نیازهای بازاریابی برای وب سایت های بزرگتر

چه یک بازاریاب دیجیتال، مدیر عامل یا متخصص سئوی باتجربه باشید، تصمیم گیری در مورد یک وب سایت سازمانی مستلزم همکاری تیم شما با یکدیگر است. و اگر تصمیم این است که سئوی سازمانی برای سایت شما مناسب است یا خیر، به جای درستی آمده اید.

برای اینکه بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بر سایتی با هزاران (یا میلیون ها) صفحه تأثیر بگذارد، استراتژی ها باید آگاه تر، دقیق تر و اغلب پیچیده تر باشند. مدیریت سئوی سازمانی به بازاریابی، برند، طراحی وب و توسعه نیاز دارد تا با تیم سئوی خود همکاری کنند تا راه حل های سئو خودکار و مقیاس پذیر را پیاده سازی کنند.

در این راهنما درباره چیستی سئوی سازمانی، تفاوت آن با سئو سنتی و استراتژی های رایج سئوی سازمانی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

سئوی سازمانی چیست؟

سئوی سازمانی یک روش بهینه سازی موتور جستجو برای وب سایت هایی با معماری پیچیده و هزاران صفحه است که مستقیماً با درآمد کسب و کار، اعتبار برند و شهرت صنعت مرتبط است. سئوی سازمانی شامل مدیریت کمپین های دیجیتالی بزرگ و چند کانالی با سرمایه گذاری های بودجه قابل توجه و ایجاد استراتژی هایی برای کمک به آنها در رتبه بندی خوب در موتورهای جستجو است.

برخلاف آنچه به نظر می رسد، سئو در سطح سازمانی کمتر به اندازه شرکت و بیشتر به اندازه وب سایت و اهمیت آن در نتیجه کسب و کار مربوط می شود.

اصطلاح «سئوی سازمانی» همچنین می‌تواند به اندازه تیم، دامنه مدیریت پروژه و عمق همکاری بین بخشی مورد نیاز برای مدیریت وب‌سایت اشاره کند.

سئوی سازمانی چه تفاوتی با سئوی سنتی دارد؟

در حالی که سئو سنتی بر بهینه سازی صفحات تکی تمرکز می کند، بهینه سازی سئوی سازمانی رویکردی در سطح سایت دارد که با استراتژی های بلندمدت هماهنگ است.

روش های دیگری که سئوی سازمانی با سئو سنتی متفاوت است عبارتند از:

  • مقیاس پذیری. مدیریت بهینه سازی جستجوی ارگانیک برای یک وب سایت سازمانی به استراتژی و برنامه ریزی پیشرفته تری نسبت به سئو سنتی نیاز دارد. بهینه‌سازی موتورهای جستجوی سازمانی به دلیل نیاز به استراتژی‌های مقیاس‌پذیر برای ایجاد تغییرات مؤثر در هزاران صفحه وب، با سئوی معمولی متفاوت است.
  • کلید واژه ها. مثال دیگری از اینکه چگونه یک استراتژی سئوی سازمانی ممکن است با سنتی متفاوت باشد، در استراتژی کلمات کلیدی است. در حالی که ممکن است منطقی باشد که یک سایت کوچکتر بر روی رقابت کمتر و کلمات کلیدی طولانی تمرکز کند، یک سایت سازمانی اغلب می تواند کلمات کلیدی گسترده تر و رقابتی تر و جستجوهای جستجو را هدف قرار دهد.
  • مرجع برند. در حالی که سئوی سنتی ممکن است به سایت‌های کوچک‌تر در ایجاد اعتبار برند کمک کند، سایت‌های سازمانی ممکن است در صنعت خود کاملاً معتبر باشند. سئوی سازمانی در عوض می‌تواند به حفظ شهرت برند و رسیدگی به هرگونه روابط عمومی بد یا نتایج جستجوی منفی کمک کند.
  • مشارکت تیمی اهمیت حیاتی وب سایت برای کسب و کار به این معنی است که وب سایت های سازمانی اغلب دارای یک تیم وب اختصاصی با کارشناسان داخلی SEO هستند که قبلاً روی وب سایت خود کار می کنند. با این حال، اندازه و پیچیدگی وب سایت ممکن است همکاری با یک آژانس را برای بهبود سئو آن ضروری کند.

مزایای سئوی سازمانی

فراتر از افزایش قابل توجه در ترافیک ارگانیک، سئوی موثر برای شرکت های سازمانی همچنین برند شما را به عنوان یک منبع قابل اعتماد در هر مرحله در چرخه عمر مشتری قرار می دهد.

تیم سئوی سازمانی مناسب باید در کنار تیم توسعه وب شما برای بهبود تجربه کاربر و ردیابی معیارهای تعامل که بر عملکرد شما در جستجو تأثیر می‌گذارد، کار کند. با بهبود تعامل و تجربه کاربر، افزایش تبدیل اغلب به دنبال دارد. و یک تجربه کاربری ارتقا یافته اغلب تأثیر مستقیمی بر شهرت برند و افزایش رضایت مشتری دارد.

به این ترتیب، داشتن یک تیم اختصاص داده شده به بازاریابی سئوی سازمانی، انسجام کل استراتژی بازاریابی شما را از طریق همکاری بین بخشی متمرکز بر نیازهای مخاطبان به ارمغان می آورد.

اما این همه ماجرا نیست.

مدیریت پروژه اختصاصی، راه حل های مقیاس پذیر و اتوماسیون فنی، سئوی سازمانی را قوی تر می کند.

مدیریت پروژه اختصاصی

مدیریت صحیح سئوی سازمانی مستلزم پرداختن به سئو فنی، تحقیق، محتوا، تجزیه و تحلیل، گزارش و موارد دیگر است. اطمینان از اینکه همه چیز به طور مداوم و صحیح در بین اعضای تیم داخلی و برون سپاری انجام می شود، نیازمند یک سیستم مدیریت پروژه اختصاصی است.

شما به سیستم‌هایی برای برقراری ارتباط، پایبندی به فرآیندهای مشابه، استفاده از پلتفرم‌ها و ابزارهای یکسان و پیروی از شیوه‌های صنعتی نیاز دارید.

هرچه گردش کار خود را بهتر تعریف کنید و فرآیندهای شما تکرارپذیرتر باشد، بهتر می‌توانید تلاش‌های سئوی خود را افزایش دهید – جنبه‌ای که نسبت به روش‌های سنتی سئو برای سازمانی حیاتی‌تر است. به عنوان مثال، تولید محتوا یک فرآیند چند مرحله ای است و داشتن یک سیستم گردش کار اختصاصی، کارایی آن را بهینه می کند.

راه حل های مقیاس پذیر

ایجاد تغییرات در سطح سایت در یک سایت بزرگ سازمانی کار فشرده ای است. سیستم‌های گردش کار اختصاصی و ابزارهای بهینه‌سازی می‌توانند از همکاری پشتیبانی کنند و تیم شما را قادر می‌سازند تا تلاش‌های خود را افزایش دهند.

برای ایجاد محتوای سازمانی، محتوای قالب‌سازی شده تنها یک مثال است. شما به راحتی می توانید محتوای قالب شده را در مقیاس با بخش های کوچک شخصی سازی شده برای کلمه کلیدی مورد نظر بازتولید کنید.

در Victorious، ما بهینه‌سازی‌های فنی انعطاف‌پذیر سئو، لینک‌سازی و استراتژی‌های توسعه را ارائه می‌دهیم که می‌توانند با رشد کسب‌وکار شما افزایش یابند. ما یک رویکرد مبتنی بر داده در سئو را در پیش می گیریم که امکان نظارت مداوم و بهینه سازی عملکرد وب سایت شما را فراهم می کند.

اتوماسیون فنی برای پشتیبانی از پیاده سازی و اندازه گیری

اتوماسیون فنی استفاده از نرم افزارهای مختلف برای هدایت استراتژی های سئو و پیاده سازی و اندازه گیری این تلاش ها است. با خودکار کردن وظایف خاص، مشاغل می توانند در زمان و منابع صرفه جویی کنند، از دقت اطمینان حاصل کنند و فرآیندهای SEO خود را ساده کنند.

اتوماسیون برای وب‌سایت‌های سازمانی حیاتی‌تر است، زیرا نیاز به پیاده‌سازی تغییرات گسترده سایت در صدها یا هزاران صفحه، اغلب در یک سایت پیچیده‌تر دارد.

