7 ابزار سئوی تجارت الکترونیک که می توانند به رشد آنلاین شما کمک کنند

آیا می دانستید که 37 درصد از کل ترافیک سایت های تجارت الکترونیک از موتورهای جستجو است؟ اگر می خواهید ترافیک معتبری را به سایت خود هدایت کنید، به یک کمپین قوی بهینه سازی موتور جستجوی تجارت الکترونیک (SEO) نیاز دارید. مدیریت کمپین سئو کار بزرگی است، بنابراین ممکن است برای مدیریت جنبه های مختلف کمپین خود به کمک ابزارهای سئوی تجارت الکترونیک نیاز داشته باشید.

خوشبختانه، ما مجموعه‌ای از ابزارهای سئوی تجارت الکترونیک را داریم که می‌توانید برای مدیریت کمپین‌های سئوی خود از آنها استفاده کنید، از جمله:

  1. تجزیه و تحلیل ترافیک گوگل
  2. Google PageSpeed ​​Insights
  3. SEO.com
  4. قورباغه جیغ
  5. پاسخ عمومی
  6. MarketingCloudFX
  7. SpyFu

به خواندن ادامه دهید تا درباره این ابزارهای سئو برای تجارت الکترونیک بیشتر بدانید!

ابزار SEO تجارت الکترونیک شماره 1: Google Analytics

هزینه: رایگان

اولین لیست ما از بهترین ابزارهای سئوی تجارت الکترونیک گوگل آنالیتیکس است. گوگل آنالیتیکس بینشی در مورد میزان ترافیک ارگانیک وب سایت شما و نحوه تعامل مردم با سایت شما به شما ارائه می دهد. این ابزار به شما کمک می کند تا ببینید ترافیک وب سایت شما از کجا می آید و چه کمپین هایی آنها را هدایت می کنند. برای دسترسی به گوگل آنالیتیکس، تنها چیزی که نیاز دارید یک حساب کاربری گوگل است. هنگامی که به حساب Google Analytics خود دسترسی پیدا می کنید، می توانید بسیاری از اطلاعات مهم مانند:

  • جمعیت شناسی مخاطب
  • چه کانال هایی ترافیک را به سمت سایت شما هدایت می کنند
  • رفتار مخاطب در سایت شما
  • تبدیل های بدست آمده
  • رفتار خرید
  • رفتار پرداخت

این ابزار برای کمک به درک نحوه تعامل افراد در سایت شما ارزشمند است، بنابراین می توانید تجربه خرید فروشگاه تجارت الکترونیک خود را برای کسب فروش بیشتر بهینه کنید. به عنوان مثال، فرض کنید به Google Analytics نگاه می کنید و می بینید که تبلیغات گوگل شما ترافیک زیادی را به سایت شما هدایت می کند. هنگامی که آنها در صفحه هستند، ممکن است متوجه شوید که آنها باقی نمی مانند – نرخ خروج بالا و نرخ تبدیل پایینی دارید. اعداد تجزیه و تحلیل از Google Analyticsاز این اطلاعات، ممکن است فرض کنید که چیزی در صفحه شما مانع از تبدیل آنها می شود. در نتیجه، می توانید صفحه خود را برای کسب تبدیل بیشتر بهینه کنید.

ابزار SEO تجارت الکترونیک شماره 2: Google PageSpeed ​​Insights

هزینه: رایگان

بعدی در فهرست ابزارهای سئوی تجارت الکترونیک، Google PageSpeed ​​Insights است. آیا می‌دانستید سایت‌های با بارگذاری آهسته سالانه بیش از 2.6 میلیارد دلار از دست می‌دهند؟ اگر وب سایتی دارید که بارگذاری کندی دارد، در نتایج جستجو رتبه ای نخواهد داشت و ترافیک را به سمت سایت خود هدایت نمی کنید. اینجاست که Google PageSpeed ​​Insights می تواند کمک کند. با این ابزار می توانید زمان بارگذاری فعلی سایت خود را در موبایل و دسکتاپ مشاهده کنید. نمونه ای از زمان بارگذاری سایت برای Michael'sاگر سایتی با سرعت بارگذاری آهسته دارید، این ابزار همچنین پیشنهاداتی را برای بهبود زمان بارگذاری سایت و اینکه با انجام این تغییرات چقدر در زمان خود صرفه جویی می کنید به شما ارائه می دهد. لیست پیشنهادات برای بهبود زمان بارگذاری سایتاین ابزار برای کمک به سرعت بخشیدن به سایت خود برای ارائه تجربه کاربری بهتر و حفظ سرنخ ها در صفحه خود ارزشمند است. در نتیجه، رتبه سایت خود را در نتایج جستجو بهبود می بخشید.

ابزار سئوی تجارت الکترونیک شماره 3: SEO.com

هزینه: رایگان

بعدی در لیست ابزارهای SEO برای تجارت الکترونیک SEO.com است.

SEO.com برای سئوی تجارت الکترونیک

با SEO.com، این امکان وجود دارد که کارهایی مانند:

  • تحقیق کلمات کلیدی
  • ردیابی رتبه
  • تحلیل رقبا
  • ممیزی SEO

برای سئوکاران تجارت الکترونیک، SEO.com این امکان را به شما می دهد که زمان سئوی خود را بدون هزینه بالای پلتفرم های ساخته شده برای مشاغل بزرگتر در مقابل کارآفرینان در فروشگاه های کوچک به نصف کاهش دهید.

ابزار سئوی تجارت الکترونیک شماره 4: قورباغه جیغ

هزینه: 177 دلار در سال، نسخه رایگان موجود است

بعدی در لیست ما از بهترین ابزارهای سئوی تجارت الکترونیک Screaming Frog است. Screaming Frog یک ابزار عالی برای کمک به تجزیه و تحلیل استراتژی SEO خود است. این ابزار شما را قادر می سازد سئوی سایت خود را تجزیه و تحلیل کنید تا آن را بهبود ببخشید و نتایج بهتری کسب کنید. Screaming Frog سایت شما را می خزد تا جنبه های مختلف سئوی شما را تجزیه و تحلیل کند تا زمینه های بهبود را شناسایی کند. این ابزار به شما کمک می کند:

همه این ویژگی ها بر سئوی سایت شما تأثیر می گذارد، بنابراین این ابزار برای کمک به بهبود سئو سایت شما ارزشمند است.

ابزار SEO تجارت الکترونیک شماره 5: AnswerThePublic

هزینه: 99-399 دلار در ماه، جستجوهای رایگان در دسترس است

یکی از بهترین ابزارهای سئو برای کسب و کارهای تجارت الکترونیک AnswerThePublic است. این ابزار شما را قادر می سازد تا به ذهن مشتریان خود وارد شوید و بفهمید که آنها در وب مرتبط با صنعت شما به دنبال چه چیزی هستند. بنابراین، این چه ربطی به سئو دارد؟ خوب، یکی از اجزای حیاتی سئو، تولید محتوا است. بازاریابی محتوا بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی سئوی شما است زیرا به شما کمک می کند تا ترافیک واجد شرایط را به سایت خود هدایت کنید. استراتژی SEO شما به رتبه بندی محتوای شما در نتایج جستجو کمک می کند. هنگامی که اغلب محتوا ایجاد می کنید، می توانید ترافیک بیشتری را برای کسب و کار خود جذب کنید. ناگفته نماند، ایجاد محتوای همیشه سبز به شما کمک می کند تا ترافیک مطمئن و مستمری به سایت خود داشته باشید. بنابراین، به طور کلی، ایجاد محتوای با کیفیت بالا می تواند به شما کمک کند تا ترافیک بیشتری داشته باشید و به طور پیوسته میزان ترافیک سایت خود را افزایش دهید. همانطور که شروع به تولید محتوا می کنید، ممکن است ایده هایتان تمام شود. اینجاست که AnswerThePublic می تواند کمک کند. AnswerThePublic یک نمای کلی بصری از انواع مختلفی از چیزهایی که مردم در صنعت شما جستجو می کنند در اختیار شما قرار می دهد. این ابزار کلمات کلیدی طولانی را نمایش می دهد که می تواند به شما در شناسایی محتوای جدید برای ایجاد کمک کند. چرخ کلمات مرتبط با مد در نتیجه، می‌توانید جریانی مداوم از ایده‌های محتوا داشته باشید و ایجاد محتوایی که ترافیک واجد شرایط را به سایت شما هدایت می‌کند را برای شما آسان می‌کند. به دنبال یک گزینه رایگان برای تولید ایده های محتوا هستید؟ ابزار رایگان ما FaqFox را امتحان کنید تا به شما کمک کند ایده‌های محتوای بیشتری را برای استراتژی خود تولید کنید!

ابزار SEO تجارت الکترونیک شماره 6: MarketingCloudFX

هزینه: 400 تا 1150 دلار در ماه برای مشتریان جدید، 150 تا 900 دلار در ماه برای مشتریان فعلی

بعدی در لیست ابزارهای SEO برای تجارت الکترونیک، MarketingCloudFX است. این ابزار برای مدیریت و درک ترافیکی که برای بهبود استراتژی سئو به سایت شما می آید بسیار عالی است.

آیکون های کانال های دیجیتال

MarketingCloudFX می تواند به شما کمک کند تا ببینید چگونه سرنخ ها به سایت شما می رسند و چه صفحاتی را مشاهده می کنند. همچنین می‌توانید بفهمید که چه کمپین‌هایی باعث می‌شوند مشتریان با کسب‌وکار شما تماس بگیرند یا فرم‌هایی را ارسال کنند. حتی بهتر از آن، می‌توانید رتبه‌بندی و استفاده از کلمات کلیدی خود و همچنین تغییرات در دید خود را در موتورهای جستجو دنبال کنید. این ابزار می‌تواند به شما کمک کند ببینید آیا استراتژی‌های سئوی تجارت الکترونیک شما برای هدایت ترافیک به سایت شما مؤثر است یا اینکه برای بهبود نیاز به بهینه‌سازی تاکتیک‌های خود دارید.

ابزار سئوی تجارت الکترونیک شماره 7: SpyFu

هزینه: 33-299 دلار در ماه

آخرین ابزاری که در این لیست از بهترین ابزارهای سئوی تجارت الکترونیک پوشش خواهیم داد SpyFu است. وقتی می‌خواهید در نتایج جستجو رتبه‌بندی کنید، تنها کسی نیستید که برای رتبه‌های برتر رقابت می‌کنید. ده ها رقیب وجود دارند که برای این نقاط در نتایج جستجو رقابت می کنند تا سرنخ های واجد شرایط را به سایت خود هدایت کنند. اگر می خواهید در بالای استراتژی سئوی رقبای خود باقی بمانید، به SpyFu نیاز دارید. SpyFu شما را قادر می سازد تا در مورد رقابت خود تحقیق کنید و استراتژی SEO آنها را بهتر درک کنید. می توانید اطلاعاتی مانند:

  • از چه کلمات کلیدی استفاده می کنند
  • از چند کلمه کلیدی ارگانیک استفاده می کنند
  • با کلمات کلیدی خود چقدر کلیک می کنند
  • این که آیا آنها در حال اجرای تبلیغات Google هستند

وقتی متوجه شدید که رقبای شما چه کاری انجام می دهند، می توانید استراتژی سئوی خود را بهبود ببخشید تا در نتایج جستجو از آنها پیشی بگیرید.

سوالات متداول ابزار سئو تجارت الکترونیک

ابزارهای سئوی تجارت الکترونیک برای چه مواردی استفاده می شوند؟

ابزارهای سئوی تجارت الکترونیک می توانند به شما کمک کنند تا سایت تجارت الکترونیک خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید، رتبه و دیده شدن آنلاین خود را بهبود ببخشید. ابزارهای سئوی تجارت الکترونیک ممکن است برای جنبه های مختلف سئو، از جمله انجام تحقیقات کلمات کلیدی، ردیابی نتایج سئو، تجزیه و تحلیل وب سایت ها و موارد دیگر مورد استفاده قرار گیرند.

چرا از ابزارهای سئوی تجارت الکترونیک استفاده کنیم؟

ابزارهای سئو مزایای زیادی برای بهینه سازی تجارت الکترونیک ارائه می دهند. مثال‌ها شامل ارائه داده‌ها و ایده‌هایی است که استراتژی سئوی شما را مشخص می‌کند، از طریق اتوماسیون در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند، و اطمینان از پیگیری و گزارش‌دهی دقیق.

بهترین ابزار سئوی تجارت الکترونیک چیست؟

بهترین ابزار تجارت الکترونیک برای کسب و کار شما به نیازها و اهداف منحصر به فرد شما بستگی دارد. برخی از ابزارهای مورد علاقه سئوی تجارت الکترونیک ما عبارتند از:

سئوی DIY را با ابزار سئوی رایگان تجارت الکترونیک آسان کنید

با SEO.com، ابزار سئوی رایگان تجارت الکترونیک برای بهینه سازی موتورهای جستجو توسط خودتان انجام دهید، مترجمان آزاد، پیمانکاران و مشاوران می توانند سئو را بدون دردسر کنند. ردیابی رتبه‌بندی، تجزیه و تحلیل رقبا و موارد دیگر را با امتحان SEO.com اکنون شروع کنید!

Source link