دودا از همکاری با ActiveCampaign، یک شرکت اتوماسیون بازاریابی و CRM خبر داد. این مشارکت به آژانس ها اجازه می دهد تا اتوماسیون بازاریابی را به سایت های مشتری خود بیاورند تا به افزایش فروش و تعامل مشتری کمک کنند.
ActiveCampaign
ActiveCampaign یک پلت فرم اتوماسیون بازاریابی است که پرورش تعامل پس از فروش و تکرار فروش را آسان می کند. همچنین به عنوان یک CRM عمل می کند و اتوماسیون فروش را به ویژه برای SMB ها فعال می کند.
ادغام در ویرایشگر Duda این امکان را برای آژانس هایی که سایت هایی را بر روی پلتفرم Duda ایجاد می کنند را آسان می کند تا اتوماسیون بازاریابی پیشرفته را به سایت های مشتری خود بیاورند.
این یک ارتقاء ویژگی اصلی برای کاربران Duda است زیرا به آژانسها اجازه میدهد قابلیتهای پیشرفتهای مانند ایمیلهای پس از فروش، و پیگیری شخصیشده برای پرورش تکرار فروش و افزایش تعامل را اضافه کنند.
ادغام با دودا
این مشارکت با اتوماسیون بازاریابی پیشرفته ActiveCampaign، امکان ادغام با فرم تماس بومی Duda، تجارت الکترونیک و ویژگی های عضویت را فراهم می کند.
به گفته Shay Howe، مدیر ارشد بازاریابی در ActiveCampaign:
“همکاری با Duda با ادغام یکپارچه اتوماسیون بازاریابی در فرآیند توسعه وب، ارزشی را که ما برای آژانس ها و مشتریان آنها به ارمغان می آوریم، تقویت می کند.
این همکاری آژانسها و شرکتهای SaaS را قادر میسازد تا تجربیات مشتری شخصیشده و مبتنی بر دادهها را بدون نیاز به تنظیمات فنی پیچیده ارائه دهند و به آنها اجازه میدهد بر روی آنچه واقعاً مهم است تمرکز کنند – رشد کسبوکار مشتریانشان.
بیشتر بخوانید در:
همکاری دودا با ActiveCampaign، گسترش قابلیتهای بازاریابی ایمیلی و اتوماسیون برای وبسایتهای آژانسها
تصویر ویژه توسط Shutterstock/ViDI Studio