سرویسهای Fitbit امروز صبح با قطعی جزئی مواجه شدهاند، زیرا بسیاری از کاربران مشکلات مربوط به همگامسازی دستگاهها را در چند ساعت گذشته گزارش کردهاند.
به روز رسانی ساعت 4 بعدازظهر ET: Fitbit در ایمیلی به تایید شد 9to5Google قطعی جزئی که اوایل امروز مانع از همگامسازی ردیابهای شارژ 5 شده بود، حل شده است و دستگاهها باید از امروز بعدازظهر بهطور عادی کار کنند.
به نظر می رسد یک قطعی جزئی در انتهای Fitbit حدود ساعت 6:00 صبح امروز صبح به وقت شرقی آغاز شده است و تنها در چند ساعت گذشته مورد توجه بیشتر و بیشتر کاربران قرار گرفته است. DownDetector گزارش ها و نظرات فراوانی در این خصوص جمع آوری کرده است و این مقام مسئول حساب پشتیبانی Fitbit در توییتر همچنین به چندین کاربر که متوجه قطعی شده بودند پاسخ داده است.
تا کنون، Fitbit به طور رسمی مشکل را فراتر از پاسخهای عمومی به کاربران آسیبدیده تایید نکرده است.
به نظر می رسد مشکل اصلی ناشی از این قطع فیت بیت مربوط به همگام سازی باشد. دستگاههای مختلف Fitbit، از جمله Charge 5 ما، نمیتوانند همگامسازی شوند – اگرچه Abner Li ما گزارش داد که همگامسازی موفقیتآمیز امروز صبح به Fitbit رسید.
برنامه Fitbit مشکل خاصی را تأیید نمی کند، فقط می گوید که برنامه «نمی تواند Charge 5 شما را همگام کند» یا هر محصولی که در حال حاضر جفت کرده اید. ضربه زدن روی دکمه «اصلاح آن» نیز هیچ زمینهای را ارائه نمیدهد، بلکه پیوندی به یک صفحه پشتیبانی عمومی با نکاتی برای رفع جفتسازی دارد، همان صفحهای که پشتیبانی Fitbit در توییتر به آن اشاره میکند.
در حال حاضر، مشخص نیست که چقدر طول می کشد تا این قطعی برطرف شود، اما با پیشرفت وضعیت، این مقاله را به روز نگه می داریم. Fitbit هیچ صفحه رسمی برای نظارت بر وضعیت خدمات خود ندارد.
در حال توسعه…
اطلاعات بیشتر در مورد Fitbit:
FTC: ما از پیوندهای وابسته خودکار برای کسب درآمد استفاده می کنیم. بیشتر.
برای اخبار بیشتر، 9to5Google را در YouTube بررسی کنید: