فاکس مجبور بود در طول سوپر بول خارج از جعبه “غلاف تجاری” فکر کند.

نوشته کیتی جردن گرین، کریستین فورمنتی و کری تیز از تیم سرمایه‌گذاری‌های صوتی تصویری استراتژیک C-K (SAVI)

در یک فضای رسانه ای که به طور فزاینده ای پراکنده می شود، رویدادهای تلویزیونی با مشخصات بالا کمیاب تر از همیشه هستند. با 100 میلیون نفر تماشاگر در سراسر کشور، Super Bowl یکی از آن رویدادهای منحصر به فرد است. از لحاظ تاریخی، تبلیغات Super Bowl تنها چند هفته قبل از بازی بزرگ فروخته شد، اما سال 2020 به طور قابل توجهی متفاوت بود و در نوامبر فروخته شد.

درست زمانی که تبلیغ‌کنندگان فکر می‌کردند که شانس خود را برای اجرای بازی بزرگ از دست داده‌اند، فاکس راهی برای تطبیق برندهای بیشتر در این رویداد با یک استراحت تجاری «شناور» ایجاد کرد و دو دقیقه دیگر زمان تجاری را به بازی اضافه کرد. استراحت تجاری “شناور” با هزینه ای برای طرح معمولی رویداد همراه بود. واحدهای بیلبورد سنتی و «فریاد زدن» به برندها از گویندگان کمتر اتفاق می‌افتد تا در وقفه تبلیغاتی جدید جا بیفتند.

CK انتظار دارد که قالب‌های تبلیغاتی جدید راه خود را در رویدادهای زنده و برنامه‌نویسی برتر ادامه دهند. در حالی که شبکه‌ها ادعا می‌کنند برای کاهش بار تبلیغات تلاش می‌کنند تا با سرویس‌های استریم که وقفه‌های تبلیغاتی کم یا صفر دارند، رقابت کنند، ما هنوز این موضوع را ثابت نکرده‌ایم.

در حالی که بازار پیام‌های درون رویدادی به تکامل خود ادامه می‌دهد و شبکه‌ها سعی می‌کنند درآمد تبلیغات خود را حفظ کنند، زیرا رتبه‌بندی خطی تلویزیون همچنان کاهش می‌یابد، فرصت‌های منحصربه‌فردی که شبکه‌ها برای تطبیق برندها ایجاد می‌کنند، معمولاً برای برندهای بزرگ با بودجه‌های بزرگ‌تر محفوظ است. با توجه به اینکه همه بودجه‌ها برابر نیستند، همه برندها نمی‌توانند وارد محیط تلویزیونی خطی شوند، اما این بدان معنا نیست که نمی‌توانند در رویدادهای تندروی برنده شوند.

تبلیغ‌کنندگان گزینه‌هایی برای دسترسی به برنامه‌هایی که می‌خواهند به‌عنوان OTT خطی دارند، مانند Sling TV یا AT&T Now، یا شرکای بدون سیم می‌توانند در رویدادهای پرمخاطب به موجودی دسترسی داشته باشند. گزینه دیگر، حضور در محتوای مرتبط یا اطراف است، مانند محتوای قبل یا بعد از بازی یا فرش قرمز و برنامه‌ریزی مجدد که یک جلوه هاله ایجاد می‌کند که یک نام تجاری را با رویداد مرتبط می‌کند. و بیایید شبکه های اجتماعی را فراموش نکنیم زیرا این کانال ها ثابت کرده اند که میزبان مخاطبانی درگیر در اطراف این رویدادها هستند که بیش از مایل به تعامل با برندها هستند. در پایان روز، صرف نظر از بودجه، فضایی برای همه وجود دارد که در رویدادهای تلویزیونی برجسته مانند Super Bowl برنده شوند.