هر تیم سئو از ترکیب متفاوتی از ابزارها برای خودکارسازی فرآیندهای خود و بهبود پتانسیل جستجوی وب سایت استفاده می کند. در اینجا چند راه وجود دارد که آنها ممکن است این کار را انجام دهند:

  • تحقیق کلمات کلیدی: ابزارهای اتوماسیون می‌توانند با تجزیه و تحلیل حجم جستجو، رقابت و سایر داده‌های مرتبط به تحقیق کلمات کلیدی کمک کنند تا مؤثرترین کلمات و عبارات کلیدی هدف را پیشنهاد کنند. برای تسریع و بهبود فرآیند تحقیق کلمات کلیدی، تیم SEO شما ممکن است از ترکیبی از ابزارهایی مانند SEMRush، Ahrefs، Keywords Explorer، Answer the Public و غیره استفاده کند.
  • خزیدن و ممیزی سایت: ابزارهای اتوماسیون فنی مانند Deep Crawl، Ahrefs و Screaming Frog می‌توانند یک وب‌سایت را برای شناسایی مشکلات فنی سئو مانند لینک‌های شکسته، محتوای تکراری، توضیحات متا از دست رفته و تگ‌های عنوان بهینه‌نشده بخزند و بررسی کنند. این ابزارها همچنین می توانند ساختار یک وب سایت را تحلیل کرده و توصیه هایی برای بهبود عملکرد فنی آن ارائه دهند.
  • گزارش و تحلیل: ابزارهایی مانند Google Search Console، Google Analytics، Adobe Analytics و موارد دیگر می توانند معیارهای کلیدی مانند ترافیک ارگانیک، رتبه بندی کلمات کلیدی و بک لینک ها را ردیابی کنند. این معیارها بینش هایی را در مورد زمینه هایی برای بهبود ارائه می دهند.
  • لینک سازی: ابزارهایی مانند Ahrefs می توانند فرآیند یافتن فرصت های پیوند و نظارت بر پروفایل بک لینک شما را خودکار کنند. این ابزارها همچنین می توانند به تجزیه و تحلیل کیفیت بک لینک ها کمک کنند تا اطمینان حاصل شود که آنها از منابع معتبر و مرتبط با محتوای وب سایت هستند.
  • سرعت صفحه: Google PageSpeed ​​Insights، Lighthouse و Pingdom می توانند زمان بارگذاری صفحه را اندازه گیری کنند.
  • طرحواره: ابزار تست Schema Markup Google می‌تواند به شما کمک کند که داده‌های ساختاریافته شما بدون خطا باشد.
  • سازگار با موبایل: تیم‌ها می‌توانند بهینه‌سازی موبایل را نظارت و بهبود دهند.

در آژانس سئوی سازمانی به دنبال چه چیزی باشید

مهارت ها و همکاری مورد نیاز برای اجرای یک برنامه سئوی سازمانی موفق بسیار فراتر از کمپین های سئو سنتی است. برای موفقیت استراتژی های سئوی سازمانی، باید هماهنگی و یکپارچگی قابل توجهی بین تیم های بازاریابی، برندینگ و سئو وجود داشته باشد. اعضا در چندین بخش باید با هم کار کنند و به طور مؤثر ارتباط برقرار کنند.

وقتی تصمیم می‌گیرید که کدام آژانس برای همکاری با کدام تیم سئو مناسب است، تخصص سئوی سازمانی، اولویت‌بندی ارتباطات و ساختارهای موجود را برای ارائه توصیه‌ها و پیاده‌سازی در نظر بگیرید.

در اینجا چیزی است که هنگام انتخاب بهترین تیم آژانس سئو برای نیازهای شرکت تجاری خود به دنبال آن باشید.

تخصص سئو

برخی از آژانس ها SEO را به عنوان یکی از بسیاری از خدمات بازاریابی ارائه می دهند. اما مشکلات اغلب با این مدل آژانس “جک از همه تجارت، استاد هیچ”، که در آن سئو بیشتر یک فکر بعدی است تا یک اولویت ایجاد می شود. بهترین راه برای انتخاب آژانس سئوی مناسب برای وب سایت خود، انتخاب یک آژانس با برتری سئو است.

در اینجا در Victorious، ما مفتخریم که یک آژانس برنده جوایز هستیم که صرفاً بر روی سئو متمرکز شده است و این جوایز برای خود صحبت می کنند. در اینجا فقط چند مورد است:

  • جوایز جستجوی ایالات متحده: برنده، بهترین استفاده از جستجو – سلامت
  • جوایز آژانس ایالات متحده: برنده، بهترین آژانس بزرگ سال
  • کلاچ: رهبر بازار جهانی، سئوی سازمانی

ما تخصص عمیق سئوی خود را در وبلاگ خود و در طول ارتباط خود با مشتریان به اشتراک می گذاریم. هنگامی که با Victorious به عنوان آژانس SEO خود شریک می شوید، به یک پایگاه دانش اختصاصی فقط برای مشتری نیز دسترسی پیدا می کنید.

ما اطمینان می دهیم که شما در هر مرحله از راه مطلع هستید و برای رسیدن به اهداف خود با شما همکاری می کنیم.

