آیا گوگل برای پر کردن کلمات کلیدی جریمه می کند؟

آخرین به روز رسانی در 10 جولای 2022.

در این پرسش متداول سئو سریع، من افکارم را در مورد جریمه کردن گوگل برای پر کردن کلمات کلیدی با شما به اشتراک می گذارم.

آیا گوگل سایت ها را برای پر کردن کلمات کلیدی جریمه می کند؟ اگر کلمات کلیدی زیادی را وارد کنید، آیا می توانید سایت خود را از گوگل ممنوع کنید؟ آیا پر کردن کلمات کلیدی حتی کار می کند؟

ویدیوی من را در زیر تماشا کنید و یادداشت های من را بخوانید تا در مورد پر کردن کلمات کلیدی و رویکرد گوگل به آن بیاموزید.

خبرنامه سئو از #SEOSLY

خبرنامه سئو

آیا گوگل برای پر کردن کلمات کلیدی جریمه می کند؟ [Video]

در اینجا ویدیوی من است که در آن نظرات خود را در مورد پر کردن کلمات کلیدی توضیح می دهم و نگاهی به آنچه مستندات Google در مورد آن می گوید می اندازم.

نکات کلیدی در پر کردن کلمات کلیدی

  • پر کردن کلمات کلیدی عبارت است از قرار دادن تعداد زیادی کلمات کلیدی در محتوای یک صفحه وب، معمولاً در تلاش برای دستکاری رتبه سایت در موتورهای جستجو.
  • این تکنیک شامل استفاده بیش از حد عمدی از کلمات کلیدی در یک صفحه وب است. پر کردن کلمات کلیدی می تواند به دلایل زیادی انجام شود، اما اغلب برای افزایش رتبه صفحه وب در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) و بهبود دید آن انجام می شود.
  • این تکنیک به دلیل اینکه هیچ ارزشی برای کاربران ایجاد نمی کند و توسط موتورهای جستجو اسپم محسوب می شود، به عنوان ناکارآمد مورد انتقاد قرار گرفته است. برخی از موتورهای جستجو سایت هایی را که از پر کردن کلمات کلیدی استفاده می کنند با کاهش رتبه آنها در رتبه بندی یا عدم فهرست آنها جریمه می کنند.
  • پر کردن کلمات کلیدی اساسا یک ترفند قدیمی سئو (از 15 سال یا بیشتر) است که در گذشته استفاده می شد، اما با تغییرات مداوم گوگل در الگوریتم آن بی فایده شده است.
  • الگوریتم‌های گوگل در سال‌های گذشته تکامل یافته‌اند و بیشتر جریمه‌های پر کردن کلمات کلیدی برخلاف دستی (از طریق یک اقدام دستی) به صورت الگوریتمی مدیریت می‌شوند. معنی آن در عمل این است که گوگل به سادگی صفحات حاوی کلمات کلیدی را نادیده می گیرد.
  • دستورالعمل های کیفیت گوگل پر کردن کلمات کلیدی را به عنوان یکی از تکنیک هایی که دستورالعمل های آنها را نقض می کند، فهرست کنید.
  • مهم است که کلمات کلیدی مهم را در مکان های استراتژیک صفحه خود داشته باشید (مانند بدنه، عنوان، تگ های H1 و H2 و غیره). این به گوگل کمک می کند تا بفهمد صفحه شما در مورد چیست و همین کافی است. قرار دادن این کلمات کلیدی 100 بار در صفحه باعث نمی شود گوگل رتبه صفحه شما را بالاتر ببرد. این فقط می تواند به اعتبار و توانایی شما برای رتبه بندی آسیب برساند.
  • پر کردن کلمات کلیدی را انجام ندهید. در عوض، محتوای باکیفیت ایجاد کنید که به سوالات کاربران شما پاسخ دهد. کاربران خوشحال به معنای موتورهای جستجوی خوشحال هستند.

مقالات دیگر من در مورد کلمات کلیدی و سئو را بررسی کنید

من مقالات و ویدیوهای جالب دیگری با سوالات متداول در مورد کلمات کلیدی و سئو دارم. مطمئن شوید که همه آنها را بررسی کنید.

مقالات زیر را بررسی کنید:

❓سوال خود را به سوالات متداول SEO در SEOSLY ارسال کنید

آیا سوالی در مورد سئو دارید که می خواهید اولگا به آن پاسخ دهد؟ با خیال راحت آن را ارسال کنید [email protected]. با تشکر!

را سوالات متداول سئو بخش جدیدی از SEOSLY با هدف پاسخگویی به سوالات متداول در مورد سئو. اولگا شخصا به هر سوال پاسخ می دهد و دیدگاه و تفسیر منحصر به فرد خود را ارائه می دهد. این مقالات سریع و کامل هستند تا بتوانید دانش لازم را در کمترین زمان جذب کنید. برخی یا همه مقالات به زودی ویدیو نیز به آنها اضافه می شود.

مقالات دیگری که شما نیز دوست دارید:

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور