تخمین زده می شود که 86 درصد از موجودی تلویزیون متصل (CTV) به صورت برنامه ای خریداری می شود و ناشران به دنبال راه هایی برای ارتباط با این مجموعه عظیم خریداران جدید هستند.
امروز، ما مجموعهای از ابزارها را برای شما آوردهایم که برای کمک به جذب تقاضای بیشتر، بهینهسازی درآمد و متمایز کردن راهبردی پیشنهادتان برای متمایز شدن در بین خریداران طراحی شدهاند.
با شرایط خود با خریداران ارتباط برقرار کنید
Google Ad Manager به شما این امکان را میدهد تا سیگنالهای متنی و مخاطبین را به اشتراک بگذارید که به خریداران ویدیو کمک میکند تا به اهداف خود برسند، در حالی که کنترلهای دقیقی را برای تعیین زمان، مکان و با چه کسی سیگنالهای شما به اشتراک گذاشته میشود. برای مثال، میتوانید دادههای استاندارد شدهای مانند ژانر، رتبهبندی محتوا و جمعیت بینندگان را از طریق سیگنالهای ارائهشده توسط ناشر (PPS) به اشتراک بگذارید – ویژگیای که به خریداران کمک میکند تا درک عمیقتری از مخاطبان و محتوای CTV پیدا کنند. برای کمک به بهبود شخصیسازی و اندازهگیری تبلیغات، شناسههای ارائهشده توسط ناشر (PPID) و هر سیگنال امن دیگری را که جمعآوری میکنید با خریداران مورد اعتماد به اشتراک بگذارید.
ما روی ارائه راههای بیشتر برای ارتباط با خریداران و دسترسی به تقاضا سرمایهگذاری کردهایم. به عنوان مثال، ما ابزارهایی را توسعه دادیم که تعامل آژانس و ناشر از جمله قابلیتهای جدید سرپرستی را افزایش میدهد. اینها یافتن و خرید مخاطبان ایده آل برای کمپین های خود را برای آژانس ها آسان تر می کند و موجودی CTV شما را با بازاریابان مناسب تطبیق می دهد.
ما همچنین پرداختهای مستقیم را برای مناقصه باز معرفی میکنیم تا راه دیگری برای دسترسی به تقاضای صرافیهای شخص ثالث مستقیماً در سرور تبلیغات شما در Ad Manager ارائه دهیم. پرداختهای مستقیم که بر اساس ادغامهای مناقصه بیدرنگ در مناقصه باز ساخته شده است، به شما این امکان را میدهد که یکپارچگی صورتحساب مستقیم با شرکای مبادله را حفظ کنید. این مسیر عرضه را در Sellers.json مجدداً طبقهبندی میکند تا یک رابطه مستقیم را نشان دهد، که میتواند هزینههای خریدارانی را که به دنبال کارآمدترین مسیر برای موجودی CTV هستند، باز کند.
با افزایش تقاضای برنامه ای، حفظ استاندارد تبلیغاتی بالا در راستای برند شما می تواند چالش برانگیز باشد. مرکز بررسی تبلیغات Google Ad Manager دارای ویژگیهای جدیدی است که شفافیت بیشتری را در هر خلاقیت برنامهای به شما ارائه میدهد. به عنوان مثال، از برچسبهای خلاقانه سفارشی برای سادهسازی گردش کار استفاده کنید و دستهبندی و بررسی خلاقیتها را آسان کنید. در ماههای آینده، ویژگیهای بهبود یافته بررسی ویدیویی را معرفی خواهیم کرد. این موارد به شما امکان میدهد تبلیغات را بر اساس متن و سطح حجم بررسی کنید و به شما کمک میکند تبلیغات ناخواسته یا بیش از حد بلند را مسدود کنید. و اگر بهدنبال کنترل بیشتر هستید، از بازبینی خلاقانه دستی برای تأیید قبلی هر آگهی استفاده کنید.
برای درآمد و تعامل کاربر بهینه سازی کنید
گام بعدی در استفاده حداکثری از موجودی CTV خود، بهینه سازی وقفه های تجاری برای افزایش درآمد و بهبود تجربه کاربری است.
ما در حال معرفی بازگشایی سمت سرور (SSU) هستیم که ادغامهای مبتنی بر برچسب را از طریق VAST (الگوی ارائه آگهی ویدیویی) با دنبال کردن زنجیرههای تغییر مسیر VAST در سرور تبلیغات ساده میکند. از آنجایی که این تغییر مسیرها ممکن است منجر به خطا و افزایش تاخیر شود، SSU برای تشخیص زودهنگام خطاها بهینه سازی می شود و بسته بندی آگهی ها را با بهترین تبلیغات موجود امکان پذیر می کند. از طریق پاسخ VAST، Google Ad Manager از دادههای آگهی مانند مدت زمان، قیمت پیشنهادی، و دامنه آگهیدهنده استفاده میکند تا اطمینان حاصل کند که فرصتها با خلاقیتهای تأیید شده و تکرار نشده پر میشوند تا حداکثر درآمد را به دست آورند. در آزمایش با شرکا، SSU نرخ خطا را تا 83 درصد کاهش داد که منجر به ارائه راحتتر تبلیغات و افزایش درآمد شد.
و با ابزار جدید بهینهسازی نرخ پر کردن ما، میتوانید موجودی خود را اولویت بندی کنید و بودجههای تقاضا را به سمت با ارزشترین ترافیک خود هدایت کنید. به عنوان مثال، میتوانید پر کردن ترافیک زنده در ساعات اولیه را بر ترافیک VOD در طول روز اولویت دهید و Google Ad Manager تحویل این بخشها را به حداکثر میرساند.
Google Ad Manager با بهرهگیری از قدرت هوش مصنوعی Google به شما کمک میکند تا وقفههای تبلیغاتی خود را با حداکثر کردن درآمد در ثانیه (RPS) بهینه کنید و در عین حال کنترلهای خطی روی مکانهای تبلیغاتی و تجربه کاربر ارائه میدهد. کنترل کنید که بینندگان هر چند وقت یکبار تبلیغکنندگان یا دستههای تبلیغاتی خاص را با محدودیتهای فرکانس گسترده و تنظیمات حذف رقابتی با هدف حل تضادهای بین کانالی (در حال حاضر در نسخه بتا) ببینند. برای آزمایش بیشتر و اصلاح رویکرد خود، از آزمایشهای A/B برای قوانین آگهی استفاده کنید تا تعادل مناسب بین درآمد و تعامل کاربر را از طریق بارهای تبلیغاتی مختلف و ساختارهای وقفه آگهی پیدا کنید.
ما به طور مستمر روی نوآوری ها سرمایه گذاری می کنیم تا به شما کمک کنیم درآمد CTV خود را به حداکثر برسانید، و ناشران می توانند آزمایش این ابزارها و افزایش رشد آنها را از امروز آغاز کنند. ما پیشرفتهای بیشتری برای به اشتراک گذاشتن در سال جدید خواهیم داشت – از جمله قالبهای جدید تبلیغات CTV و ابزارهای تقاضای عملکرد محور.