تجربه سازمانی

تجربه سئو نباید تنها چیزی باشد که هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه چه کسی واجد شرایط کار در وب سایت سازمانی شما است به دنبال آن هستید. یک آژانس با تجربه در اجرای کمپین های سئو در سطح سازمانی باید بتواند شواهد واضحی از موفقیت خود در ارائه نتایج برای سایر مشتریان سازمانی ارائه دهد.

به دنبال نتایجی مانند این باشید:

  • SoFi در حین کار با Victorious در سایت سازمانی خود شاهد افزایش 95 درصدی کلمات کلیدی صفحه یک تا 11900 بود.
  • Union Bay در حالی که با ما به عنوان تیم پشتیبانی SEO خود درگیر بود، به افزایش درآمد ارگانیک 200٪ در سال و جلسات ارگانیک تا 115٪ در سال افزایش یافت.
  • Valiente Mott تغییر موقعیت کلی بیش از 8223 مکان، افزایش 23249٪ در CTR گوگل و بیش از 90٪ از جلسات وب جدید را از جستجو به دست آورد که نشان دهنده 85000 بازدید کننده جدید ارگانیک به وب سایت آنها است.

باز کردن ارتباط

در Victorious، ما بر اهمیت ارتباط و همکاری با مشتریان سازمانی خود تأکید می کنیم. همه مشتریان یک تیم اختصاصی دارند که با آنها و برای آنها کار می کند. ما به اعضای تیم شما اجازه دسترسی به پایگاه دانش فقط مشتری خود را می دهیم. این کتابخانه رو به رشد محتوای با کیفیت بالا، بازدیدکنندگان را از طریق خدمات سازمانی SEO، جزئیات قابل تحویل، و نحوه پیاده سازی راهنمایی می کند.

ساختار استاندارد گزارش‌دهی ما به مشتریان ما این امکان را می‌دهد که کمپین‌های سئوی سازمانی خود را درک کنند، اما می‌دانیم که کسب‌وکار شما ممکن است نیازهای گزارش‌گیری منحصربه‌فردی داشته باشد. چه به عرشه‌های ساخت پشتیبانی برای ذینفعان C-suite نیاز داشته باشید یا از ما بخواهید که با تیم شما اطلاعات تحلیلی شما را میزبانی کنیم، ما مطابق با نیازهای شما کار می‌کنیم.

زیرساخت های حمایتی

روش‌شناسی اختصاصی ما بهترین فناوری و افراد را ترکیب می‌کند تا نتایج مؤثر بر کسب‌وکار را در مقیاس ارائه دهد.

ما کسب و کار خود را بر اساس ارائه بهترین توصیه ها برای وب سایت و نیازهای تجاری منحصر به فرد شما بنا کردیم. تیم‌های ما می‌توانند در طول اجرا با هم کار کنند – یا ما می‌توانیم پشتیبانی استراتژیک را برای تیم‌های مختلف داخلی شما ارائه دهیم.

اگر اهداف کسب و کار شما تغییر کند، مشکلی نیست. ما حرکت می کنیم تا مطمئن شویم اهداف شما در خط مقدم استراتژی ما باقی می مانند.

هر عضو تیم ویکتوریوس در بهترین شیوه های سئو آموزش دیده است. ما تضمین می کنیم که یک تجربه دائماً با لمس بالا برای مشتریان خود داشته باشید، خواه با یک مدیر حسابداری، بخش مالی یا متخصصان سئوی اختصاصی ما صحبت کنید.

تیم کمپین شما شامل یک غلاف اختصاصی از متخصصان با تجربه عمیق در سازمان است. این ساختار تضمین می‌کند که همه افرادی که روی کمپین شما کار می‌کنند، عملکرد درونی کسب‌وکارهای سازمانی و همچنین آنچه را که برای شما منحصر به فرد مهم است، درک کنند.

راه حل سئوی سازمانی خود را پیدا کنید

هیچ میانبر موثری در مورد سئوی سازمانی وجود ندارد. در Victorious، ما به خود می بالیم که در یافتن راه حل های فزاینده ای که باعث رشد تصاعدی می شود، خلاق، فعال و سخت گیر هستیم. هنگامی که ما را به عنوان آژانس سئو قابل اعتماد خود انتخاب می کنید، یک شریک اختصاصی به دست خواهید آورد که متعهد به استراتژی های اثبات شده ای است که در طولانی مدت برای وب سایت شما کار می کند.

درباره خدمات سئوی سازمانی ما بیشتر بدانید و امروز یک مشاوره رایگان سئو را برنامه ریزی کنید.

Source link