تسهیل مسیر تحول دیجیتال

اریک روزاتو به‌عنوان مدیر سابق استراتژی کسب‌وکار آتلانتیک، چند چیز درباره ایجاد یک کسب‌وکار خبری موفق می‌داند. اکنون او زیرکی استراتژیک خود را به هزاران سازمان خبری در سراسر جهان برای برنامه رشد دیجیتال Google News Initiative ارائه می‌کند. ما با اریک در مورد ارزش روزنامه نگاری برای جامعه صحبت کردیم و اینکه چرا گاهی اوقات بهترین کاری که می توانید برای تجارت خود انجام دهید صحبت در مورد آن است.

چگونه به انتشار اخبار علاقه مند شدید؟

زمانی بود که تصمیم گرفتم اگر قرار است در یک صنعت حرفه ای بسازم، می خواستم آن صنعت از من بزرگتر باشد، ارزش آن از من بزرگتر باشد. این که روزنامه نگاری برای جامعه ارزش دارد، این که داشتن یک شهروند آگاه کلید یک دموکراسی کارآمد است – این چیزی است که من را برانگیخت تا بدانم این هدف بزرگتر از من و کار من است.

کار کردن برای گوگل چه تفاوتی دارد؟

در گوگل، این همان حس ماموریت است، اما انجام آن در مقیاس. هر روز لحظه‌ای با ناشری دارم که آن مأموریت و این حس هدف را تقویت می‌کند، و این فقط یک ناشر نیست، بلکه هزاران ناشر در کشورهای سراسر جهان هستند.

برنامه رشد دیجیتال چیست و نقش شما چیست؟

برنامه رشد دیجیتال، در قالب Google News Initiative، از ناشران کوچک تا متوسط ​​در مقابله با تحول دیجیتال پشتیبانی می کند. ما طیف وسیعی از منابع را ارائه می دهیم که پنج حوزه حیاتی در انتشارات دیجیتال را پوشش می دهد: درآمد خواننده، توسعه مخاطب، درآمد تبلیغات، محصول و داده. و همه این منابع را با همکاری کارشناسان موضوعی، انجمن ها و البته ناشران توسعه دادیم.

نقش من در تیم کمک به ایده پردازی، راه اندازی و اجرای برنامه ها است. من همچنین برای درک بهتر تأثیری که داریم کار می کنم و ببینم چگونه می توانیم پیشرفت کنیم.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور