شکایت DOJ رقابت عظیم در صنعت تبلیغات آنلاین را نادیده می گیرد

شکایت امروز از وزارت دادگستری تلاش می کند تا برندگان و بازندگان را در بخش فناوری تبلیغاتی بسیار رقابتی انتخاب کند. این تا حد زیادی یک شکایت بی اساس دادستان کل تگزاس را تکرار می کند، که اخیراً بسیاری از آن توسط یک دادگاه فدرال رد شده است. DOJ استدلال ناقصی را دوچندان می کند که نوآوری را کند می کند، هزینه های تبلیغات را افزایش می دهد و رشد هزاران کسب و کار کوچک و ناشر را دشوارتر می کند. ما قبلاً به بسیاری از ادعاهای مشابه مطرح شده در شکایت دادستان کل تگزاس با جزئیات پاسخ داده ایم.

این دادخواست تلاش می کند تا تاریخ را به هزینه ناشران، تبلیغ کنندگان و کاربران اینترنتی بازنویسی کند.

DOJ می‌خواهد دو خریدی را که 12 سال پیش (AdMeld) و 15 سال پیش (DoubleClick) توسط قانون‌گذاران ایالات متحده بررسی شده‌اند، بازبینی کنیم. در تلاش برای معکوس کردن این دو خرید، DOJ در تلاش است تا تاریخ را با هزینه ناشران، تبلیغ‌کنندگان و کاربران اینترنت بازنویسی کند. هر دوی این خریدها ما را قادر ساختند تا سرمایه گذاری زیادی در توسعه فناوری های تبلیغاتی جدید و نوآورانه داشته باشیم. این معاملات توسط رگولاتورها، از جمله توسط وزارت دادگستری، بررسی شد و اجازه ادامه یافتن داده شد. از آن زمان، رقابت در این بخش تنها افزایش یافته است.

دولت نباید در یک صنعت رقابتی برنده و بازنده را انتخاب کند.

ما یکی از صدها شرکتی هستیم که امکان قرار دادن تبلیغات در سراسر اینترنت را فراهم می کنیم. و به خوبی گزارش شده است که رقابت در حال افزایش است زیرا شرکت های بیشتری وارد می شوند و برای ایجاد مشاغل تبلیغاتی خود سرمایه گذاری می کنند.

  • سال گذشته، مایکروسافت Xandr را خریداری کرد. این خرید مایکروسافت را قادر ساخت تا یک قرارداد مهم برای ایجاد تجارت تبلیغاتی نتفلیکس امضا کند. دولت این خرید را به چالش نکشید.
  • کسب و کار تبلیغاتی آمازون اکنون سریعتر از کسب و کارهای تبلیغاتی گوگل و متا در حال رشد است.
  • اپل یک تجارت تبلیغاتی در حال رشد دارد که انتظار می رود در چهار سال آینده به بیش از 30 میلیارد دلار برسد. همچنین به طور گسترده گزارش شده است که اپل در حال ساخت پلت فرم سمت تقاضای خود است و ردپای تبلیغاتی خود را گسترش می دهد.
  • تنها پنج سال پس از راه‌اندازی در خارج از چین، TikTok نزدیک به 10 میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی دارد و به رشد سریع خود ادامه می‌دهد.
  • شرکت‌های رسانه‌ای مانند Comcast و Disney و خرده‌فروشانی مانند Walmart و Target به سرمایه‌گذاری در ساخت خدمات فناوری تبلیغات آنلاین خود ادامه می‌دهند.

همچنین شرکت های تخصصی فناوری تبلیغاتی مانند AppLovin، Criteo، Index Exchange، Pubmatic، Magnite، MediaMath، OpenX، The Trade Desk، Unity و بسیاری دیگر وجود دارند. در واقع، The Trade Desk اخیراً به عنوان یکی از سریع ترین شرکت های در حال رشد رتبه بندی شده است. ممکن است این نام‌ها نام آشنا نباشند، اما به بسیاری از تبلیغاتی که هر روز می‌بینید قدرت می‌دهند.

با افزایش رقابت، جای تعجب نیست که هزینه ها در سراسر صنعت برای فناوری تبلیغات نمایشگر دیجیتال ثابت یا کاهش می یابد.

محصولات Google انتخاب را برای ناشران و تبلیغ‌کنندگان گسترش می‌دهند.

این شکایت نحوه عملکرد محصولات فناوری تبلیغات ما را نادرست توصیف می کند.

این محصولات به ناشران کمک می‌کنند تا برای وب‌سایت‌ها، برنامه‌ها و ویدیوهای خود پول کسب کنند — که به کاربران اینترنت کمک می‌کند تا به طیف گسترده‌ای از محتوای رایگان دسترسی پیدا کنند. و دسترسی کسب‌وکارها به مصرف‌کنندگان را از طریق تبلیغات دیجیتال مقرون‌به‌صرفه آسان می‌کنند. در اینجا چند واقعیت وجود دارد:

  • فناوری های تبلیغاتی ما برای کار با محصولات رقبای ما ساخته شده اند. ما انتخاب محصولات و خدماتی را که می‌خواهند در بیش از 80 پلتفرم رقیب برای ناشران و بیش از 700 پلتفرم رقیب برای تبلیغ‌کنندگان انتخاب کنند، برای شرکا آسان می‌کنیم.
  • هیچ کس مجبور به استفاده از فناوری های تبلیغاتی ما نیست – آنها استفاده از آنها را انتخاب می کنند زیرا موثر هستند. در واقع، ناشران و تبلیغ‌کنندگان معمولاً با چندین فناوری به طور همزمان کار می‌کنند تا به مشتریان دسترسی پیدا کنند و درآمد بیشتری کسب کنند.
  • یک ناشر بزرگ به طور متوسط ​​امسال از شش پلتفرم مختلف برای فروش تبلیغات در وب سایت خود استفاده می کند، در حالی که تبلیغ کنندگان و آژانس های رسانه ای به طور متوسط ​​از بیش از سه پلت فرم برای خرید تبلیغات استفاده می کنند.
  • ناشرانی که استفاده از پلتفرم‌های تبلیغاتی ما را انتخاب می‌کنند، اکثریت قریب به اتفاق درآمدی را که ابزارهای ما در تسهیل آن کمک می‌کنند حفظ می‌کنند. در مجموع، ما سالانه میلیاردها دلار به طور مستقیم به شرکای انتشاراتی در شبکه تبلیغاتی خود پرداخت می کنیم.

شکایت DOJ سالها نوآوری را معکوس می کند و به بخش تبلیغات گسترده تر آسیب می رساند.

دولت فعلی بر ارزش اجرای ضد انحصار در کاهش قیمت ها و گسترش انتخاب برای مردم آمریکا تاکید کرده است. ما موافقیم.

اما این شکایت نتیجه معکوس خواهد داشت و ارائه ابزارهای تبلیغاتی کارآمدی را که به نفع ناشران، تبلیغ‌کنندگان و اقتصاد گسترده‌تر ایالات متحده باشد، برای گوگل دشوارتر می‌کند. پرونده های ضد انحصار نباید شرکت هایی را که خدمات محبوب و کارآمد ارائه می دهند، به ویژه در شرایط سخت اقتصادی، جریمه کند.

و آن‌ها نباید شرکت‌ها را وادار کنند که سرمایه‌گذاری‌های 15 ساله‌ای را که پرورش داده‌اند و سخت تلاش کرده‌اند، معکوس کنند، به‌ویژه زمانی که این سرمایه‌گذاری‌ها قبلاً توسط تنظیم‌کننده‌ها بررسی شده و اجازه ادامه آن را داده‌اند.

ما سال ها صرف ساخت و سرمایه گذاری در کسب و کار فناوری تبلیغات خود کرده ایم تا از یک وب پر جنب و جوش و باز حمایت کنیم. ما به شدت با تلاش‌ها برای شکستن ابزارهایی که برای ناشران، تبلیغ‌کنندگان و مردم در سرتاسر آمریکا کار می‌کنند، رقابت خواهیم کرد.

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور