Emarsys Omnichannel & AI Masterclass – 3 جلسه که نمی خواهید از دست بدهید

Sponsored Post1 Ema Thirddoormedia PTTM Festival 24 VM EN Desktop 1920x1080px 1.png

از چت‌های کنار آتش گرفته تا جلسات تحت رهبری متخصصان با رهبران دیجیتالی که مسیری را در دنیای بازاریابی همه‌کاناله راه‌اندازی می‌کنند، امسال Emarsys Omnichannel و Masterclass هوش مصنوعی مملو از بینش‌هایی است که شما را با ایده‌های جدید سر و صدا می‌کند.

در این مقاله، ما قصد داریم به سه جلسه کلیدی از شرکت‌هایی مانند Home Depot، Colgate-Palmolive و Kellanova نگاهی بیندازیم که نمی‌خواهید از دست بدهید. بیایید شیرجه بزنیم

فراتر از تجارت: چگونه مارک های CPG تعامل DTC را ایجاد می کنند

سخنرانان:

  • دان برت، میزبان پادکست، نمایش CPG
  • جیمی شواب، معاون تجارت دیجیتال جهانی، Colgate-Palmolive
  • جیمی دکر، معاون تجارت الکترونیک، دل مونته
  • دایانا ماسیا، مدیر، قابلیت‌های جهانی همه‌کانال، Kellanova (Kellog's)

آنچه در فروشگاه وجود دارد:

با توجه به تقاضای مصرف‌کنندگان مدرن برای راحتی و فشارهای داخلی برای ایجاد تمایل به برند، در چند سال گذشته شاهد ازدحام برندهای محصولات مصرفی بوده‌ایم که به طور مستقیم به مشتریان عرضه می‌کنند.

با این حال، با چندین کانال در حال بازی، دنیای پرشتاب تجارت الکترونیک با مجموعه ای از چالش ها همراه است. به دان برت، پادکست نمایش CPG بپیوندید میزبان و یک پانل محترم از مهمانان CPG که در مورد:

  • اهمیت استراتژی داده شخص اول در سال 2024.
  • چه مبادلات ارزشی در طول سفر مشتری ایجاد می شود.
  • چگونه برندها شخصی سازی و اعتماد مصرف کننده را متعادل می کنند.
  • نقش هوش مصنوعی در کل این اکوسیستم و کاربردهای جدید آن.

چگونه مهندسان Home Depot در فصول اوج “بیشتر انجام دهند” را تجربه می کنند

سخنرانان:

  • Mauricio Gonzalez، هماهنگ کننده طراحی راه حل های لجستیک DFC، Home Depot
  • استفانی دایموت، مدیر بازاریابی محصول، Emarsys

آنچه در فروشگاه وجود دارد:

پرسنل پشتیبان و کیفیت بی‌نظیر، Home Depot را به فروشگاهی یک‌جا برای همه چیزهای DIY تبدیل کرده است. اکنون، با تغییر نام تجاری که تجربه‌ای بی‌نظیر را به مشتری ارائه می‌کند که دقیقاً در زمانی که به آن نیاز دارند، آنچه را که مشتریان نیاز دارند، ارائه می‌کند، این را به سطح بعدی می‌برد.

در این جلسه، رئیس بخش تجربه آنلاین Home Depot به اشتراک می گذارد:

  • سفر Home Depot به تسلط بر بازاریابی همه‌کانالی، با جزئیات تبدیل آن‌ها از فروشگاهی به آنلاین.
  • بینش های کلیدی در مورد چگونگی آماده شدن آنها برای جمعه سیاه، بزرگترین رویداد فروش سال آنها.

چگونه Replacements، Ltd. بازاریابی سنتی و دیجیتال را برای ارائه یک جمعیت گسترده ارائه می دهد

سخنرانان:

  • امی چیلدرس، مدیر بازاریابی تجارت الکترونیک، جایگزین
  • کارا لوئیس، مدیر استراتژی مشتری اصلی، توجه

آنچه در فروشگاه وجود دارد:

با میراث 40 ساله و خدمات استادکاری که جایگزین قطعات گرانبهای چینی شده است، جای تعجب نیست که Replacements Ltd. جمعیت “بالغی” تری را جذب می کند. با این حال، از آنجایی که آنها برای جذب مشتریان جوان‌تر تلاش کرده‌اند، تغییر جالبی را مشاهده کرده‌اند – تعداد بیشتری از مشتریان قدیمی‌ترشان در کانال‌های بازاریابی جدیدتر مشارکت می‌کنند.

نتیجه؟ تلاقی جذاب بین بازاریابی سنتی و متحول کننده که نیاز به یک استراتژی منحصر به فرد دارد. به مدیر بازاریابی تجارت الکترونیک و Attentive's Replacements Ltd مدیر استراتژی مشتری اصلی، در حالی که درباره نحوه استفاده Replacements Ltd. از فناوری پیشرفته بازاریابی و داده های مشتری برای پر کردن شکاف بین قدیمی و جدید صحبت می کنند.

اینها تنها بخشی از برندها و جلساتی هستند که اکنون برای Masterclass AI و Omnichannel که توسط Emarsys میزبانی شده است تأیید شده است.

برای دسترسی به تمام جلسات، به صورت زنده و آنلاین از 12 تا 13 ژوئن، هم اکنون ثبت نام کنید.

Source link