Facebook Pay در آگوست برای خرید سایت های خود راه اندازی می شود

Facebook Pay از اوت امسال به عنوان گزینه پرداخت برای همه سایتهای Shopify در ایالات متحده در دسترس خواهد بود.

تاکنون ، Facebook Pay یک سیستم پرداخت برای معاملات انجام شده در برنامه های خود فیس بوک بوده است. این برای ارسال پول ، خرید ، کمک های مالی و موارد دیگر استفاده می شود.

از اوت ، بازرگانان Shopify ایالات متحده می توانند از Facebook Pay استفاده کنند و یک تجربه یکپارچه تر از خرید را برای مشتریان ارائه می دهند.

“از ماه آگوست ، مشاغل در ایالات متحده که از سیستم عامل های شرکت کننده استفاده می کنند ، قادر خواهند بود Facebook Pay را به عنوان گزینه پرداخت مستقیم در وب سایت های خود فعال کنند ، به مشتریان خود این امکان را می دهند تا بدون نیاز به وارد کردن مجدد اطلاعات پرداخت ، سرعت پرداخت را انجام دهند.

ما در حال راه اندازی تبلیغات با بازرگانان Shopify هستیم و انتظار داریم با گذشت زمان با سیستم عامل های بیشتر و ارائه دهندگان خدمات پرداخت در دسترس باشیم. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

هنگامی که مشتریان Facebook Pay را به عنوان گزینه پرداخت انتخاب می کنند ، می توانند با اعتبار فیس بوک خود وارد سیستم شوند و فرم های پرداخت با اطلاعات ذخیره شده در حساب خود از قبل پر می شوند.

این تجربه پرداخت اصطکاک و مناسب برای موبایل می تواند به مشاغل کمک کند تا نرخ تبدیل بالاتری داشته باشند.

جزئیاتی که باید درباره Facebook Pay یادداشت کنید

اعلامیه فیس بوک تعدادی از سلب مسئولیت ها را اضافه می کند که به نظر می رسد آنها متوجه کاربرانی می شود که ممکن است نسبت به استفاده از سیستم پرداخت با مارک فیس بوک دلهره داشته باشند.

این شرکت خاطرنشان می کند که جزئیات پرداخت رمزگذاری شده و به صورت ایمن ذخیره می شوند ، این امر دیگر نیازی به مدیریت مشاغل برای پایان دادن به اطلاعات آنها ندارد.

از آنجا که این امر به اشتراک گذاری بین فیس بوک و سایر شرکت ها مربوط می شود ، عنوان شده است که جزئیات پرداخت ارائه شده از طریق Facebook Pay برای ارائه تبلیغات شخصی استفاده نخواهد شد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

پرداخت ها و معاملات انجام شده از طریق Facebook Pay در فید کاربر کاربر به اشتراک گذاشته نمی شود.

عرضه Facebook Pay با بازرگانان Shopify در ایالات متحده آغاز می شود ، اما انتظار می رود با گذشت زمان در دسترس بودن آن به سیستم عامل های بیشتری و ارائه دهندگان خدمات پرداخت گسترش یابد.

منبع: Facebook For Business