بهترین نمونه از کمپین های روابط عمومی دیجیتال

رمز موفقیت یک کمپین روابط عمومی دیجیتال اغلب منحصر به فرد بودن آن است. انجام کاری که قبلا هرگز انجام نشده است، کشف اطلاعات جدید، یا ارائه دیدگاهی جایگزین در مورد یک موضوع، راهی عالی برای جلب توجه یک روزنامه نگار است.

اما ارائه آن مفهوم کمپین پیشگامانه یک چالش سخت است. یکی از بهترین راه‌ها برای به جریان انداختن خلاقیت‌ها این است که به کمپین‌های موفق گذشته نگاه کنید و مشخص کنید چه استراتژی‌هایی را می‌توانید با محتوای خود تکرار کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد 10 نمونه روابط عمومی دیجیتال مورد علاقه ما و چرایی کارکرد آنها، ادامه مطلب را بخوانید.

1. چه مدت طول می کشد تا مدیران عامل فنی حقوق شما را دریافت کنند؟

نتایج ماشین حساب مدیر عامل فنی

یک استراتژی عالی برای جلب توجه رسانه ها، ارائه بینش عمیق تر به چیزی است که قبلاً در اخبار وجود دارد. اگر محتوای خود را به درستی تراز کنید و داستان را در زمانی که موضوع تازه شروع به ظهور کرده است مطرح کنید، می توانید تقریباً از هر نشریه ای پوششی را تضمین کنید. این همان کاری است که SimpleTexting با آن انجام داد ماشین حساب مدیر عامل فناوری– افشای دقیقاً میزان درآمدی که مدیران عامل فناوری مختلف به دست می‌آورند، در حالی که همین غول‌ها در جلسات دادگاه‌های ضدتراست حضور داشتند. این محتوا راه خود را در مقالات در روزنامه گاردین، شرکت سریع، هکر زندگی، و خیلی های دیگر.

2. شهرهای ایالات متحده با بزرگترین کمبود مسکن مقرون به صرفه

تصویر سرصفحه برای کمپین روابط عمومی دیجیتال «وضعیت مسکن ارزان قیمت».

از سوی دیگر، گاهی اوقات به همان اندازه کار می کند که به یک گفتگوی همیشه سبز اضافه شود که ظاهرا همیشه در بخشی از چرخه اخبار وجود داشته و احتمالاً همیشه خواهد بود: مسکن ارزان قیمت. راه متحد منطقه پایتخت ملی بر بهبود زندگی افراد محروم تمرکز دارد، به همین دلیل انتشار یک کتاب برای آنها کاملا منطقی بود. گزارش در مورد دسترسی و هزینه مسکن مقرون به صرفه در سراسر ایالات متحده تجزیه و تحلیل بر اساس داده های از ائتلاف ملی مسکن کم درآمد، یک اقتدار در فضا، و همراه با گرافیک ایستا و تعاملی که داستان را زنده می کند. این منجر به پوشش نشریاتی مانند بیزینس اینسایدر، CNBC، NY Post، و نیویورک تایمز.

3. گران ترین Airbnbs در هر ایالت ایالات متحده

تصویر هدر برای «گران‌ترین Airbnb در هر ایالت ایالات متحده» کمپین روابط عمومی دیجیتال

منابع داده هستند هر کجا و اغلب درست در مقابل ما. در این مثال، Joybird برای شناسایی به Airbnb مراجعه کرد گران ترین لیست در هر ایالت آمریکا نه تنها این یک قطعه سرگرم کننده برای تماشا بود، بلکه با فراخوانی لیست های خاص در هر ایالت، برای خوانندگان در سراسر ایالات متحده بسیار شخصی سازی شد. افزودن یک مؤلفه محلی به یک کمپین روابط عمومی دیجیتال به طور تصاعدی سطح دسترسی را افزایش می دهد. در نتیجه، شما می توانید ملی بازی کنید و خبرنگاران محلی در تمام 50 ایالت با داده های خاص مخاطبان خود. این کمپین مورد توجه قرار گرفت خانه زیبا، آپارتمان درمانی، هانکر، و خیلی های دیگر.

4. بهترین شهرهای ایالات متحده برای گربه بودن

نقشه ایالات متحده بهترین شهرها برای گربه بودن را نشان می دهد

صحبت از قدرت گسترش محلی، رتبه بندی شهرها در برابر یکدیگر بر اساس انواع داده ها، استراتژی عالی دیگری برای ایجاد زاویه محلی در کمپین های روابط عمومی دیجیتال شما است. به عنوان مثال، Veterinarians.org به تجزیه و تحلیل پرداخت بهترین شهرها برای گربه بودن بر اساس فرزندخواندگی گربه، اقامتگاه های گربه پسند، دسترسی به دامپزشکان و موارد دیگر. این منجر به پوشش محلی از سایت هایی مانند تریبون دریاچه نمک و پوشش ملی از مکان هایی مانند شبکه ماتادور.

5. بهترین شهرهای ایالات متحده برای خانه

تصویر سرصفحه

فرمت رتبه‌بندی شهر زمانی به خوبی کار می‌کند که فهرست خلاقانه‌ای از عوامل رتبه‌بندی داشته باشید که آن را زنده می‌کنند. به عنوان مثال، مواردی را که برای الف اهمیت دارند در نظر بگیرید خانه. ممکن است به چیزهایی مانند اندازه خانه ها یا تعداد مشاغل از راه دور فکر کنید. این موارد مهم است، اما در نظر گرفتن عوامل مهم دیگری مانند سرعت اینترنت، نرخ جرم و جنایت در اموال و تعداد فروشگاه‌های مواد غذایی که تحویل را ارائه می‌دهند نیز بسیار مهم است. فکر کردن به همه چیز چیزی است که این کمپین ها را به سطح بالاتری می برد و یک خبرنگار را تشویق می کند تا درباره آن مطلب بنویسد. این کمپین تحت پوشش قرار گرفت CBS، سفر + اوقات فراغت، WFLA، و دیگران.

6. محبوب ترین ورزش های غذای راحتی توسط ایالت

نقشه برای

Google Trends ابزار قدرتمندی است که کارشناسان روابط عمومی دیجیتال می‌توانند از آن برای افزودن سریع بینش‌های محلی بدون پیچیدگی داده‌ها استفاده کنند. شما می توانید تعیین کنید که هر ایالت تقریباً برای هر موضوعی که به آن علاقه دارید چقدر جستجو می کند. وقتی با یک موضوع مرتبط مانند غذای راحتی ازدواج کنید، محتوای قابل مصرف کاملی ایجاد می شود. نکته حرفه ای: افزودن یک نقشه به این قالب راهی عالی برای قابل هضم کردن اطلاعات برای خبرنگاران است، مهم نیست در چه وضعیتی هستند. این قطعه مورد توجه قرار گرفت. هاف پست، تایم اوت، بوستون گلوب، و بیشتر.

7. آمریکایی ها چقدر در طول هفته کار می کنند؟

تصویر سرصفحه

نظرسنجی ها می توانند یک قالب کمپین روابط عمومی دیجیتال موثر باشند، زیرا می توانند بینش منحصر به فرد و اختصاصی ایجاد کنند. وقتی نوبت به نوشتن سؤالات نظرسنجی می‌شود، فقط تخیل خود را محدود می‌کنید. در اوج زندگی کار از خانه در طول همه گیری، e-conolight از مردم پرسید به طور ناشناس اعتراف کنند که واقعاً وقت خود را در حالی که «ساعت کار بودند» صرف چه کاری کرده‌اند. از چرت زدن گرفته تا خرید آنلاین تا سرماخوردگی، نتایج بسیار تکان دهنده هستند. شاید چرا مورد توجه سایت هایی مانند ثروت، ZDNet، و نردبان.

8. برای حفظ گوشی هوشمند خود چه لذت هایی را قربانی می کنید؟

نتایج نظرسنجی برای

اغلب متوجه می‌شوید که مهم نیست که چه تعداد بینش باورنکردنی به دست می‌آورید، کمپین‌های موفق همان یک قطعه طلایی را خواهند داشت که باعث ویروسی شدن آنها می‌شود. این همیشه بالاترین ارزش یا عنوان واضح نیست. این آماری است که بحث برانگیزترین است. در این مورد، SimpleTexting از مردم خواست تا یک بازی کلاسیک را انجام دهند ترجیح می دهید. آیا ترجیح می دهید گوشی هوشمند یا الکل خود را کنار بگذارید؟ قهوه چطور؟ حیوان خانگی شما؟ مردم وقتی متوجه شدند که 40٪ سگ خود را به خاطر گوشی هوشمند خود رها می کنند وحشت کردند، که این موضوع برای بسیاری از افراد، از جمله یک مکالمه عالی بود. مردم، CNET، تماس گیرنده روزانهو حتی ال روکر در برنامه امروز.

9. شکار خانه برای سرگرمی – آیا کاربران Zillow وسواس دارند؟

تصویر هدر برای

ایجاد یک مفهوم نظرسنجی نباید چالش برانگیز باشد، زیرا الهاماتی در اطراف ما وجود دارد. یک طرح SNL در مورد Zillow الهام‌بخش این موضوع بود نظرسنجی Surety First، که هدف آن این بود که ببیند این طرح واقعا چقدر واقعی است. به نظر می رسد که این طرح چندان اغراق آمیز نبوده است، زیرا 49 درصد از مردم می گویند که ترجیح می دهند Zillow را مرور کنند تا رابطه جنسی. این آمار به تنهایی منجر به پوشش از روزنامه گاردین، پالایشگاه 29، و حتی نمایش درو بریمور.

10. برای تماشای افراطی فیلم های تعطیلات پول دریافت کنید

تصویر سرصفحه برای «دریافت پول برای تماشای زیاد فیلم های تعطیلات»

یکی دیگر از قالب‌های محبوب کمپین روابط عمومی دیجیتال، مسابقات است. احتمالاً سهم نسبتاً زیادی از مسابقات سبک “اعلام شغل” را دیده اید که از کاربران می خواهند وظایف خاصی را در ازای دریافت جایزه انجام دهند. کلاسیک است مسابقه تماشای پرخوری، جایی که یک شرکت از کاربران می خواهد که برای دریافت فرصتی برای دریافت پول برای تماشای فیلم در یک دسته خاص درخواست دهند. اینها برای روابط عمومی دیجیتال خوب عمل می کنند زیرا برای شرکت و خبرنگار سودمند هستند – شرکت پوشش را ایمن می کند در حالی که خبرنگار داستانی را پست می کند که باعث تعامل قوی با مخاطبانش می شود (چه کسی نمی خواهد برای تماشای تلویزیون پول به دست آورد؟) . این مسابقه در جهان شهری، روز زن، زندگی در کشور، و دیگران.

عملی کردن مثال ها

اگر تمام این گفتگوهای روابط عمومی دیجیتال شما را برای ایجاد پوششی برای خودتان تحریک می کند، با طوفان فکری فهرستی از موضوعات احتمالی شروع کنید. قبل از راه اندازی هر کمپین، سه نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

  • منحصر به فرد بودن: آیا مطالب قبلاً انجام شده است؟ اگر چنین است، آیا دیدگاه جدیدی یا زاویه ای متفاوت به آن اضافه می کنید؟ قرار نیست یک روزنامه نگار بخواهد چیزی را که قبلاً در مورد آن نوشته است پوشش دهد، بنابراین این مرحله را نادیده نگیرید.
  • امکان پذیری: تحقیقات را چگونه انجام خواهید داد؟ هیچ چیز بدتر از این نیست که ایده کمپین بی نقصی را ارائه کنید، فقط متوجه شوید که راهی برای دسترسی به داده ها وجود ندارد. قبل از متعهد شدن به یک مفهوم، حتماً طرح تحقیق خود را ترسیم کنید.
  • ارزش خبری: آیا موضوع آنقدر جالب است که خبرساز شود؟ مردم اغلب به عناصر به موقع و رویدادهای جاری فکر می کنند، اما ممکن است قطعاتی را نیز در نظر بگیرید که به علایق انسانی، جنجال یا عجیب و غریب گره خورده است.

مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رویکرد ما، با تیم ما در Go Fish Digital تماس بگیرید روابط عمومی دیجیتال.

اخبار را مستقیماً در صندوق ورودی خود جستجو کنید

*ضروری

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور