بنابراین، همانطور که اشاره کردم، کلمات کلیدی فاصله قابل توجه شما صفحاتی در سایت شما هستند که قبلاً رتبه بندی شده اند، اما کاملاً در سه موقعیت برتر نیستند. بنابراین من آنها را به عنوان صفحاتی تعریف می کنم که شما برای کلمات کلیدی هدف خود از موقعیت 4 تا 20 رتبه بندی می کنید. در اینجا فرصتی وجود دارد که شاید با کمی فشار یا برخی تغییرات کوچک، واقعاً بتوانید تأثیر زیادی بر رتبه بندی خود و بر روی اهداف مورد نظر داشته باشید. با تمرکز بر روی این کلمات کلیدی فاصله قابل توجه، به سایت خود مراجعه کنید.
من و شما هر دو می دانیم که اگر در آن سه موقعیت برتر قرار نگیرید، ایجاد ترافیک ارگانیک زیاد و به خصوص با رقابت بسیار زیاد در نتایج جستجو، واقعاً سخت خواهد بود – مرورهای هوش مصنوعی در حال حاضر بسیار مهم است. . اما همچنین برخی از کلاسیکها، مانند نتایج خرید، تصاویر، نمودار دانش، موارد دیگری که میتوانند بر روی دید آن 10 پیوند ارگانیک بسیار سنتی تأثیر بگذارند. دیگر تنها رتبهبندی در آن 10 موقعیت برتر کافی نیست – شما واقعاً میخواهید در آن سه جایگاه برتر قرار بگیرید تا سهم بیشتری از ترافیک را به دست آورید.