولاآنو آدگبولا

Anu Adegbola سردبیر رسانه پولی Search Engine Land بوده است از سال 2024. او پوشش می دهد جستجوی پولی، اجتماعی پولی، رسانه های خرده فروشی، ویدئو و موارد دیگر.

در سال 2008، کار آنو آغاز شد

ارائه کمپین های بازاریابی دیجیتال (بیشتر اما نه منحصراً جستجوی پولی) با ایجاد استراتژی ها، به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه، خودکار کردن فرآیندهای تکراری و به ارمغان آوردن کارایی از هر بخش از بخش های بازاریابی از طریق رهبری الهام بخش در سمت آژانس، مشتری و فناوری بازاریابی.

او موسس رویداد شبکه PPC است – PPC Live، میزبان پادکست هفتگی PPCChat خلاصه، و بمبشر رند در کلیک تک.

او همچنین یک سخنران بین المللی با برخی از مراحلی است که در SMX (ایالات متحده)، SMX (مونیخ)، دوستان جستجو (آمستردام)، brightonSEO، The Marketing Meetup، HeroConf (قهرمان PPC)، SearchLove، BiddableWorld، SESLondon ارائه کرده است. ، PPC Chat Live، AdWorld Experience (بولونیا) و موارد دیگر.

Source link