میامی، فلوریدا، 5 نوامبر 2024/Chainwire/–FLOKI بسیار هیجان زده است که آخرین فعالیت بازاریابی خود را، یک کمپین چهار هفته ای در مرکز خرید نمادین WAFI در دبی اعلام می کند.
از 8 نوامبر تا 5 دسامبر، حضور نام تجاری FLOKI، 18 صفحه دیجیتال را در یکی از مشهورترین مقاصد خرید دبی روشن می کند و بخش عمده ای از ابتکار عمل بزرگتر ما برای تصاحب دبی را نشان می دهد.
WAFI Mall میانگین ترافیک روزانه حدوداً 19500 بازدیدکننده را جذب می کند و این فرصت را برای FLOKI فراهم می کند تا هر روز به حجم بالایی از خریداران دسترسی پیدا کند. این مرکز خرید 2.5 میلیون فوت مربع وسعت دارد و 860000 فوت مربع آن به خرده فروشی اختصاص دارد و بیش از 300 فروشگاه متنوع را در خود جای داده است که برندهای بین المللی را با بوتیک های محلی منحصربفرد ترکیب می کند.
18 صفحه دیجیتال به صورت استراتژیک در سراسر مرکز خرید قرار گرفته اند و تضمین می کنند که کمپین FLOKI حداکثر دید را به دست می آورد. این صفحهنمایشها در مناطق پرتردد و مکانهای برجسته در مرکز خرید WAFI تنظیم شدهاند، که باعث میشود FLOKI را برای هر خریدی که از آنجا عبور میکند، از دست ندهد.
درباره WAFI Mall
WAFI Mall که از اوایل دهه 1990 باز است، به عنوان یکی از اولین مجتمع های خرید بزرگ شهر، جایگاه ویژه ای در چشم انداز خرده فروشی دبی دارد. تم مصری منحصربهفرد این مرکز خرید آن را متمایز میکند، با مجسمههای مجسمههای ابوالهول که در ورودی از بازدیدکنندگان استقبال میکنند، مجسمههای فرعون و…