5 نمونه امضای ایمیل که نحوه انجام آن را نشان می دهد

وقتی یک ایمیل می نویسید، احتمالاً آن را با یک امضا پایان می دهید، درست است؟ چیزی شبیه «بهترین» و به دنبال آن نام شما.

اما نکته جالب در مورد اکثر پلتفرم های ایمیل این است که لازم نیست امضای خود را به صورت دستی برای هر ایمیل ایجاد کنید. می توانید امضایی ایجاد کنید که به طور خودکار در پایین هر ایمیلی که ارسال می کنید ظاهر شود. این چیزی است که احتمالاً قبلاً افراد زیادی را در ایمیل‌هایی که دریافت کرده‌اید دیده‌اید.

سوال این است که امضای ایمیل سفارشی شما چگونه باید به نظر برسد؟ این چیزی است که در این صفحه به آن خواهیم پرداخت. ما با نگاهی به برخی از عناصری که می‌توانید در امضای خود بگنجانید، شروع می‌کنیم و سپس به پنج نمونه امضای ایمیل نگاه می‌کنیم تا نحوه انجام آن را نشان دهیم.

برای یادگیری بیشتر خواندن را ادامه دهید. سپس مشترک شدن در Revenue Weekly، خبرنامه ایمیل ما، برای راهنمایی های بیشتر از کارشناسان بازاریابی!

ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!

پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغ‌ترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!

ایمیل خود را در زیر وارد کنید:

فرم اشتراک درون خطی – CTA 72

*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد

(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)

cta44 img

5 عنصری که می توانید در امضای ایمیل خود بگنجانید

بیایید با مرور برخی از عناصری که می‌توانید در امضای ایمیل خود بگنجانید، شروع کنیم. آنها عبارتند از:

  1. عنوان موقعیت شما
  2. یک ضربه سر
  3. شماره تلفن شما
  4. اطلاعات در مورد سازمان شما
  5. لینک های مربوطه

البته اینها نیستند فقط عناصری که می توانید بگنجانید گزینه های زیاد دیگری نیز وجود دارد. اما اینها تنها برخی از بهترین موارد برای استفاده هستند. در اینجا کمی بیشتر در مورد هر یک آمده است:

1. عنوان موقعیت شما

درج عنوان شغلی خود در ایمیل شخصی منطقی نیست. اما وقتی از آدرس محل کار خود ایمیل می فرستید، می تواند مفید باشد. این به گیرندگان این امکان را می دهد که بهتر بفهمند با چه کسی صحبت می کنند و نقش شما در شرکت چیست.

2. ضربه سر

لازم نیست هیچ تصویری را در امضای خود قرار دهید، اما گاهی اوقات ایده خوبی است. برای مثال، قرار دادن هد شات، ارتباط افراد با شما را آسان‌تر می‌کند، زیرا می‌توانند ظاهر شما را ببینند و تصویر واضح‌تری از شما در ذهن خود داشته باشند. لمس شخصی تری به ایمیل های شما می افزاید.

3. شماره تلفن شما

گاهی اوقات، مکالمات ممکن است از طریق ایمیل شروع شوند، اما بعداً به رسانه دیگری مانند تماس‌های تلفنی یا پیامک تغییر کنند. قرار دادن شماره تلفن خود در امضای ایمیل باعث می شود افراد خارج از ایمیل با شما تماس بگیرند. ممکن است شماره کار، شماره تلفن همراه یا هر دو را وارد کنید.

4. اطلاعات در مورد سازمان شما

در بسیاری از موارد، هنگام برقراری ارتباط از طریق ایمیل، نماینده یک شرکت یا سازمان بزرگتر هستید. برای مثال ممکن است به مشتریان بالقوه ایمیل ارسال کنید.

برای کمک به برندسازی، ممکن است اطلاعاتی درباره سازمان خود در امضای خود بگنجانید. این اطلاعات می تواند شامل یک لوگو، نام شرکت، یک فراخوان برای اقدام (CTA)، و بیشتر.

5. لینک های مربوطه

در نهایت، داشتن چند لینک در امضای ایمیل خود می تواند ایده خوبی باشد. باز هم، مطمئناً این یک الزام نیست، اما برخی افراد آن را مفید می دانند.

به عنوان مثال، ممکن است به وب سایت سازمان خود پیوند دهید. یا ممکن است پیوندی داشته باشید که افراد بتوانند از آن برای برنامه ریزی جلسه با شما استفاده کنند.

5 نمونه از امضای ایمیل

اکنون که برخی از عناصر فردی را که می‌توانید در امضای ایمیل بگنجانید پوشش دادیم، بیایید به نمونه‌های مختلف امضای ایمیلی که می‌توانید شبیه‌سازی کنید، نگاهی بیاندازیم. هر یک از این نمونه امضاهای ایمیل از فرمت متفاوتی استفاده می کنند که همه آنها به یک اندازه معتبر هستند. اینکه کدام یک از آنها استفاده می کنید به نیازها و ترجیحات خاص شما بستگی دارد.

پنج نمونه از امضاهای ایمیل که به آنها اشاره خواهیم کرد از فرمت های زیر استفاده می کنند:

  1. متن ساده
  2. لوگوی سازمان
  3. دکمه های رسانه های اجتماعی
  4. فراخوانی برای اقدام
  5. سلب مسئولیت حقوقی

1. متن ساده

یکی از ساده ترین انواع امضای ایمیل که می توانید استفاده کنید، قالب متن ساده است. همانطور که از نام آن پیداست، این ایمیل چیزی جز متن بدون قالب ندارد که اطلاعات اولیه ای درباره شما ارائه می کند:

امضای ایمیل 1

می توانید ببینید که این قالب چقدر ساده است. هیچ تصویر، لینک یا گرافیک پر زرق و برقی ندارد. این به معنای واقعی کلمه فقط چند خط متن است که نام شما و هر اطلاعات دیگری را که می خواهید منتقل کنید، مانند شماره تلفن یا عنوان شغل، ارائه می دهد.

2. آرم سازمان

اگر می‌خواهید برندسازی بیشتری را در امضای ایمیل خود بگنجانید، می‌توانید نام و لوگوی شرکت یا سازمان خود را اضافه کنید.

امضای ایمیل 2

اگر می‌خواهید این واقعیت را تقویت کنید که از طرف شرکت خود صحبت می‌کنید، یا اگر می‌خواهید لوگوی شرکت خود را در مقابل کاربران قرار دهید، این قالب ایده خوبی است. نشان دادن لوگوی خود به آنها در پایان هر ایمیل می تواند به تقویت برند شما در ذهن آنها کمک کند. به علاوه، اعتبار ایجاد می کند و به آنها کمک می کند تا بدانند ایمیل شما قانونی است.

3. دکمه های رسانه های اجتماعی

این قالب بعدی در لیست نمونه امضاهای ایمیل ما متمایز است زیرا شامل دکمه هایی است که به پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی منتهی می شوند.

امضای ایمیل 3

چند راه وجود دارد که می توانید از این استفاده کنید. اگر صفحات رسانه های اجتماعی شخصی خود را دارید، می توانید از دکمه هایی مانند این برای پیوند دادن به آنها استفاده کنید. اما فقط در صورتی باید این کار را انجام دهید که صفحات رسانه های اجتماعی شما مناسب کار باشد.

از طرف دیگر، ممکن است به صفحات رسانه های اجتماعی شرکت یا سازمان خود پیوند دهید. اگر آن مسیر را می روید، احتمالاً ایده خوبی است که در امضا نشان دهید که آنها متعلق به شرکت هستند و نه شما.

4. دعوت به اقدام

برخی از شرکت ها فراتر از درج نام و لوگوی خود در امضای ایمیل کارمندان هستند. آنها در واقع شامل یک CTA در زیر هر امضا برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود هستند.

امضای ایمیل 4

این فرمت به شما امکان می دهد تا برای گیرندگان ایمیل خود بدون بازاریابی مستقیم برای آنها بازاریابی کنید. ممکن است محتوای ایمیل به هیچ وجه قابل فروش نباشد، اما شما هنوز هم در یک CTA نسبتاً محجوب در پایین قرار می گیرید که ممکن است به تبدیل برخی افراد کمک کند.

5. سلب مسئولیت قانونی

آخرین مورد در لیست نمونه امضاهای ایمیل ما، قالب سلب مسئولیت قانونی است. این قالب مشابه فرمت قبلی است که در آن یک عنصر اضافی زیر خود امضا اضافه می کنید. با این حال، به جای CTA، این قالب شامل یک سلب مسئولیت قانونی است.

امضای ایمیل 5

به احتمال زیاد، قبلاً چنین چیزی را در ایمیل‌ها دیده‌اید. ممکن است لازم باشد یک سلب مسئولیت مانند این را در امضای ایمیل خود بگنجانید تا با مقررات صنعت مطابقت داشته باشد، یا صرفاً به منظور کمک به محافظت از اطلاعات محرمانه ای که ممکن است از طریق ایمیل ارسال شود.

زمان آن است که سطح فروش خود را افزایش دهید

لیست طولانی خدمات ما به شما کمک می کند تا با استراتژی های بازاریابی که ثابت شده است معیارهای نهایی مانند درآمد و تبدیل را افزایش می دهد، همه جنبه های کسب و کار خود را رشد دهید.

در 5 سال گذشته، ما بیش از این را مدیریت کرده ایم 14.9 میلیون معاملات در سراسر پایگاه مشتریان ما

cta7 img

با WebFX از بازاریابی ایمیلی خود بهره بیشتری ببرید

اکنون که همه این نمونه‌های امضای ایمیل را دیدید، می‌توانید دست به کار شوید و خودتان را بسازید. اما داشتن یک امضای ایمیل خوب تنها بخشی از ساخت یک کمپین بازاریابی ایمیلی موفق است. اگر مطمئن نیستید که چگونه از طریق ایمیل های بازاریابی خود نتیجه بگیرید، به متخصصان مراجعه کنید.

در WebFX، ما بیش از 28 سال تجربه داریم که به کسب و کارها کمک می کنیم سرنخ ها و تبدیل های بیشتری داشته باشند. ما خدمات ایمیل مارکتینگ برای شرکت هایی مانند شرکت شما که به دنبال ارتقاء کمپین های خود هستند عالی هستند.

علاقه مند به همکاری با ما هستید؟ فقط با ما تماس بگیرید 888-601-5359 یا آنلاین با ما تماس بگیرید امروز!

Source link