وقتی سئو را متوقف می کنید چه اتفاقی می افتد؟

“چه مدت باید سئو کار کنم؟”

این یک سوال کاملا قابل درک است. بازاریابان می خواهند بدانند چه مدت باید به تلاش های سئوی خود متعهد باشند.

پاسخ ساده این است که سئو باید بخشی از استراتژی بازاریابی شما باشد تا زمانی که اهمیت دارد که مشتریان بالقوه بتوانند کسب و کار شما را در اینترنت پیدا کنند.

برای پاسخ عمیق تر، بیایید با اصول اولیه شروع کنیم.

سئو چیست؟

سئو مجموعه ای از اقدامات منظم است که برای افزایش کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت از طریق نتایج جستجوی ارگانیک طراحی شده است. حتی اگر تاکتیک‌های سئو الزاماً فنی هستند، یک استراتژی سئو قوی بیشتر به افراد مربوط می‌شود تا موتورهای جستجو.

را هنر سئو در درک آنچه افراد به دنبال آن هستند و ارائه پاسخ هایی که به دنبال آن هستند، در کلماتی که استفاده می کنند و در قالبی که می خواهند آن را در آن مصرف کنند، نهفته است.

سئو قابل اعتماد تکنیک محتوا را به گونه ای ارائه دهید که موتورهای جستجو بتوانند آن را فهرست کرده و ارتباط آن را با عبارت های جستجو ارزیابی کنند.

چرا سئو مهم است؟

سئو بخش مهمی از یافتن توسط افرادی است که به آنچه شما دارید نیاز دارند. با 93٪ از تجربیات آنلاین که با موتورهای جستجو شروع می شود، آنها مجرای اصلی بین مشتریان و سایت شما هستند. اگر در موتورهای جستجو پیدا نمی شوید، احتمالاً اصلاً پیدا نمی شوید.

در مورد PPC چطور؟

استفاده از PPC برای حل این مشکل معمول است. وقتی کسب‌وکارها نمی‌توانند نتایج جستجوی ارگانیک مورد نظر خود را دریافت کنند، اغلب در PPC سرمایه‌گذاری می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که این احتمال وجود دارد که 93٪ از مشتریان بالقوه در اینترنت پیدا کنند.

اما PPC و SEO برابر نیستند.

بیایید به 93 درصد از جلسات اینترنتی که با موتور جستجو شروع می شود، برگردیم. وقتی کسی سوالی دارد، از موتور جستجو برای یافتن پاسخ استفاده می کند. دو نتیجه محتمل از آن جستجو وجود دارد:

  1. آنها راه حلی را که به دنبالش بودند پیدا می کنند و
  2. آنها یک ارتباط قابل اعتماد با منبعی برقرار می کنند که سوال آنها را حل کرده است.

اعتماد چگونه در آن نقش می بندد؟ بخشی از آن فقط روانشناسی اولیه است. وقتی مردم به ما کمک می کنند، منافع ما را در اولویت قرار می دهند که باعث ایجاد اعتماد می شود. ارائه‌دهندگان محتوا زمانی که خرد خود را سخاوتمند می‌کنند، سپرده‌ای کوچک در بانک سرقفلی می‌گذارند.

ترافیک ارگانیک بسیار ارزشمند است، نه فقط به این دلیل که می تواند هزینه کمتری نسبت به تبلیغات PPC داشته باشد، بلکه به این دلیل که اعتبار بیشتری نسبت به تبلیغات پولی دارد.

در حالی که تبلیغات PPC جایگاه خاصی در جعبه ابزار دیجیتال مارکتینگ شما دارد، به هر دو PPC آسیب می رساند. و سئو برای مشاهده آنها به عنوان دو روی یک سکه جستجو. تبلیغات معمولاً اعتبار را نشان نمی دهند. تبلیغات به ندرت مفید هستند و اغلب به عنوان یک مزاحم در نظر گرفته می شوند. علاوه بر این، بازده دلارهای تبلیغاتی شما به طور مستقیم با سرمایه گذاری شما متناسب است. شما چیزی را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید، و هنگامی که پرداخت را متوقف می کنید، بلافاصله دیگر کلیک دریافت نمی کنید.

سئو یک سفر است، نه یک مقصد

سئوی خوب در طول زمان با سودهای ترکیبی که رشد را تسریع می کند، مزایایی را به همراه دارد. اگرچه می‌تواند یک صعود آهسته به بالای رتبه‌بندی جستجو باشد، تلاش مداوم نتایج ثابتی را به همراه دارد و اقتدار ایجاد می‌کند. مقامات تعیین شده توسط Google، اگرچه به سختی به دست آمده اند، می توانند جریان ترافیک را به سایت شما افزایش دهند، به همان شیوه که افزودن سه خط جدید در بین ایالتی می تواند انبوهی از مشتریان جدید را مستقیماً به درب ورودی شما بیاورد.

مطالب پیشنهادی  Far Cry 6 این آخر هفته در Google Stadia رایگان است

هیچ نقطه ورود واحدی برای سئو وجود ندارد. چشم انداز دیجیتال در جریان دائمی است، با رقبای جدید، الگوریتم ها و ترجیحات کاربر که بر ترافیک ارگانیک شما تأثیر می گذارد. ساختن یک طرح سئو انعطاف پذیر مانند رشد یک باغ شکوفا است. شما نمی توانید آن را یک بار علف هرز کنید و انتظار داشته باشید که رشد کند. مراقبت و توجه مداوم، مطمئن ترین رشد را به همراه دارد.

دلایلی که ممکن است بخواهید سئو را کنار بگذارید

از قضا، دو رایج ترین دلیلی که کسب و کارها تلاش های سئوی خود را متوقف می کنند، روی های مختلف یک سکه هستند. برای مثال:

  • من نداشته اند به اهدافم رسیدم
  • من دارند به اهدافم رسیدم

قبل از اینکه برنده شوید دست از کار نکشید

اگر می‌خواهید تلاش‌های سئوی خود را کنار بگذارید، زیرا نتایجی را که می‌خواهید به سرعتی که انتظار داشتید ندیده‌اید، تا زمانی که انتظارات خود را بررسی نکرده‌اید، کاری انجام ندهید. آیا آنها واقع بین هستند؟ آیا کسی به شما قول داده است که لژیونی از مشتریان یک شبه ظهور کنند و درهای دیجیتال شما را خراب کنند؟ ممکن است لازم باشد اهداف خود را مجدداً تنظیم کنید، پس بیایید یک دقیقه به آن ها بپردازیم.

تعیین اهداف واقعی سئو

در حالی که عکاسی برای ستاره ها عالی است، مهم است که از زمینه استفاده کنید تا بفهمید کجا می توانید به موفقیت برسید و به مرور زمان اهداف خود را به تدریج به روز کنید. به تجزیه و تحلیل های گذشته خود نگاه کنید و اهداف پیش بینی را بر اساس داده های موجود تعیین کنید. یک شریک قابل اعتماد سئو می تواند معیارهایی را ارائه کند که از طریق تجزیه و تحلیل رقابتی مطلع شده و بر اساس اهداف تجاری منحصر به فرد شما توصیه هایی ارائه دهد. ترافیک بیشتر عالی است، اما رشد پایدار با وارد کردن ترافیک ایجاد می شود تبدیل می کند.

فرض کنید انتظارات شما واقع بینانه است، اما هنوز نتایجی را که انتظارش را دارید ندیده اید. در آن صورت، استراتژیست سئوی شما باید بتواند به شما بگوید (به انگلیسی ساده و بدون اصطلاحات خاص) چرا ممکن است این اتفاق بیفتد، پیشنهادهایی برای شکاف در اجرای توصیه‌های سئو یا اقدامات جدیدی که باید برای تنظیم استراتژی خود انجام دهید تا با شما هماهنگ شود. اهداف

در واقع، سئوی مؤثر به همان چیزی نیاز دارد که مؤثر است هر چیزی نیاز به: آزمایش، یادگیری و رشد دارد. ادغام آنچه آموخته ایم در فعالیت های آینده که تاثیرگذارتر هستند. وب‌سایت‌های رقبای شما که در جستجوی شماره ۱ ظاهر می‌شوند، استراتژی‌های سئو مؤثری را اجرا می‌کنند که کار می‌کنند – بنابراین فقط به این دلیل که هنوز سایت خود را پیدا نکرده‌اید، تسلیم نشوید.

صبور باش

نتایج عالی سئو یک شبه به دست نمی آید. با توجه به نحوه اعطای اختیارات توسط Google به صفحات وب، ممکن است یک یا سه ماه یا حتی بیش از یک سال طول بکشد تا در رتبه بندی جستجوی شما دستاوردهای پایداری داشته باشید. به همین دلیل است که آژانس‌های سئو معتبر روی قراردادهای ماه به ماه کار نمی‌کنند – آنها می‌دانند که پیشرفت سئوی پایدار برای ایجاد شتاب زمان می‌برد.

مراقب هر کسی باشید که وعده برنده شدن سریع سئو را می دهد. افزایش یک شبه در ترافیک اغلب نتیجه تکنیک‌های نامناسبی است که گوگل با یافتن آنها جریمه می‌کند – و آنها اراده پیدا کردن آنها.

در حالی که جلوتر هستید دست از کار نکشید

اگر به هدف خود دست یابید که برای یک کلمه کلیدی خاص رتبه اول را در SERP ها بدست آورید، تبریک می گویم! اما شما نمی توانید آن را تنظیم کنید و آن را فراموش کنید. مهم است که به یاد داشته باشید که شما رقبای جستجو دارید که هر روز بر تلاش برای بازگشت به شماره 1 تمرکز می کنند. رقبای شما دقیقاً مانند یک دونده ماراتن که یک برتری راحت دارد، سخت کار می کنند تا فاصله بین موقعیت شما و موقعیت خود را کم کنند.

مطالب پیشنهادی  پچ OnePlus ژوئن 2022: همه دستگاه‌هایی که به‌روزرسانی دارند

شما باید تلاش های سئوی خود را حفظ کنید تا مزیت خود را حفظ کنید. خوشبختانه، هنگامی که به رتبه شماره 1 رسیدید، چیزهای زیادی در مورد آنچه کار می کند یاد خواهید گرفت – و می توانید از این حرکت به سمت یک استراتژی بلندمدت پایدار استفاده کنید. اما اگر تمرکز بر سئو را متوقف کنید، فقط در را به روی دیگران باز می‌کنید که به این فعالیت‌ها وارد می‌شوند و دوباره شما را شکست می‌دهند.

اگر توقف کنی…

اگر از ارسال مطالب خودداری کنید

بدون محتوای جدید، فرصت های زیر را از دست می دهید:

  • رتبه بندی برای کلمات کلیدی جدید، و بهینه سازی برای کلمات کلیدی معنایی که ظاهر می شوند زیرا الگوریتم گوگل همچنان “هوشمندتر” می شود. کلمات کلیدی کمتر به معنای ترافیک کمتر است.
  • صفحاتی را برای سایت های دیگر ایجاد کنید تا به آنها پیوند داده شود. بک لینک های تازه کمتر به معنای ترافیک کمتر است.

البته، نکات منفی متوقف کردن موتور تولید محتوای شما دارای جنبه‌های منفی است که با SEO شروع می‌شود، اما بر سایر عناصر استراتژی بازاریابی شما نیز تأثیر می‌گذارد:

  • ترافیک کمتر به معنای تبدیل کمتر و رشد کندتر لیست ایمیل است.
  • فقدان محتوای تازه مشتریان وفاداری را که به بینش ارزشمند شما وابسته شده اند، ناامید می کند.
  • مشتریانی که کمتر درگیر هستند، تعداد جستجوهای نام برند شما را کاهش می دهند، که گوگل آن را نشانگر یک وب سایت با کیفیت می داند.

به طور خلاصه، محتوای سئوی با کیفیت بالا و هدفمند کلمات کلیدی چیزی است که مشتریان بالقوه را به سمت سایت شما سوق می دهد. اگر ارسال محتوا را متوقف کنید، نتیجه یک چرخه معیوب است. محتوای کمتر به معنای بک لینک کمتر و اعتبار کمتر صفحه است که منجر به تبدیل کمتر و کاهش درآمد می شود.

و تنها راه برای بیرون کشیدن خود از این چرخه معیوب این است که خط تولید محتوای سئوی هدفمند خود را از سر بگیرید.

اگر از پیشرفت های فنی دست بکشید

سئوی فنی عالی ایندکس کردن و درک آنچه سایت شما ارائه می‌دهد را برای گوگل آسان‌تر می‌کند، قابل اعتماد بودن را پخش می‌کند و این احتمال را افزایش می‌دهد که محتوای شما در پاسخ به سوالات جستجو ارائه شود. اگر بهینه سازی سایت خود را برای مسائل فنی متوقف کنید، مشکلاتی را خواهید دید که در ابتدا احتمالاً به صورت پراکنده ظاهر می شوند و سپس با گذشت زمان ترکیب می شوند.

  • سئوی فنی ضعیف، فهرست کردن سایت شما را برای موتورهای جستجو دشوار می کند، که اولین قدم برای بازگرداندن محتوای شما در نتایج جستجو است.
  • معیارهای تجربه صفحه به ممیزی های کدگذاری مداوم بستگی دارد. کندی بارگذاری صفحه و عملکرد ضعیف تلفن همراه به رتبه بندی جستجوی شما آسیب می رساند، به خصوص پس از انتشار به روز رسانی Core Web Vitals در سال 2021.
  • یک فایل robots.txt قدیمی می‌تواند ربات‌های خزنده Google را به قسمت‌هایی از سایت شما که نمی‌خواهید در نتایج جستجو بازگردانده شود، ارسال کند یا به آن بگوید صفحاتی را که می‌خواهید پیدا شوند نادیده بگیرد. ما متوجه شدیم که چندین سهامدار وب سایت که معمولاً با سایت یک کسب و کار مرتبط هستند معمولاً به این معنی است که فایل robots.txt اغلب نیاز به به روز رسانی دارد.
  • لینک های شکسته یا تغییر مسیرهای قدیمی سیگنال هایی را به گوگل ارسال می کند که سایت شما خراب است. مجدداً، اگر به طور مداوم برای یافتن و رفع آن‌ها به طور مداوم در حال جستجو نباشند، ظاهر می‌شوند.

هنگامی که سایت شما دیگر استانداردهای فنی در حال تحول را رعایت نمی کند، Google سیگنال های اعتماد و اعتبار کمتری را به محتوای شما اختصاص می دهد – شتاب و عمق را به چرخه معیوب رتبه بندی صفحات پایین تر، ترافیک ارگانیک کمتر، تبدیل کمتر و کاهش درآمد اضافه می کند:

اگر ساختن صفحات جدید را متوقف کنید

پس همه چیز در حال تکامل است، درست است؟ درست همانطور که کسب و کار شما در حال رشد و تکامل است، رقبای شما در حال تکامل هستند، گوگل در حال تکامل است، و بهترین کاری که همه ما می توانیم انجام دهیم تا غرق نشویم این است که فقط در راس امور قرار بگیریم.

مطالب پیشنهادی  Galaxy Watch 5 و Watch 5 Pro به صورت دستی [Video]

ساده‌ترین راه برای انجام این کار، وقتی صحبت از محتوا می‌شود، این است که مطمئن شوید به افزودن صفحاتی در سایت خود ادامه می‌دهید که پیشنهادات محصول/خدمات شما را برای مشتریان احتمالی و مشتریان شما واضح می‌سازد.

  • بدون صفحات جدیدی که پیشنهادات محصول شما را تقسیم بندی می کنند، فرصت های رتبه بندی برای کلمات کلیدی طولانی را از دست می دهید.
  • رتبه بندی برای کلمات کلیدی دم بلند کمتر به این معنی است که شما مشتریان بسیار واجد شرایطی را که به احتمال زیاد تبدیل می شوند جذب نخواهید کرد.
  • از دست دادن شتاب رشد کلمه کلیدی بر رتبه بندی جستجوی شما تأثیر می گذارد.

صفحات فرود افرادی را جذب می کنند که دقیقاً آنچه را که شما ارائه می دهید جستجو می کنند. اگر برای آوردن آنها به شما کار نمی کنید، آنها احتمالاً به سراغ رقیب متعهد به سئو شما خواهند رفت. لغزش رتبه بندی ترکیبی کلمات کلیدی دم بلند کمتر، که باعث تغذیه مارپیچ نزولی در حال حاضر می شود.

هزینه فرصت ترک سئو

همانطور که یک استراتژی سئو ثابت باعث ایجاد حرکت به سمت اعتبار بالاتر و رتبه بهتر می شود، نادیده گرفتن سئوی شما یک مارپیچ رو به پایین ایجاد می کند که پس از آن باید معکوس کنید. برای تداوم حرکت رو به جلو انرژی کمتری نسبت به بازیابی حرکت از دست رفته مصرف می شود. پرهزینه ترین از همه، از نظر زمان و پول، معکوس کردن یک مارپیچ نزولی است.

و ممکن است متوجه نشوید که در آن مارپیچ هستید تا زمانی که تأثیر منفی آن را مشاهده کنید – بر سرنخ‌ها، روی نرخ تبدیل شما و غیره. دری به سوی یک رقیب که مشتریان شما را جذب می کند و آنها را از کسب و کار شما دور می کند. ما از روی بیهودگی به رتبه‌بندی و ترافیک نگاه نمی‌کنیم – آنها مستقیماً با تبدیل‌ها، فروش و درآمد مرتبط هستند.

یک شریک سئو قابل اعتماد پیدا کنید

برای ایجاد یک استراتژی سئوی پایدار و حصول اطمینان از همسویی آن با اهداف تجاری شما، چیزهای زیادی انجام می شود (برای نمونه های عالی، مطالعات موردی SEO ما را بررسی کنید). یک آژانس عالی به طور مداوم معیارهای شما را بررسی می کند و توصیه هایی را بر اساس تغییرات در چشم انداز رقابتی، به روز رسانی الگوریتم ها و نیازهای در حال تحول کسب و کار شما ارائه می کند.

از یک شریک قابل اعتماد سئو انتظار داشته باشید که مراقب رقبای شما باشد، کلمات کلیدی جدید را هدف قرار دهد، صفحات محصول و خدمات جدید را توصیه کند، و در مورد محتوای غنی از کلمات کلیدی برای انتشار مشاوره ارائه دهد. آنها باید همیشه در دسترس باشند تا در صورت داشتن سؤال یا نگرانی، راهنمایی کنند.

نتیجه گیری؟ البته. سئو را به بخشی دائمی از تلاش های بازاریابی مداوم خود تبدیل کنید و یک آژانس SEO را پیدا کنید که بتوانید به آن اعتماد کنید. از آنجایی که پیشرفت آهسته و پیوسته در طول زمان شتاب بیشتری می گیرد و مزایای ترکیبی را به همراه می آورد، تعجب خواهید کرد که چرا در وهله اول به ترک سئو فکر کرده اید. برای مشاوره رایگان سئو، به جای درستی آمده اید.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور