بر کسی پوشیده نیست که کسب و کارها در هر اندازه و صنعتی از داشتن استراتژی بهینه سازی موتور جستجو (SEO) سود می برند. چه یک شرکت بزرگ تجارت به تجارت (B2B) یا یک سرمایه گذاری انفرادی تجارت به مصرف کننده (B2C)، بهینه سازی وب سایت شما می تواند مخاطبان هدف شما را به سمت کسب و کار شما جذب کند.
با این حال، برخی از صنایع بیش از سایرین به آن نیاز دارند. آیا متوجه شده اید که از خود می پرسید: “آیا به سئو نیاز دارم؟” پاسخ را در این پست وبلاگ بیابید و از کارشناسان سئو ما اطلاعاتی دریافت کنید:
چه صنایعی بیشتر به سئو نیاز دارند؟
مشاغل در صنایع رقابتی B2B و B2C به دو دلیل اصلی بیشترین نیاز را به سئو دارند.
این شرکت ها باید در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) از رقبای خود پیشی بگیرند. دوم، با SEO، مصرف کنندگانی که به دنبال محصولات یا خدمات خود هستند، می توانند کسب و کار خود را هنگام جستجوی آنلاین کشف کنند.
جمعیت شناسی مخاطبان شما نیز بر تأثیر سئو بر روی تجارت شما تأثیر می گذارد. اگر مشتریان شما به یک گروه جمعیتی تعلق دارند که به شدت از جستجو قبل از تصمیم گیری برای خرید استفاده می کنند، سئو بخش مهمی از استراتژی شما است.
در اینجا صنایعی هستند که بیشتر به سئو نیاز دارند:
10 صنعتی که بیشتر به سئو نیاز دارند
1. تجهیزات سنگین
سارا بری، مشاور ارشد SEO WebFX، توضیح میدهد: «سئو برای بازارهای B2B مانند تجهیزات سنگین بسیار مهم است، زیرا مردم – چه به عنوان مصرفکننده یا خریداران تجاری – از Google برای یافتن آنچه نیاز دارند، استفاده میکنند.
بسیاری از مردم از وجود شرکتهای تجهیزات سنگین بیاطلاع هستند، مگر اینکه در صنعت یا در یک شرکت مرتبط کار کنند. هنگامی که یک شرکت تجهیزات سنگین SEO را پیاده سازی می کند، وب سایت آن توسط افراد علاقه مندی که در جستجوی کسب و کار آن هستند، کشف می شود.
بینش کارشناسان از
با سئو، میتوانید با محتوای مفیدی که این کاربران را به سرنخهای واجد شرایط تبدیل میکند، در لحظه مناسب با کاربران ملاقات کنید.
2. تولید
مانند مشاغل تجهیزات سنگین، شرکت های تولیدی برای بهبود قابلیت کشف خود در بین خریداران B2B به SEO نیاز دارند. سرمایه گذاری در سئو می تواند ترافیک وب سایت آنها را افزایش دهد و سرنخ های واجد شرایط بیشتری به دست آورد.
در نتیجه، کسبوکارهای تولیدی میتوانند به طور بالقوه مشتریان بیشتری جذب کنند و از بهبود بازگشت سرمایه (ROI) برخوردار شوند.
3. صنعتی
شرکتهای صنعتی در منابعی مانند تجهیزات سرمایهگذاری میکنند و در نتیجه هزینههای بیشتری دارند. برای این کسب و کارها، مهم است که یک بازگشت سرمایه (ROI) خوب داشته باشید.
سئو را وارد کنید. این یک استراتژی عالی برای حفظ یک جریان ثابت از سرنخ های جدید است.
این استراتژی بازاریابی دیجیتال همچنین می تواند روابط آنها را با مشتریان فعلی تقویت کند زیرا سئو شامل ایجاد محتوای مفیدی است که مشتریان بالقوه و مشتریان به آن نیاز دارند. یک وبسایت بهینهسازی شده برای جستجو نیز سریعتر بارگیری میشود و به خوبی طراحی شده است و اعتماد بازدیدکنندگانی را که برای اولین بار از سایت بازدید میکنند، تقویت میکند.
4. خدمات خانه و تسهیلات
مشاغل خانگی و خدمات تسهیلات معمولاً با کاهش فصلی بازدیدکنندگان وب سایت و سرنخ مواجه می شوند. این کسب و کارها برای اینکه در میان مخاطبان خود در ذهن خود باقی بمانند، به سئو نیاز دارند تا زمانی که مشتریان بالقوه آنها به دنبال خدمات هستند، قابل مشاهده باشند.
بینش کارشناسان از
سئو برای خدمات خانه و تسهیلات ضروری است زیرا به صاحبان خانه، ساکنان و مدیران تسهیلات کمک می کند تا شما را در زمانی که به کمک فوری نیاز دارند پیدا کنند.
چه یک شرکت تهویه مطبوع، یک شرکت برق، یا پیمانکار باشید، بهینه سازی وب سایت خود برای موتورهای جستجو و کاربران منجر به جستجوی بازدیدکنندگان سایت بیشتر برای خدمات شما می شود.
لیس می افزاید: «با تقویت حضور آنلاین خود، به مشتریان محلی نشان می دهید که می توانند به کسب و کار شما تکیه کنند. “شما می توانید مشتریان منظم را جذب کنید و اعتماد را تقویت کنید، به شما کمک می کند تا از سایر ارائه دهندگان متمایز شوید و درآمد خود را افزایش دهید.”
5. خدمات حرفه ای
بخش خدمات حرفه ای به شدت رقابتی است. برای این کسبوکارها، دید آنلاین کلیدی برای جذب مشتریان بالقوه و جلب اعتماد آنها است.
لیس به اشتراک میگذارد: «سئو برای خدمات حرفهای ضروری است زیرا به مشتریان بالقوه کمک میکند تا در صورت نیاز به راهحلهای تخصصی، به راحتی تخصص خود را کشف کنند.
برای بهبود رتبه خود در SERP، ارائه دهندگان خدمات حرفه ای مانند معماران و عمده فروشان باید محتوای مفید ایجاد کنند و طراحی وب سایت خود را بهینه کنند.
Lace خاطرنشان می کند: “تقویت حضور آنلاین شما توانایی شما را در برآوردن نیازهای منحصر به فرد مشتری و ایجاد اعتماد نشان می دهد.” “این نه تنها روابط مشتری را تقویت می کند، بلکه قراردادهای بیشتری را افزایش می دهد و درآمد کسب و کار شما را افزایش می دهد.”
6. بهداشت و درمان
بیش از نیمی از بزرگسالان ایالات متحده از اینترنت برای جستجوی اطلاعات پزشکی استفاده می کنند و به متخصصان مراقبت های بهداشتی و پزشکی فرصت های زیادی برای جلب توجه مخاطبان هدف خود می دهند. با یک استراتژی سئو قوی، پزشکان می توانند به بیماران احتمالی دسترسی پیدا کنند – چه آنها به دنبال اطلاعات پزشکی باشند یا خدمات پزشکی خاص.
لیس میگوید: «سئو برای ارائهدهندگان مراقبتهای بهداشتی بسیار مهم است زیرا به بیماران کمک میکند شما را به راحتی پیدا کنند، بهویژه برای خدمات تخصصی.
بینش کارشناسان از
نکته حرفه ای: حضور آنلاین خود را با SEO بهبود بخشید تا بیماران محلی بیشتری را جذب کنید. سئو می تواند منجر به افزایش قرار ملاقات و درآمد شود. همچنین باعث ایجاد اعتماد در بین آنها می شود و به آنها آرامش می دهد که بتوانید نیازهای آنها را برطرف کنید.
7. فناوری
سئو برای شرکت های B2B مانند شرکت های فناوری بسیار مهم است.
زمانی که شرکتهای فناوری سایت خود را بهینه میکنند، محتوایی تولید میکنند که هدف آن رسیدن به مخاطبان در مراحل مختلف سفر خریداران است. در نتیجه، مصرف کنندگان B2B که به دنبال خدمات آنها هستند، هنگامی که موضوعات مرتبط را جستجو می کنند، آنها را کشف می کنند.
سئو همچنین تجربه کلی سایت را برای کاربران بهبود می بخشد، بنابراین مشتریان بالقوه را درگیر می کند و اعتماد را تقویت می کند. این امر سئو را راهی عالی برای تولید سرنخ های با کیفیت و افزایش درآمد برای شرکت های فناوری می کند.
8. حقوقی
شرکت های حقوقی با رقابت سخت آنلاین روبرو هستند.
آنها باید وب سایت های خود را بهینه سازی کنند تا از رقبا در نتایج جستجو برای موضوعات مرتبط با پیشنهادات خود پیشی بگیرند. برای انجام این کار، آنها باید مشتریان خود را به اندازه کافی بشناسند تا نقاط دردناک آنها را شناسایی کنند و محتوای مرتبط ایجاد کنند تا آنها را به وب سایت خود بکشاند.
وکلا برای بهبود دسترسی دفاتر خود و جذب افراد بالقوه برای ثبت نام به عنوان سرنخ به خدمات SEO نیاز دارند. سئو اعتبار یک دفتر حقوقی را با محتوای جدید و مرتبط که رهبری فکری آنها را تقویت می کند، افزایش می دهد.
9. مهمان نوازی
با پیشبینی درآمد صنعت گردشگری و مهماننوازی برای سال 2029 به ارزش 1.1 میلیارد دلار، جای تعجب نیست که این صنعت یکی از رقابتیترین بخشهای امروزی است. برای اینکه یک کسب و کار مهمان نوازی به صورت آنلاین پیشرفت کند، برای برجسته شدن به سئو نیاز دارد.
سئو دید آنلاین یک کسب و کار مهمان نوازی را بهبود می بخشد، که در صنعت آن بسیار مهم است زیرا 83٪ از مسافران قبل از نهایی کردن برنامه های خود در مورد دستگاه های تلفن همراه تحقیق می کنند. با یک وب سایت بهینه شده، شرکت های گردشگری می توانند مشتریان بالقوه را به وب سایت های خود هدایت کنند، جایی که می توانند اطلاعات مفید سفر را بیابند و از ابزارهای تعاملی مفید استفاده کنند.
در حالی که سئو به نتایج فوری منجر نمی شود، این یک استراتژی حیاتی برای مشاغل مهمان نوازی است که به طور مداوم منجر، رزرو و درآمد ایجاد کنند.
10. املاک و مستغلات
صنعت دیگری که نیاز به سئو دارد، املاک و مستغلات است.
مصرف کنندگان هر روز به دنبال املاک و مستغلات برای خرید یا آپارتمان برای اجاره نیستند. وقتی این کار انجام شد، مشاوران املاک باید در SERP های مربوطه رتبه بندی کنند تا کشف شوند.
به عنوان یک صنعت رقابتی دیگر، املاک و مستغلات از یک استراتژی سئو برای دسترسی به خریداران و فروشندگان محلی سود می برد. یک وبسایت مسکن بهینهشده، فهرستهای مرور را سریع میکند، در نتیجه سرنخهای آنها را افزایش میدهد و ROI آنها را بهبود میبخشد.
ایجاد محتوای منحصر به فرد و روشنگر می تواند اعتبار یک شرکت املاک و مستغلات را افزایش دهد. سایر وب سایت های معتبر ممکن است از شما نقل قول کنند و به صفحه شما پیوند دهند، بنابراین منجر به هدایت بالقوه به سایت شما می شود.
چرا سئو برای کسب و کار من مهم است؟
سئو یک استراتژی بازاریابی دیجیتال حیاتی برای کسب و کارهای B2B و B2C است زیرا می تواند بدون توجه به اندازه آنها قابلیت کشف آنها را بهبود بخشد.
چه یک شرکت کوچک B2C باشید که مخاطبان محلی را هدف قرار می دهد یا یک تجارت B2B با هدف دستیابی به مخاطبان بین المللی، سئو یک استراتژی ارزشمند برای هدایت مشتریان با کیفیت بالا به سایت شما است. در نتیجه، میتوانید ROI خود را نیز بهبود دهید.
محتوای منحصر به فرد و بهینه شده از تلاش های سئوی شما همچنین می تواند اعتبار کلی برند شما را در صنعت شما بهبود بخشد و بک لینک و ارجاع از سایر وب سایت های معتبر کسب کند.
چگونه می توانم با سئو شروع کنم؟
بعد از «آیا به سئو نیاز دارم؟» سوال بعدی این است: “چگونه شروع کنم؟”
قبل از پرداختن به جنبههای فنی سئو، Lace توصیه میکند یک استراتژی ایجاد کنید که بر مشتریان شما متمرکز باشد. او خاطرنشان می کند: «یک استراتژی سئو بسازید که بر مشتریان ایده آل شما متمرکز باشد. “درک آنها کلید کمک به آنها برای یافتن سریع و آسان شما است.”
در اینجا سایر نکات سئو برای تقویت استراتژی شما وجود دارد:
- انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی. با تحقیق کلمات کلیدی، می توانید کلمات کلیدی مرتبطی را که باید هدف قرار دهید شناسایی کنید. همچنین به شما کمک می کند عبارات جستجویی را که مخاطبان شما استفاده می کنند، کشف کنید.
- محتوای منحصر به فرد و مفید مرتبط با کلمات کلیدی خود ایجاد کنید. سارا توصیه می کند محتوای سئو را با دانش یا تجربه دست اول منتشر کنید. مطالعات موردی و محتوا با بینش اعضای تیم محتوای ارزشمندی است. سارا توضیح میدهد: «این نوع محتوا به تلاشهای همهکانالی شما نیز کمک میکند، زیرا میتوانید آن را برای رسانههای اجتماعی و بازاریابی ایمیلی تغییر دهید.
- از چک لیست SEO استفاده کنید تا همه چیز را پوشش دهید. سئو کار کوچکی نیست. چک لیست سئو تضمین می کند که همه چیز را پوشش داده اید – از سئو داخلی و خارج از صفحه تا سئو فنی.
- ROI کمپین های سئو خود را پیگیری کنید. سارا میگوید: «ارسال فرمها نوک کوه یخ برای کسبوکارهای مبتنی بر سرب است. “تولید سرنخ واجد شرایط را از تلاشهای سئوی خود اندازهگیری کنید تا تاثیر آنها را بر قیمت نهایی خود و همکاری با تیمهای فروش و بازاریابی خود درک کنید.” همچنین می توانید از ابزارهای اتوماسیون بازاریابی مانند MarketingCloudFX استفاده کنید که داده های بازاریابی و فروش شما را یکسان می کند.
کمپین های بازاریابی دیجیتال ما بر معیارهایی که بهبود می یابند تأثیر می گذارد نتیجه شما
رویکرد ما را ببینید
WebFX نتایج زیر را برای مشتریان به ارمغان آورده است:
10 میلیارد دلار
در درآمد مشتری
24 میلیون
منجر به مشتریان ما می شود
7.14 میلیون
تماس های تلفنی مشتری
اگر به خدمات سئو نیاز دارید، با متخصصین همکاری کنید
برخی از صنایع به دلیل رقابت شدید به سئو بیشتر از سایرین نیاز دارند. اگر در این بخش ها قرار می گیرید، با کارشناسان سئو در WebFX همکاری کنید.
ما یک آژانس بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل با تجربه در بیش از 200 صنعت هستیم و 58 جایزه SEO را کسب کرده ایم. ابزار اختصاصی ما، MarketingCloudFX، میتواند به شما در اندازهگیری ROI کمپینهای SEO و بهبود استراتژیهایتان کمک کند. در واقع، به مشتریان ما کمک کرده است تا 12٪ سرنخ های محلی خود را افزایش دهند.
با ما به صورت آنلاین تماس بگیرید یا با ما تماس بگیرید 888-601-5359 برای شروع کار با سئو!