محرومیت های جمعیتی برای درخواست در موجودی خرید Google Ads در PMAX

محرومیت های جمعیتی برای درخواست در موجودی خرید Google Ads در PMAX

جینی ماروین ، ارتباط Google Ads ، تأیید کرده است که محرومیت های جمعیتی در مورد موجودی خرید در کمپین های عملکرد حداکثر اعمال می شود. ماروین افزود: گزارش در مورد چگونگی نشان دادن این به تبلیغ کنندگان هنوز مشخص نیست ، اما هدف این است که به تبلیغ کنندگان اجازه دهیم کنترل کنند که گروه های سنی می توانند تبلیغات را ببینند یا نمی توانند.

مایک رایان این سؤال را مطرح کرد و پرسید: “محرومیت های مبتنی بر سن به PMAX می آیند. با این حال ، جمعیت شناسی برای خرید در دسترس نیست ، که به طور معمول> 85 ٪ PMAX برای تجارت الکترونیکی. Adsliaison آیا داده های جمعیتی به PMAX می رسد؟ و آیا این استثناء برای کل کمپین شامل خرید یا فقط “همه چیز دیگر” خواهد بود.

جینی پاسخ داد ، “محرومیت های جمعیتی در مورد موجودی خرید در PMAX نیز اعمال می شود.”

سپس وقتی از وی سؤال شد که چگونه این گزارش در Google Ads گزارش خواهد شد ، جینی پاسخ داد که این TBD است. جینی نوشت:

TBD در مورد گزارشگری ، اما هدف در اینجا این است که به تبلیغ کنندگان این امکان را بدهد که از تبلیغات خود در محدوده سن ناخواسته جلوگیری کنند ، خواه برای تأمین نیازهای نظارتی برای مشاغل در دسته های حساس یا نیازهای مناسب بازار محصول برای شرکت هایی که دارای محصولات/خدماتی هستند که از آنها استفاده می کنند. نسخه های خاص سن. به عنوان مثال ، سازنده خط مراقبت از پوست برای پوست بالغ اکنون می تواند تبلیغات خود را از نشان دادن به دامنه های سن جوان تر حذف کند.

در اینجا این پست ها وجود دارد:

بحث و گفتگوی انجمن در X.



Source link