10 نمونه بنر ایمیل سطح بالا برای یادگیری

ایمیل های بازاریابی می توانند کارهای زیادی انجام دهند. آنها می توانند خرید را انجام دهند، اطلاعات مفیدی را منتقل کنند، آگاهی از برند را گسترش دهند و موارد دیگر. اما آنها تنها زمانی می توانند این کارها را انجام دهند که به طور موثر طراحی شده باشند، که مستلزم داشتن عناصر مناسب است. برای بسیاری از ایمیل ها، این به معنای داشتن است بنرها.

بنرهای ایمیل عناصر بصری هستند (معمولاً در بالای ایمیل ها) که توجه کاربر را به خود جلب می کنند و در کنار نسخه اصلی ایمیل هایی که در آنها ظاهر می شوند کار می کنند. در ایمیل های خاص، آنها می توانند کمک زیادی به افزایش تعامل و تبدیل انجام دهند.

در این صفحه، 10 نمونه بنر ایمیل مختلف را بررسی می کنیم که می توانید از آنها برای الهام بخشیدن به بنرهای خود استفاده کنید. ما به ایمیل های شرکت های زیر نگاه خواهیم کرد:

  1. Designmodo
  2. الیزیوم
  3. شاتر استاک
  4. پولاروید
  5. بلیط NFL یکشنبه
  6. پست بدون کاغذ
  7. لگو
  8. آلدو
  9. ویسکی پندلتون
  10. نینتندو

به خواندن ادامه دهید تا هر یک از آن نمونه بنرهای ایمیل را ببینید و سپس مطمئن شوید مشترک شدن در Revenue Weekly – خبرنامه ایمیل ما – برای اطلاعات مفیدتر بازاریابی دیجیتال!

ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!

پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغ‌ترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!

ایمیل خود را در زیر وارد کنید:

فرم اشتراک درون خطی – CTA 72

*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد

(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)

cta44 img

1. Designmodo

طراحی بنر ایمیل

اولین نمونه بنر ایمیل در لیست ما از Designmodo آمده است. این بنر بسیار ساده است – فقط یک پس زمینه بنر آبی ساده با مقداری متن سفید روی آن.

این رویکرد برای زمانی که می‌خواهید از تحت فشار قرار دادن کاربر جلوگیری کنید، و همچنین برای زمانی که می‌خواهید متن را بدون حواس‌پرتی کاربران با عناصر بصری بیش از حد اولویت‌بندی کنید، عالی است. Designmodo همچنین شامل یک ساده است فراخوان برای اقدام (CTA) دکمه روی بنر که کاربران می توانند برای تماشای یک ارائه کلیک کنند.

2. الیزیوم

بنر ایمیل elysium

Elysium یک نمونه عالی دیگر بنر ایمیل ارائه می دهد، این بنر کمی پیچیده تر از Designmodo است (البته نه چندان). از یک پس زمینه ساده مشابه با متن در بالای آن، از جمله یک دکمه CTA استفاده می کند. با این حال، برخلاف Designmodo، برخی از عکس‌ها را نیز در پس‌زمینه قرار می‌دهد. به نظر می رسد این عکس ها محصول این شرکت را به رخ می کشند.

علاوه بر این، پیام این بنر کمی چشم نوازتر است – فرصتی برای صرفه جویی در هزینه اشتراک Elysium ارائه می دهد و CTA حتی از عبارت جذاب “ذخیره کن” استفاده می کند. این عبارت قطعا ایده خوبی است، زیرا می خواهید بنرهای شما توجه کاربران را جلب کرده و آنها را به سمت خود جلب کند.

3. Shutterstock

بنر ایمیل shutterstock

Shutterstock یک مثال برجسته از شناخت مخاطبان خود و آنچه می فروشید ارائه می دهد.

برای بنر ایمیل آنها، ویژگی اصلی که به بیرون می پرد یک تصویر بزرگ (و بسیار دقیق) از یک چشم است. از آنجایی که Shutterstock تصاویر را می فروشد، این بسیار مناسب است. نه تنها چشم نواز است (بدون جناس)، بلکه نمونه ای از محصولات آنها را نیز به نمایش می گذارد.

ما همچنین چند عنصر شبیه به یک صفحه وب را می بینیم که مهمترین آنها نماد سبد خرید و دکمه “ورود به سیستم” در گوشه سمت راست بالا است. این موضوعی است که در چند نمونه از بنرهای ایمیل دیگر در ادامه این لیست خواهیم دید.

4. پولاروید

بنر ایمیل پولاروید

این ایمیل پولاروید یک بنر برجسته، نمادین و جلب توجه ارائه می دهد. از رنگین کمان کلاسیک پولاروید استفاده می کند و عکسی با کیفیت از یک دوربین کلاسیک پولاروید را به نمایش می گذارد. این عنوان همچنین توجه کاربران را به خود جلب می کند و اعلام می کند: “The Original بازگشته است.”

هیچ عنصر خاصی از این وجود ندارد که باید بالای بقیه برجسته شود. در عوض، عنصر برجسته این بنر به سادگی اثر کلی است. جسور، جذاب است و از فضای سفید به خوبی استفاده می کند.

ممکن است بخواهید در ایمیل‌های خود از رویکردی مشابه استفاده کنید، اما همه اینها به برند شما بستگی دارد.

5. بلیط یکشنبه NFL

بنر ایمیل nfl بلیط یکشنبه

این ایمیل درباره بلیط یکشنبه NFL و YouTube TV است. بنر در بالای ایمیل از مارک معمولی NFL با نشان‌واره روی عکس استادیوم فوتبال استفاده می‌کند. همچنین صرفه جویی هایی را که برای مشترکین جدید در دسترس است برجسته می کند.

این صرفه جویی ها نقطه برجسته ایمیل هستند. طبیعتاً در بنر جلو و مرکز می روند.

بخشی از ایده بنر ایمیل این است که به کاربران آنچه را که باید از قبل بدانند می گوید. به این ترتیب، حتی اگر کل ایمیل را نخوانند، همچنان تبلیغات را می بینند. این بنر ایمیل آن را به درستی دریافت می کند.

6. پست بدون کاغذ

بنر ایمیل پست بدون کاغذ

در این ایمیل ارسال بدون کاغذ، ما چیزهای بیشتری را می بینیم که قبلاً در ایمیل Shutterstock شروع به دیدن کردیم: عناصر طراحی صفحه وب. این بنر علیرغم اینکه در یک ایمیل قرار دارد، دارای یک نوار ناوبری در بالای صفحه است. با کلیک بر روی دکمه‌های موجود، کاربران به بخش‌های مختلف وب‌سایت Paperless Post هدایت می‌شوند.

این برای کمک به درگیر نگه داشتن کاربران و جذب آنها به سایت Paperless Post عالی است. همچنین برای این ایمیل بسیار مناسب است، زیرا هدف آن کمک به کاربران برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرکت است.

7. لگو

بنر ایمیل لگو

لگو نمونه دیگری از بنر ایمیل را ارائه می دهد که شبیه یک وب سایت است. در واقع این شباهت به قدری نزدیک است که اگر این تصویر را بدون هیچ زمینه ای به من نشان می دادند، تصور می کردم از سایت لگو گرفته شده است.

نوار ناوبری، لوگوی «لگو فروشگاه» و دکمه «حساب» را در گوشه بالا سمت راست دارید. این هوشمندانه است، زیرا در مورد آن فکر کنید: برای بسیاری از مشاغل، مبارزه این است که مردم از وب سایت شما بازدید کنند. اما با ایمیل هایی مانند این، می توانید کارها را برعکس انجام دهید – اساساً می توانید وب سایت خود را به آن ارسال کنید آنها را.

در مورد این ایمیل، بخش پایینی بنر نیز مشوق خرید مستقیم از دروازه است.

8. آلدو

بنر ایمیل آلدو

درست مانند Lego، این ایمیل از Aldo دقیقاً مانند یک صفحه اصلی وب سایت است، با یک نوار ناوبری که افراد می توانند از آن برای بازدید از بخش های مختلف وب سایت خود استفاده کنند. همچنین جنبه جلب توجه یک ایمیل خوب، فروش را ترویج می کند و یک “50%” غول پیکر را نشان می دهد که نادیده گرفتن آن غیرممکن است.

گاهی اوقات این ایده خوبی برای ایمیل‌های شماست – یک کلمه، عدد یا عبارت خاص در متن آنقدر بزرگ است که کاربران قبل از هر چیز دیگری آن را می‌بینند. البته، اگر آن کلمه/عدد/عبارت به ویژه جذاب باشد، موثرتر است.

9. ویسکی پندلتون

بنر ایمیل پنلتون

این ایمیل پندلتون یک ایمیل تبلیغاتی استاندارد است و بنر آن منعکس کننده آن است. در نهایت، بنر در این ایمیل به یک هدف دست می یابد: ترویج نام تجاری پندلتون. ابتدا تصویری از محصول دارید. در پشت آن، یک گاوچران را سوار بر اسب می بینید و متن می گوید: “ما سنت واقعی غربی هستیم.”

بلافاصله، شما یک حس بسیار قوی از آنچه که نام تجاری پندلتون بر اساس آن است، دارید. این شرکت محصول خود را به عنوان یک نوشیدنی خشن و کاملا آمریکایی (به ویژه غربی) ارائه می‌کند و برای یادگیری آن فقط نگاهی گذرا به این بنر ایمیل می‌اندازد. بنرهای شما نیز باید نشان دهنده برند شرکت شما باشد.

10. نینتندو

بنر ایمیل نینتندو

یکی دیگر از بهترین نمونه‌های بنرهای ایمیل – و آخرین نمونه در لیست ما – از نینتندو می‌آید. همانطور که می بینید، این ایمیل برای شخصی در روز تولدش ارسال شده است. در ادامه ایمیل، نینتندو یک تخفیف ویژه و برخی از جوایز دیگر ارائه می دهد. با این حال، بنر به تنهایی بسیار موثر است.

ممکن است چیز فوق العاده پیچیده ای نباشد – این یک پیام کلی “تولدت مبارک” با تصویری از شناخته شده ترین شخصیت های نینتندو است – اما به ایجاد ارتباط عمیق تر با گیرنده کمک می کند. ارسال پیام تولد نشان‌دهنده سرمایه‌گذاری عمیق شرکت روی کاربر است، که باعث می‌شود کاربر بیشتر با او ارتباط برقرار کند.

آژانس های خوب بیش از 50 گواهینامه دارند.

آژانس های بزرگ بیش از 100 گواهینامه دارند.

WebFX دارد بیش از 1100+ توصیفات مشتری درخشان

ببینید چه چیزی ما را متمایز می کند فلش سمت راست

cta8 img

ایمیل های بازاریابی بهتری را با WebFX طراحی کنید

با استفاده از این نمونه های بنر ایمیل به عنوان یک مدل، اکنون می توانید دست به کار شوید تا ایمیل های بازاریابی خود را ایجاد کنید. اما کمپین‌های ایمیل می‌توانند کار زیادی داشته باشند، از مفهوم‌سازی آن‌ها گرفته تا طراحی و ارسال آن‌ها.

اگر برای مدیریت تلاش های بازاریابی ایمیلی خود کمک می خواهید، ممکن است بخواهید با یک آژانس حرفه ای مانند WebFX شریک شوید. ما چندین دهه تجربه در زمینه بازاریابی دیجیتال داریم خدمات ایمیل مارکتینگ می تواند به شما کمک کند فقط با ایمیل های مناسب به مخاطبان مناسب دسترسی پیدا کنید – از جمله بنرهای ایمیل خیره کننده.

علاقه مند به همکاری با ما هستید؟ فقط با ما تماس بگیرید 888-601-5359 یا آنلاین با ما تماس بگیرید امروز!