تا 89 ٪ از بازاریابان بازاریابی ایمیل را به عنوان استراتژی اصلی آنها در نظر بگیرید. قابل درک است ، همانطور که حداکثر 50 ٪ فروش بیشتر از سایر روشهای تولید سرب. این آمار باعث می شود فروش نتیجه اصلی بازاریابی ایمیل باشد که اکثر صاحبان مشاغل برای تعیین موفقیت کمپین های خود تجزیه و تحلیل می کنند.
با این حال ، شما می توانید از بسیاری از معیارهای دیگر برای ردیابی و اندازه گیری عملکرد کمپین بازاریابی ایمیل و دستیابی به اهداف درآمد خود استفاده کنید. استفاده از معیارهای مناسب برای ردیابی کمپین های بازاریابی ایمیل ، اطمینان حاصل می کند که بازده سرمایه گذاری (ROI) را به حداکثر برسانید ، مخاطبان خود را بهتر درک کنید و نتایج مطلوب را هدایت کنید.
در زیر ، ما به هر آنچه شما باید در مورد ردیابی ، اندازه گیری و گزارش نتایج بازاریابی ایمیل خود بدانید ، می گیریم:
معیارهای کلیدی بازاریابی ایمیل برای ردیابی
هنگام بحث در مورد نحوه اندازه گیری نتایج بازاریابی ایمیل ، باید با روشن کردن آنچه شما اندازه گیری می کنید شروع کنیم. معیارهای بازاریابی از طریق ایمیل به شما کمک می کند تا مخاطبان و تکنیک ها یا استراتژی هایی را که برای آنها خوب کار می کند ، درک کنید.
معیارهای بازاریابی ایمیل برای تمرکز هنگام اندازه گیری عملکرد شامل موارد زیر است:
- نرخ باز: یک نرخ باز ایمیل نشان می دهد که تعداد زیادی از کاربران ایمیل های شما را دریافت و باز می کنند. شما خطوط موضوع درگیر و تلاش های شخصی سازی ایمیل اغلب نرخ باز را تعیین می کند. دانستن نرخ باز به شما کمک می کند تا راه هایی برای افزایش تعامل پیدا کنید.
- نرخ کلیک از طریق (CTR): این متریک اندازه گیری می کند که چند نفر ایمیل شما را باز می کنند و روی پیوندهای ارائه شده کلیک کنید به سایت شما CTR نشان می دهد که آیا ایمیل های شما به طور موثری ترافیک را به وب سایت شما سوق می دهند و در نهایت تبدیل می شوند.
- میزان تبدیل: نرخ تبدیل شما نشان می دهد که کمپین های ایمیل به طور مؤثر ROI بازاریابی ایمیل مورد نظر را ارائه می دهند. آنها تعداد کاربرانی که اقدامات خاصی را انجام می دهند ، مانند خرید محصولات و خدمات شما را نشان می دهند.
- نرخ گزاف گویی: ایمیل ها همیشه به مخاطبان مورد نظر نمی رسند. در میزان گزاف گویی به شما نشان می دهد که چه تعداد کاربر در لیست شما ایمیل های خود را دریافت نمی کنند ، اطمینان حاصل می کنید که می توانید لیست ایمیل خود را مرتب کنید یا استراتژی خود را تنظیم کنید تا از موفقیت تحویل اطمینان حاصل شود.
- میزان اشتراک اشتراک: نرخ اشتراک اشتراک نشان می دهد که چند نفر لیست شما را ترک می کنند. شما می توانید از این داده ها برای تجزیه و تحلیل دلیل ترک مردم استفاده کنید و راه هایی برای حفظ آنها پیدا کنید. کلیه ایمیل های شرکت باید برای کمک به ردیابی این متریک ، یک دکمه لغو اشتراک در پایین را شامل شود.
- شکایات هرزنامه: اگر مشترکین ایمیل شما محتوای شما را بی ربط ، غیرقابل اعتماد یا با کیفیت پایین می دانند ، آن را به پوشه هرزنامه می فرستند. داشتن اطلاعات در مورد این متریک می تواند به شما در تنظیم استراتژی کمپین خود برای بهبود اعتبار و اقتدار خود کمک کند.
این معیارها را در نظر بگیرید شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) که شما در گزارش های بازاریابی ایمیل تجزیه و تحلیل و خلاصه می کنید. آنها ارزش واقعی کمپین های شما را نشان می دهند که می توانید برای مقایسه با سایر کمپین ها یا عملکرد صنعت استفاده کنید.
ابزارهایی برای ردیابی عملکرد کمپین بازاریابی ایمیل
برای ردیابی و اندازه گیری نتایج بازاریابی ایمیل ، به نرم افزاری ردیابی ایمیل نیاز دارید که داده ها را در KPI های شما جمع آوری و سازماندهی می کند. گزینه های زیادی ، پرداخت شده و رایگان وجود دارد که طیف گسترده ای از بینش بازاریابی ایمیل را در اختیار شما قرار می دهد.
چند موردی که برای مشتریان خود توصیه می کنیم عبارتند از:
1. emailmarketingfx
emailmarketingfx یک نرم افزار اختصاصی توسط WebFX است که مدیریت کمپین یکپارچه را تسهیل می کند. این امکان را برای ایجاد ، برنامه ریزی و ارسال ایمیل فراهم می کند. علاوه بر این ، این به شما کمک می کند تا کل کمپین خود را سفارشی کنید. طراحی ایمیل، ایجاد خط موضوع و تقسیم لیست ایمیل برای تنظیم کمپین های قطره ای.
با استفاده از این ابزار ، می توانید همه چیز را ردیابی کرده و در طول یک کمپین مانند نرخ باز ، CTR ، نرخ لغو اشتراک و نرخ گزاف گویی ، در مورد اساسی ترین معیارها گزارش دهید. می توانید از این معیارهای پیشرفته برای تنظیم و بهبود کمپین های خود استفاده کنید.
2. Google Analytics
تجزیه و تحلیل گوگل یک ابزار محبوب ردیابی وب سایت رایگان است که بینش دقیق بازاریابی ایمیل را ارائه می دهد. اگر در حال حاضر از آن برای اندازه گیری و گزارش عملکرد وب سایت استفاده می کنید ، می توانید یک لینک ردیابی دریافت کرده و آن را در ایمیل های خود قرار دهید تا داده ها را جمع آوری کرده و آن را در داشبورد Google Analytics خود گزارش دهید.
این به طور موثری معیارهای اساسی مانند CTR ، تبدیل در زمان واقعی و نرخ گزاف گویی را ردیابی می کند. متأسفانه ، Google Analytics نمی تواند نرخ باز ایمیل و بینش فرکانس را ارائه دهد. با این حال ، می توانید از آن برای تنظیم و پیگیری اهداف کمپین سفارشی استفاده کنید.
3. Mailchimp
MailChimp یک نرم افزار بازاریابی ایمیل است که مشاغل را به ابزارهایی مجهز می کند کمپین های ایمیل جذاب ایجاد کنید، لیست های ایمیل را مدیریت کنید ، کمپین های قطره ای خودکار، و عملکرد را پیگیری کنید. ابزارها داده ها را برای ارائه بینش های منحصر به فرد بازاریابی ایمیل جمع می کنند.
برخی از معیارهایی که می توانید ردیابی کنید شامل تعداد افرادی است که ایمیل های شما را باز می کنند ، تعداد گیرندگان که روی پیوندها کلیک می کنند ، پیوندهای برتر کلیک شده ، تعداد ایمیل هایی که به مشترکان نمی رسند و درآمد حاصل از آن. این معیارهای قوی برای حداکثر رساندن ROI بازاریابی ایمیل شما از تصمیم گیری مبتنی بر داده پشتیبانی می کنند.
نحوه بهبود نتایج بازاریابی ایمیل
می توانید از داده هایی که به دست می آورید از ردیابی و اندازه گیری کمپین های بازاریابی ایمیل خود برای تنظیم دقیق آنها و دستیابی به بهترین نتیجه استفاده کنید. در اینجا چند نکته برای بهبود نتایج بازاریابی ایمیل بر اساس داده هایی که جمع آوری می کنید:
- اهداف و اهداف واضح را تعیین کنید: تعریف خود اهداف و اهداف بازاریابی ایمیل به شما کمک می کند تا KPI هایی را که روی آن تمرکز خواهید کرد ، محدود کنید. به عنوان مثال ، اگر هدف شما اطلاع رسانی است ، باید روی ارسال ایمیل تمرکز کنید که به آنها اجازه می دهد چیز جدیدی درباره محصولات ، تجارت یا صنعت خود بدانند.
- افراد ایمیل را شخصی سازی کنید: صنایع دستی ، خطوط موضوعی سفارشی و محتوای بدن به شما کمک می کند تا مشترکان ایمیل بیشتری را درخواست کنید. آمار ما نشان می دهد افراد ایمیل شخصی می توانند میانگین نرخ باز را 41.8 ٪ ، CTR 14 ٪ و تبدیل 10 ٪ افزایش دهند.
- اطمینان از سازگاری تلفن همراه: پاسخگویی به ایمیل های خود به بسیاری از اندازه های صفحه ، نرخ گزاف گویی را به حداقل می رساند و نرخ باز تا 60 ٪ را بهبود می بخشدبشر
- زمان خود را به درستی دریافت کنید: ارسال ایمیل در مواقعی که بیشتر افراد در دسترس هستند نرخ باز را افزایش می دهد و نامزدی
- شامل یک تماس واضح برای عمل (CTA): برای بهبود CTR ، ایمیل های شما باید یک CTA متمرکز را شامل شود ، بنابراین مردم دقیقاً می دانند پس از خواندن آنها چه کاری باید انجام دهند.
- همه چیز را امتحان کنید: بهترین روش اصلی برای نتایج بهتر بازاریابی ایمیل ، آزمایش همه چیز از خطوط موضوع و طرح های ایمیل تا بهترین زمان برای ارسال ایمیل است. امتحان کردن ابزارهای مختلف تست ایمیل و رویکردهای پیدا کردن شخصی که برای کسب و کار شما بهتر است.
در اینجا پاسخ برخی از سؤالات متداول در مورد نتایج بازاریابی ایمیل آورده شده است. بازاریابی ایمیل بخش مهمی از استراتژی بازاریابی هر تجارت است که نتایج را ارائه می دهد. این امکان را به شما می دهد تا ضمن تولید یک ROI بازاریابی ایمیل بالا ، به مصرف کنندگان علاقه مند دسترسی پیدا کنید.سؤالات متداول در مورد نتایج بازاریابی ایمیل
چرا معیارهای ایمیل مهم هستند؟
نتایج بازاریابی ایمیل خود را با WebFX بهبود بخشید
بازاریابی ایمیل می تواند فروش و درآمد را برای تجارت شما هدایت کند ، مشروط بر اینکه اطلاعات ، ابزار و تکنیک های مناسب را داشته باشید. با خدمات بازاریابی ایمیل WebFX، می توانید برای جذب و درگیر شدن مشترکان و تبدیل آنها به مشتریان ، کمپین ها را طراحی ، ایجاد ، راه اندازی و پیگیری کنید.
به ما بپیوندید 1450+ مشتریانی که ما را برای رانندگی ستایش می کنند 24 میلیون منجر می شود ، 10 میلیارد دلار در درآمد ، و 7.14 میلیون تماس های تلفنی در پنج سال گذشته. اگر برای استراتژی بازاریابی ایمیل خود آماده شریک زندگی با ما هستید ، امروز با ما تماس بگیرید یا تماس بگیرید 888-601-5359بشر