BrightEdge متریک INP گوگل را ادغام می کند

این هفته، گوگل تغییری را در Core Web Vitals ارائه می‌کند، به ویژه معیار Interaction to Next Paint (INP) را معرفی می‌کند که قرار است جایگزین تاخیر ورودی اول (FID) شود. به‌عنوان مدیر فنی در BrightEdge، مشتاقم تا در مورد INP و اینکه چگونه این نقطه داده جدید را در پلتفرم خود ادغام کرده‌ایم، کاوش کنم.

Core Web Vitals: پایه و اساس SEO کاربر پسند

چند سال پیش، گوگل به‌روزرسانی تجربه صفحه خود را آغاز کرد. این به Google اجازه می‌دهد تا تجربه کاربر را در رتبه‌بندی‌ها، با تمرکز بر موارد حیاتی وب اصلی: رنگ محتوای بزرگ (LCP)، تاخیر ورودی اول (FID) و تغییر چیدمان تجمعی (CLS) در نظر بگیرد. این شاخص‌ها کاربرپسند بودن یک صفحه وب را بر اساس تعاملات واقعی کاربر جمع‌آوری‌شده از طریق گزارش تجربه کاربر Chrome اندازه‌گیری می‌کنند. LCP ارزیابی می کند که محتوای اصلی با چه سرعتی قابل مشاهده می شود، FID میزان پاسخگویی یک صفحه به تعاملات اولیه را ارزیابی می کند و CLS ثبات محتوا را در حین بارگذاری اندازه گیری می کند. تقویت این جنبه‌ها تضمین می‌کند که صفحات شما با استانداردهای Google برای تجربه کاربری مثبت مطابقت دارند. همچنین می تواند وب سایت شما را برای کاربران شما بسیار لذت بخش تر کند!

انتقال از تاخیر ورودی اول به تعامل به رنگ بعدی

INP با ردیابی پاسخگویی همه تعاملات کاربر، نه فقط اولین تعامل، ارزیابی گسترده تری از تعامل صفحه ارائه می دهد. این معیار جامع، تجربه کامل کاربر را بهتر به تصویر می‌کشد و تاخیرهای بالقوه در تعامل را شناسایی می‌کند که ممکن است در بارگذاری اول آشکار نباشند. گوگل توصیه می کند برای اطمینان از تجربه کاربری رضایت بخش، INP 200 میلی ثانیه یا کمتر را هدف بگیرید.

رویکرد BrightEdge برای نظارت بر INP

در BrightEdge، ما قبلاً عملکرد INP را در پلتفرم خود در کنار سایر عوامل سرعت صفحه ادغام کرده‌ایم. SearchIQ به طور یکپارچه ردیابی INP را ادغام می کند و به شما امکان می دهد عملکرد خود را با صفحات رقبای پیشرو اندازه گیری کنید. این ادغام تجزیه و تحلیل ما را غنی می کند و به شما امکان می دهد رقابتی بمانید و فرصت های بهبود را مشخص کنید.

فاکتورهای رتبه بندی نشان داده شده در BrightEdge SearchIQ

علاوه بر این، Instant ارزیابی های فوری INP را ارائه می دهد و بینش هایی را در مورد صفحات شما و رقبای شما ارائه می دهد. این قابلیت برای تصمیم گیری سریع و آگاهانه و حفظ مزیت رقابتی در سئو بسیار مهم است.

BrightEdge Instant بینش‌های رتبه‌بندی بلادرنگ مانند INP را نشان می‌دهد

تجربه فراتر از صفحه: یک استراتژی جامع SEO

در حالی که Core Web Vitals برای موفقیت در جستجوی ارگانیک مهم است، آنها تنها بخشی از پازل SEO هستند. اما با استفاده از منابعی مانند SearchIQ، می توانید ارزیابی کنید که آیا تجربه کاربری سایت شما به عنوان نقطه قوت یا زمینه ای برای بهبود در چشم انداز گسترده سئو است یا خیر. همزمان، Instant توانایی انجام ارزیابی‌های سریع را فراهم می‌کند و اطمینان می‌دهد که همیشه آماده بهینه‌سازی موثر هستید.

در BrightEdge، ما به حفظ مشتریان خود در لبه پیشرفت های بازاریابی دیجیتال اختصاص داده شده ایم. با هم، سال 2024 را به سال موفقیت بی نظیر تبدیل خواهیم کرد!

Source link