Ennoventure تضمینی 8.9 میلیون دلاری در سری A برای مقیاس‌بندی فناوری حفاظت از برند مبتنی بر هوش مصنوعی دارد.

برای مقابله با بازار پررونق تقلبی، Ennoventure Inc.، یک رهبر حفاظت از برند مبتنی بر هوش مصنوعی، 8.9 میلیون دلار در دور سرمایه گذاری سری A خود به رهبری Tanglin Venture Partners جمع آوری کرده است. این بودجه، که شامل سرمایه گذاری از گروه سرمایه گذاری Fenice نیز می شود، به برنامه های توسعه جاه طلبانه Ennoventure در ایالات متحده، امارات و هند کمک می کند. این پیشرفت در زمان حساسی رخ می دهد که صنایع در سراسر جهان با افزایش بی سابقه محصولات تقلبی و سرقت دارایی معنوی روبرو هستند.

پلت فرم Ennoventure بر اساس ترکیبی از هوش مصنوعی و رمزنگاری ساخته شده است و به برندها اجازه می دهد تا یک امضای دیجیتال نامرئی را در بسته بندی محصول جاسازی کنند. این امضای نامرئی یک تغییر بازی برای برندها است زیرا احراز هویت فوری را بدون ایجاد اختلال در فرآیند تولید یا نیاز به سرمایه گذاری اضافی امکان پذیر می کند.

فناوری ثبت اختراع این شرکت قبلاً در بخش هایی مانند FMCG، خودروسازی و داروسازی مورد توجه قرار گرفته است، جایی که جعل خطرات مالی و اعتباری شدیدی را به همراه دارد. راه حل Ennoventure با استفاده از هوش مصنوعی برای احراز هویت محصول در زمان واقعی برای محافظت از برندها و مصرف کنندگان در برابر کالاهای تقلبی طراحی شده است.

Ennoventure به یک نیاز حیاتی برای محافظت از برند موثر و مقیاس‌پذیر با …

Source link