Digital Realty ، ستون فقرات سازمانی Zayo Promise SDN Carrier-Grade

Digital Realty و Zayo Group با همکاری یکدیگر توانایی خرید و تهیه ستون فقرات سازمانی درجه یک شرکت حمل و نقل جهانی را برای اتصال تمام مراکز داده ، دفاتر ، سایت های محاسبات لبه و غیره را با چند کلیک فراهم می کنند ، دقیقاً مانند ارائه کاربران خدمات ابر عمومی.

پارچه SDN فعلی دیجیتال اتصال متقابل مجازی با ظرفیت کم را فراهم می کند. چندین فروشنده دیگر با پارچه های SDN وجود دارند که خدمات مشابهی را ارائه می دهند. کریس شارپ ، مدیر دیجیتال دیجیتال به DCK گفت ، برخلاف آن “ستون فقرات مشترک” ، سرویس Digital و Zayo که روی آن کار می کنند ، “ظرفیت ذخیره شده واقعی” را به ستون فقرات شرکت ارائه می دهد.

این اولین سری از توانایی های دو شرکت خواهد بود که به عنوان بخشی از مشارکت اعلام شده در سه شنبه روی آن کار خواهند کرد. این شرکت اهداف دیجیتال را برای دستیابی به اهداف اعلام شده خود پیش خواهد برد که در نهایت کمتر مانند صاحب دارایی های املاک و مستغلات مرکز داده کار می کند و بیشتر شبیه یک بستر زیرساختی است که دیگران می توانند خدمات سطح بالاتری را در آن ایجاد ، تهیه و مصرف کنند.

شارپ گفت ، آنها انتظار دارند كه در سه ماهه اول سال آينده قابليت پشتيباني شركت “كليك براي تهيه” را كه از طريق نرم افزار فراهم مي شود ، راه اندازي كنند.

رشد درآمد آنها که توسط سیستم عامل های ابر ابر مقیاس تهدید شده است ، ارائه دهندگان مرکز داده و فروشندگان بزرگ فناوری اطلاعات در تلاشند تا راهی پیدا کنند تا تجربه مصرف خدمات خود را بیشتر شبیه تجربه مصرف خدمات ابری بدانند ، تأکید بر خرید ، تهیه و مدیریت از طریق داشبورد نرم افزار و API ها ، شارژ پرداخت بهای تمام شده و ساده سازی و سهولت استفاده با برداشتن پیچیدگی.

تز دیجیتال در سال های اخیر این بوده است که شرکت ها باید ذخیره داده های عظیم خود را در محل خود – ایده آل در داخل مراکز داده دیجیتال – حفظ کنند اما راهی برای اتصال آنها به سرویس های ابری دارند که می تواند از داده ها استفاده کند. این سرمایه در پردیس های مرکز داده است که در آن گره های بزرگ پلت فرم ابر در نزدیکی امکاناتی زندگی می کنند که بسیاری از مستاجران شبکه های خود را به یکدیگر متصل می کنند و می توانند لینک های مستقیم مستقیم به آن گره های ابر را خریداری کنند.

روشی جدید برای تهیه ستون فقرات سازمانی

Zayo می تواند از شبکه با ظرفیت بالا برای اتصال سرویس های ابری با آن فروشگاه های داده و همچنین مکان های دیگر شرکت ها مانند ساختمانهای اداری آنها استفاده کند.

مشتریان دیجیتال توانسته اند مستقیماً با Zayo یا سایر ارائه دهندگان شبکه معامله کنند تا همه این کارها را انجام دهند و ستون فقرات شبکه خصوصی را برپا کنند. اما این معمولاً یک فرآیند طولانی است که شامل جلسات ، کارهای مهندسی و تهیه دستی شبکه است. Zayo و Digital اکنون می خواهند یک تجربه سریع و ساده مانند ابر را جایگزین این فرآیند کنند.

زایو می گوید این شبکه 126000 مایل را در آمریکای شمالی و اروپا اداره می کند که “هزاران ساختمان و مرکز داده” را به هم متصل می کند. محصول ارتباطی مجهز به نرم افزار که با دیجیتال ساخته می شود ، راهی آسان برای ارائه ارتباطات شبکه با ظرفیت بالا بین هر مکان در آن شبکه اعم از مراکز داده ، دفاتر یا سایت های همراه به مشتریان دیجیتال می دهد.

برایان دانیلز ، رئیس حساب های استراتژیک در Zayo ، به DCK گفت ، تمرکز Zayo به طور سنتی بر روی خدمات تلفن مخابراتی ، ارائه دهندگان خدمات ابری و بزرگترین شرکت ها بوده است. این مشارکت یکی از راههای گسترش شرکت در بین شرکتهایی است که اندازه آنها کوچکتر است.

برایان لیلی ، مدیر ارشد تولید و فناوری زایو گفت: “ما مجموعه ای شگفت انگیز از دارایی های فیزیکی داریم … که صادقانه بگویم من فکر می کنم می توانیم با آن کارهای زیادی برای جامعه انجام دهیم.”

شارپ گفت ، حذف و اتوماسیون اتصال با ظرفیت بالا اولین قدم در یک برنامه گسترده تر برای Digital است. سرانجام ، ارائه دهنده مرکز داده می خواهد بتواند یک “طرح” برای مورد استفاده خاص خود به مشتری ارائه دهد که شامل تمام فروشندگان شخص ثالث و خدمات مورد نیاز برای فعال کردن آن باشد. این خدمات قبلاً به اکوسیستم دیجیتال متصل شده و کار ایجاد زیرساخت های فنی توزیع شده پیچیده و ساده تر و سریعتر را انجام می داد.