ایمیل منسجم ترین و قابل اعتمادترین کانال بازاریابی در وب است و من می توانم آن را ثابت کنم

این یک پست بسیار کوتاه برای گفتن است: اگر روی لیست ایمیل مارکتینگ خود سرمایه گذاری نمی کنید، انتخاب بدی دارید.

نرخ مشارکت رسانه های اجتماعی در 15 سال گذشته به شدت کاهش یافته است. مشارکت تبلیغاتی نیز. CTRهای گوگل در دهه گذشته با افزایش جستجوهای بدون کلیک به شدت کاهش یافته است. دیده شدن تلویزیون و تبلیغات چاپی با آن رسانه ها از بین رفته است. استثنائات کوچکی برای این موارد وجود دارد (ورزش های تلویزیونی، برخی از مجلات چاپی، تبلیغات پادکست و غیره). اما، به طور کلی، هر کانال بازاریابی که در ربع قرن گذشته افزایش یافته است، در دهه گذشته کارایی خود را کاهش داده است.

به جز ایمیل

من مدت زمان زیادی را صرف ردیابی میانگین نرخ باز و کلیک ایمیل از سوی ارائه دهندگان بزرگ کردم (از طریق جستجوهای گوگل با محدود کردن پارامترهای تاریخ، ماشین Wayback و انواع وبلاگ های بازاریابی قدیمی، پست های Reddit به نقل از منابع قدیمی، و غیره) که داده‌های آن منطقی به نظر می‌رسید، در توافق با دیگران از آن دوران، و غیرتخصصی برای یک صنعت یا منطقه خاص. داده ها داستان ساده ای را بیان می کنند.

ایمیل، به لطف استقلال آن از قدرت انحصاری و تحریک اجتناب ناپذیری که مشوق های آنها می طلبد، کانالی است که هرگز نمی میرد.

اگر روی یک لیست ایمیل سرمایه گذاری نمی کنید، تقریباً مطمئناً از دست داده اید. TikTok/Instagram/Threads/Twitter/LinkedIn که شما در حال ساختن آن هستید؟ از نظر آماری بهتر است 1000 فالوور جدید را با یک مشترک ایمیل مبادله کنید. مبادله ارزش به این ترتیب است.

اما جوانان از ایمیل استفاده نمی کنند! پس از چند سال، هنگامی که <نام نسل دلخواه را در اینجا وارد کنید> اکثریت نیروی کار باشد، ایمیل خواهد مرد!

خمیازه. پیش‌بینی‌کنندگان از سال 2003 این را می‌گویند. این هرگز محقق نشد. با افزایش سن افراد به آدرس ایمیل نیاز دارند. آنها متوجه می شوند که چیزهای مهمی که نمی توانند نادیده بگیرند از طریق ایمیل به دست می آیند. آنها در فروشگاه های مبلمان برای اولین آپارتمان خود و بازی های ویدیویی که به فروش می رسند و اعلان های IRS و اخطار تمدید گواهینامه رانندگی خود تخفیف می خواهند. جوانان ایمیل را نمی کشند. هوش مصنوعی ایمیل را از بین نمی برد. FAANG ایمیل را از بین نمی برد (آنقدر که دوست دارند). ایمیل اینجاست که بماند.

PS من قویاً توصیه می‌کنم مالکیت فهرست ایمیل خود را به Substack، Beehiiv، Medium یا هر یک از پلتفرم‌های دیگری که مالکیت و کنترل کامل را به شما نمی‌دهند، برون‌سپاری نکنید.


منابع این داده ها عبارتند از:
https://www.socketlabs.com/blog/email-open-rates/
https://webmarketcentral.blogspot.com/2007/08/email-campaign-newsletter-and-banner-ad.html
https://www.clickz.com/email-benchmarks-highest-open-rate-in-years-again-but-all-is-not-rosy/?amp=
https://www.rcbrayshaw.com/4-reasons-why-print-marketing-outperforms-digital/
https://www.sender.net/blog/email-marketing-metrics-and-kpis/
https://emarketingplatform.com/email-marketing-benchmarks/archived-december-2015/
https://mailchimp.com/resources/email-marketing-benchmarks/
https://www.getresponse.com/blog/email-marketing-benchmarks-report-key-insights
فهرست‌های Archive.org برای صفحات بنچمارک GetResponse و Mailchimp

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور