اگر به دنبال سرمایه گذاری در بازاریابی ایمیل هستید ، اولین سؤالی که ممکن است داشته باشید این است – “چقدر باید هزینه کنم؟” برخی از شرکت ها در برنامه های دقیق بازاریابی ایمیل سرمایه گذاری می کنند ، در حالی که برخی دیگر به خبرنامه ها و تبلیغات گاه به گاه می چسبند. و هر دو آنها می توانند مؤثر باشند.
ایجاد بودجه مؤثر در بازاریابی ایمیل برای سال 2025 می تواند بازده سرمایه گذاری (ROI) را بهبود بخشد و رشد شما را به حداکثر برساند. با برنامه ریزی مناسب و اطلاعات مربوط به هزینه ، می توانید اطمینان حاصل کنید که ضمن حضور در رقابت ، مبلغ ایده آل را برای تجارت خود خرج می کنید.
بیاموزید که چگونه بودجه بازاریابی ایمیل خود را از طریق بخش های زیر برنامه ریزی کنید:
بودجه بازاریابی ایمیل چیست؟
بودجه بازاریابی ایمیل مبلغ مشخصی است که شرکت شما برای کمپین های بازاریابی ایمیل شما اختصاص می دهد. شما می توانید بودجه بازاریابی ماهانه ، سه ماهه یا حتی سالانه داشته باشید.
چه عواملی بر بودجه بازاریابی ایمیل شما تأثیر می گذارد؟
درست مثل اینکه همه مشاغل یکسان نیستند ، بودجه آنها نیز نیست. در اینجا مهمترین عوامل مؤثر بر بودجه ایمیل 2025 شما وجود دارد:
- اندازه و صنعت شرکت: بودجه شما باید نسبت به اندازه و صنعت تجارت شما باشد. به عنوان مثال ، شرکت های تجارت الکترونیک بیشتر از سایر صنایع در ایمیل سرمایه گذاری می کنند ، بنابراین ممکن است برای رقابت با سایر مشاغل سرمایه گذاری بیشتری کنید.
- لیست ایمیل شما: تعداد مشترکین شما بر بودجه شما تأثیر می گذارد. برخی از سیستم عامل های نرم افزاری قیمت گذاری خود را بر اساس تعداد ایمیل ها گروه بندی می کنند ، بنابراین اگر لیست مشترکان بزرگی دارید ، ممکن است هزینه های بیشتری را هزینه کنید. شما همچنین باید آن داده های مشتری را با نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) مدیریت کنید.
- نرم افزار بازاریابی ایمیل شما: نرم افزار بازاریابی ایمیل شما بخش عمده ای از بودجه شما را تشکیل می دهد. این جایی است که شما برنامه ریزی ، ارسال و پیگیری کمپین ایمیل خود را برنامه ریزی خواهید کرد ، بنابراین می خواهید هزینه خدماتی را که متناسب با نیازهای شما باشد ، بپردازید.
- محتوای و طرح های ایمیل: شخصی مجبور است ایمیل های شما را بنویسد و طراحی کند ، و شما باید برای انجام این کار به آنها پرداخت کنید (مگر اینکه خودتان این کار را انجام دهید!)
- ایجاد صفحه فرود ایمیل: یکی دیگر از هزینه های مهم بازاریابی ایمیل ، صفحات فرود در وب سایت شما است. وقتی یک خواننده روی لینک موجود در ایمیل شما کلیک می کند ، به چه صفحه ای می رسند؟ این صفحات باید برای جابجایی مشتریان از طریق قیف فروش بهینه شود.
همچنین باید در نظر بگیرید که چه کسی کمپین های بازاریابی ایمیل خود را با استفاده از نرم افزار خود می نویسد ، طراحی و ردیابی می کند. به عنوان مثال اگر این کار را در خانه انجام دهید ، به جای پرداخت هزینه آژانس ، حقوق و دستمزد می پردازید.
نحوه بودجه برای بازاریابی ایمیل
برنامه ریزی بودجه بازاریابی ایمیل خود برای سال 2025 و بعد از آن ، ردیابی ROI شما را آسان تر می کند. این 5 مرحله را برای برنامه ریزی بودجه خود برای بازاریابی ایمیل دنبال کنید.
بیشتر بخوانید: برنامه ریزی و تخصیص بودجه بازاریابی 2025
1. اهداف خود را برای بازاریابی ایمیل تشریح کنید
تعیین اهداف برای بازاریابی ایمیل شما ، بودجه شما را به سمت یک هدف واحد ساختار می دهد. با توجه به یک هدف در ذهن ، می توانید ابزارها و استراتژی های مناسب را پیدا کرده و پیشرفت و موفقیت خود را آسان تر کنید.
برخی از اهداف مثال برای بازاریابی ایمیل می تواند شامل موارد زیر باشد:
- افزایش نرخ باز با x درصد
- کسب X تبدیل از ایمیل طی شش ماه آینده
- در حال رشد لیست مشترکان خود توسط X اضافه های جدید هر ماه
2. هزینه های خود را تعیین کنید
ما قبلاً عواملی را که به بودجه بازاریابی ایمیل می روند ، تقسیم کرده ایم. اکنون زمان خرید برای ابزارهای مختلف بازاریابی ایمیل و پیدا کردن مواردی است که متناسب با نیازهای شما است. تعیین کنید که آیا می خواهید با یک آژانس کار کنید یا خودتان بازاریابی ایمیل را امتحان کنید!
با یک آژانس می توانید هزینه های وقت و حقوق را در انجام بازاریابی ایمیل در خانه صرفه جویی کنید. و ، بسیاری از آژانس ها (مانند WebFX!) نرم افزار بازاریابی ایمیل خود را دارند ، به این معنی که آنها آن را در داخل و خارج می شناسند و در صورت نیاز می توانند پشتیبانی مستقیم را ارائه دهند.
3. بودجه خود را تعیین کنید
پس از داشتن لیستی از هزینه ها و همچنین درآمد خود ، می توانید تعیین کنید که چقدر می خواهید برای بازاریابی ایمیل هزینه کنید. اگر در سایر کانال های بازاریابی دیجیتال سرمایه گذاری می کنید ، ایمیل ممکن است درصد کمی از بودجه بازاریابی دیجیتال شما باشد.
4. نتایج خود را پیگیری و اندازه گیری کنید
پس از ایجاد بودجه ، باید از نرم افزار بازاریابی ایمیل خود برای ردیابی شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) استفاده کنید. می توانید به نرخ باز ، نرخ کلیک (CTR) و نرخ تبدیل خود نگاه کنید تا ببینید که ایمیل های شما در انتقال کاربران به وب سایت شما و از طریق قیف فروش چقدر مؤثر هستند.
با استفاده از نرم افزار ایمیل خود ، حتماً به کمپین های خاص نگاه کنید تا ببینید کدام یک از آنها بهترین عملکرد را دارند. می توانید از این داده ها برای بهینه سازی ایمیل های آینده استفاده کنید و از استراتژی خود بیشترین استفاده را کنید. مهمتر از همه ، ردیابی و نتایج به شما می گوید چگونه می توانید بودجه خود را تنظیم کنید تا مطمئن شوید که استراتژی هایی را که بیشترین درآمد را به همراه دارد ، در اولویت قرار دهید.
5. در صورت لزوم تنظیم کنید
برای ارزیابی بودجه خود چند بار در سال وقت بگذارید و در صورت لزوم تنظیم کنید. به عنوان مثال ، اگر متوجه یک کمپین خاص هستید ، ممکن است درآمد بیشتری را به آن کانال فشار دهید تا ROI خود را افزایش دهید.
بودجه شما به عنوان راهنمایی برای خدمت به مشاغل خود وجود دارد ، بنابراین حتماً آن را متناسب با نیازهای خود تغییر دهید!
پرسش
آیا می خواهید در مورد بودجه بازاریابی ایمیل اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ سؤالات متداول ما به برخی سؤالات مرتبط در مورد هزینه های بازاریابی ایمیل ، هزینه ها و موارد دیگر پاسخ می دهد!
قانون 80/20 در بازاریابی ایمیل چیست؟
در قانون 80/20 آمده است که 80 ٪ از نتایج هر فعالیت معین فقط از 20 ٪ تلاش خواهد بود. یعنی اگر می خواهید بهترین نتیجه را بدست آورید ، فقط باید روی 20 ٪ برتر فعالیت های بازاریابی ایمیل تمرکز کنید.
بودجه بازاریابی ایمیل خود را با WebFX به حداکثر برسانید!
اگر می خواهید در بازاریابی ایمیل سرمایه گذاری کنید اما هنوز مطمئن نیستید که چه چیزی را خرج کنید ، WebFX می تواند کمک کند. تیم کارشناسان ایمیل ما می توانند نیازها و بودجه شما را برای ایجاد کمپین ایده آل برای بازاریابی ایمیل برای تشویق رشد ارزیابی کنند.
و با استفاده از خدمات بازاریابی ایمیل ما ، ایمیل هایی را به صورت حرفه ای نوشته و طراحی می کنید که منعکس کننده مارک تجاری شما و افزایش نرخ باز شما است. ما به شما کمک می کنیم تا به هر دلار که در ایمیل سرمایه گذاری می کنید ، پول بیشتری بدست آورید.
امروز بدون هیچ گونه تعهدی نقل قول رایگان خود را درخواست کنید یا تماس بگیرید 888-601-5359 برای صحبت با یک استراتژیست ایمیل!