SergeenkovAndrey Sergeenkov
تحلیلگر ارز رمزنگاری شده. موسس و ویراستار در btcpeers.com
< / div>
در طول سه سال از عمر DeFi ، امسال این ماده دوباره قوی تر از هر زمان دیگری شد. هدف بسیاری از سیستم عامل های دیگر دستیابی به دروازه های DeFi با پروژه های کشاورزی پر بازده در حال انجام است ، بنابراین انقلابی در عملکرد کاربران سنتی ایجاد می کند و راحتی های دیگر را به زندگی روزمره وارد می کند.
نتیجه – یک سیستم ویرانگر اکولوژیکی از میلیون ها نفر از توسعه دهندگان (و حتی بیشتر کاربران) حمله جهانی خود را آغاز می کند ، وعده می دهد که دوباره سیستم مالی را همانطور که قبلاً می شناختیم بازنویسی کند.
بیشتر پروژه های MX DeFi که در ابتدا ذکر شده بودند (LUNA ، PNK ، COMP ، LEND) در MXC در ماه آگوست با افزایش فوری قیمت روبرو شدند. علاوه بر این ، سه مبادله اصلی دیگر – Binance ، OKEX و Huobi – با یکی از این لیست های رمز در MXC Exchange از نزدیک همراه بودند.
این سه تبادل بزرگ بیش از 20 پروژه DeFi را که برای اولین بار توسط MXC Exchange فهرست شده اند ، اضافه کرده است.
ارزش جمعی DeFi در طول Covid-19 سر به فلک کشید: با دارایی بیش از 11 میلیارد دلار ، عملکرد آن در درجه اول به بازارهای غیرمتمرکز (DEX) مانند Uniswap تعلق می گیرد.
تا به امروز ، مهمترین ارزش در تاریخ پروژه های بلاکچین فضای غیر متمرکز بوده است. اگر این الگوی تا پایان سال ادامه پیدا کند ، سال 2020 به عنوان “سال DeFi” نامگذاری می شود.
بدون تردید ، تأمین مالی غیرمتمرکز قبلاً ، هم از نظر بازار و هم از نظر سرمایه گذار ، به یکی از پیشرفته ترین و اغوا کننده ترین صنایع تاکنون تبدیل شده است. این نشان می دهد که روند برای مدت طولانی ادامه خواهد یافت.
انقلاب DeFi بسیاری از سازمان ها را بر آن داشته است تا ضمن یافتن روش هایی برای به حداکثر رساندن منافع کاربران خود ، در مورد استراتژی های تجاری خود تجدید نظر کنند.
اگرچه قضاوت در مورد موفقیت یا عدم موفقیت یک سازمان آسان است ، اما به نظر می رسد برای سازمان های فصلی که می دانند چگونه با نگرانی های مشتری کنار بیایند بسیار شهودی است.
برای برجسته بودن ، یک کسب و کار باید هر کاری را که برای کاربر واقعاً مورد استقبال قرار می گیرد انجام دهد. اگرچه ، برخلاف دیدگاه متعارف ، این یک کار یک روزه نیست: مسیر مشتری مداری ممکن است سالها به طول انجامد.
در حالی که برخی از سازمان ها فقط اهمیت مشتری را مشاهده می کنند – متمرکز بودن ، MXC در حال حاضر خدمات پشتیبانی از مشتری مناسب را با توجه به سرعت سریع گسترش به اصل اساسی پشت این شرکت پیاده سازی کرده است.
علاوه بر این ، مبادله MXC برنامه لیست SpaceM را در ابتدای سال 2020 ایجاد کرده است که به پروژه های واجد شرایط اجازه می دهد تا به یک پایگاه کاربر بزرگتر ، ترافیک بازاریابی و خدمات نزدیک شوند ، در حالی که کاربران مبادله را قادر می سازد از طریق فروش بلیط ، اشتراک یا روش های دیگر ، نشانه های پروژه را با برخی تخفیف ها ذکر کنید.
امروز ، MXC در میان بزرگترین ارائه دهندگان خدمات رمزنگاری یک مرحله ای در آسیا برگزار می شود.
من با کاترین دنگ ، معاون تجارت جهانی MXC صحبت کردم ، من تصمیم گرفتم سوالات مربوط به مشتری مداری ، روند آینده DeFi و مهمتر از همه آنچه در انتظار صنعت بعدی است را مطرح کنم. بیا شروع کنیم.
آندره سرگنکوف: به عنوان شخصی که دو سال در این صنعت بوده است (تاریخ رسمی راه اندازی MXC آوریل 2018 – توجه داشته باشید) ، چه می گویید؟ آیا عناصر اصلی موفقیت در فعالیت شما چیست؟
کاترین دنگ: MXC در ابتدای سال 2018 تأسیس شد ، کمترین زمان ، و ما این کار را کردیم در واقع موانع زیادی را تجربه کنید. به اعتقاد من ، رمز موفقیت اکنون این است که ما همیشه کاربران خود را در اولویت اول قرار می دهیم. اصلاً هیچ رازی وجود ندارد. کاربران نیازهای تجاری متنوعی دارند ، بنابراین ما بازارهای تجاری خود را متنوع کرده ایم ، بیش از صد سرمایه گذاری با کیفیت را ذکر کرده ایم و مشتقات مختلفی از جمله حاشیه ، ETF اهرم شده ، محصول شاخص ، قرارداد را معرفی کرده ایم. و غیره و غیره. علاوه بر این ، ما با هدف ارائه رابط کاربری بهتر ، طراحی UI و تجربه تجارت ، طی چندین سال در حال تکرار نرم افزار و وب سایت خود هستیم. سوم اما نه مهمترین ، ما یک تیم خدمات مشتری آگاه با 7 * 24 آنلاین داریم. هر مسئله مصرف کننده برای ما مسئله کمی نیست. ما همه تلاش خود را برای حل به موقع مشکلات مشتری انجام خواهیم داد.
البته ملاحظات دیگری مانند پیوند تیمی ، مشوق های بازاریابی و پاداش نیز قابل توجه است. < / p>
آندره سرگنکوف: اگرچه توجه مشتری به عنوان چیزی بصورت شهودی با یک شرکت موفق مرتبط است ، اما تاکنون هر مشاغل این اصل کلیدی را عملی نمی کند. چرا شما می گویید که چنین اتفاقی می افتد؟
کاترین دنگ: گفتن تمرکز مشتری همیشه آسان است ، هرچند انجام آن دشوار است ، در غیر این صورت هر شرکتی می تواند رشد می کنند تا به موفقیت برسند. برخی از شرکت ها ، به ویژه صرافی های رمزنگاری ، فقط می خواهند سریع فکر کنند و بدون فکر سرمایه گذاران. من در نامه ای به کارمندان خود گفتم ، “من انتظار دارم فقط 1-2 امتیاز در 10 امتیاز نقص ما باشد وقتی ده سال بعد کاربران در مورد MXC صحبت می کنند ، اما 8-9 نکته دیگر پذیرش و ارزیابی آنهاست.” ما باید به آنچه کاربر می خواهد فکر کنیم ، آنچه را که مشتری می خواهد ارائه دهیم و بهترین پشتیبانی را که می توانیم یک سازمان مشتری مدار داشته باشیم ارائه می دهیم. ما همچنین یک تیم سازماندهی پاداش کاربر نیز ساخته ایم. هر گونه پیشنهاد کاربر ، طرح و گام کاربر پسند برداشته خواهد شد و معرفی خواهد شد.
آندره سرگنکوف: چگونه می توان حس تمرکز مشتری را در میان مشاغلی که فعالیت می کنند ایجاد کرد سالهاست که به طور فعال در بازار شرکت می کنم؟ از دیدگاه شما ، اگر آنها تصمیم بگیرند یک دوره را تغییر دهند ، آیا مزایای ملموسی به همراه خواهد داشت؟
کاترین دنگ: یک شرکت باید تخصص های خاص خود را داشته باشد که برای سالهای زیادی وجود داشته است ، اما بدون اینکه کاربران را در اولویت قرار دهیم. گرچه این راه در تجارت بلاکچین نیست. بگذارید یک مثال واضح برای شما بفرستم. همین چند روز پیش ، متوجه شدم که هر یک یا دو روز پس از باز کردن برنامه ، MXC APP باید وارد سیستم شود ، که برای کاربران بسیار آزار دهنده است. من از مدیر محصول خواستم تا به سرعت این مشکل را برطرف کند. اگر هرگونه اطلاعات مصرف کننده را به دقت مورد توجه قرار دادید ، در مورد موثر نبودن یک شرکت فکر نکنید.
حتی اگر شرکتی با برخی از ویژگی های منحصر به فرد برای مدتی زنده بماند ، بدون داشتن تجربه کاربر خوب یا محصول ، به خصوص برای تجارت بلاکچین خیلی طولانی نخواهد بود زیرا ممکن است گاهی برای کاربران گیج کننده باشد. بیایید برنامه خود را به عنوان مثال در نظر بگیریم ، کاربران باید هر دو روز پس از استفاده از آن وارد سیستم شوند. بنابراین ، من خواستار تغییر سریع موضوع ورود به سیستم ، به توسعه دهندگان برنامه های خود هستیم.
آندری سرگنکوف: روند تولید محصول همچنان در حال جلب توجه است ، هم در میان بازیکنان باسابقه بازار و هم در تازه واردان. با روبرو شدن با شرایطی از این دست ، چگونه می خواهید یک مشتری پایدار ایجاد کنید و آن را حفظ کنید؟
کاترین دنگ: عملکرد محصول در سال 2020 واقعا هیاهو است. ما یکی از اولین مبادلاتی بودیم که متوجه روند شد و در وهله اول COMP ، LEND ، CRV و سایر 20 نشانه پروژه با کیفیت دیگر را فهرست کردیم. چندین هفته یا چند ماه بعد ، آنها در صرافی های برتر مانند binance ، coinbase ، huobi ذکر شده اند ، بنابراین اجماع در جوامع شکل گرفته است که “به دنبال کیفیت بالقوه ، فقط به MXC بروید!” به طور کلی ، من فقط می خواهم توضیح دهم که یافتن دارایی های با کیفیت و اجازه دادن به کاربران خود برای کسب درآمد ، راه های اصلی برای حفظ مشتری است.
آندری سرگنکوف: به نظر شما دلیل اصلی افزایش چشمگیر DeFi چیست؟ و فکر می کنید تا پایان سال 2020 کل منظره چگونه به نظر می رسد؟
کاترین دنگ: DeFi روند روزگار است. سرانجام در سیستم مالی سنتی رخ خواهد داد. علاوه بر این ، بلوغ زیرساخت های DeFi پایه و اساس افزایش DeFi را ایجاد کرد. با پایان سال 2020 و سالهای آینده ، DeFi به توسعه خود ادامه می دهد و توسط کاربران بیشتری پذیرفته می شود و در دسترس خواهد بود. بدون شک ، این بودجه غیرمتمرکز از نظر بازار و سرمایه گذار به یکی از مترقی ترین و فریبنده ترین صنایع تاکنون تبدیل شده است. این نشان می دهد که روند برای مدت طولانی باقیمانده باقی خواهد ماند.
آندره سرگنکوف: آیا در آینده آینده روند جوانه زنی را در DeFi پیش بینی می کنید؟
کاترین دنگ: ممکن است مشتقات DEX.
آندره سرگینکوف: یک سوال من من شخصاً بسیار علاقه مند هستم: چگونه توانسته اید آگاهی از سیستم عامل خود را در بین کاربرانی که ترجیح می دهند به نامهای شناخته شده بچسبند ، بالا ببرید Binance و Coinbase؟
کاترین دنگ: به ویژه ، این مبادلات رایج دارای تعداد بیشتری از کاربران ، سهولت استفاده برای محصولات خود و تیم بزرگتر هستند اعضا. با این حال ، MXC به سرعت در حال پیگیری است. چه به عنوان اولین مبادله ای که نشانه های برجسته پروژه DeFi را لیست می کند ، MXC مسیر خود را به طور مداوم و به طور منظم در نقشه راه به طراحی مجدد مداوم APP ردیابی می کند تا تجربه کاربری پیشرفته تری را ارائه دهد. فکر می کنم MXC یکی از محبوب ترین مارک ها در سال های آینده باشد.
آندره سرگنکوف: با دانستن ویژگی MXC OTC ، آیا می توانید به خوانندگان ما بگویید کمی بیشتر در مورد نحوه استفاده از آنها و نحوه بهره مندی از آنها؟
کاترین دنگ: MXC OTC اکنون از کاربران برای خرید راحت و مستقیم ارزهای برتر بازار پشتیبانی می کند توسط کارت اعتباری ، مانند کارت ویزا ، کارت مستر و غیره. ویا مرکوریو ، مناپای ، باناکس و سیمپلکس.
آندره سرگنکوف: آیا معاملات فرابورس مزیتی نسبت به یک مورد نظارت مرکزی دارد – اگر بله ، به چه روشی؟
کاترین دنگ: MXC از زمان راه اندازی معاملات خارج از بازار MXC متعهد به ارائه خدمات معاملات OTC پایدار ، آسان و بسیار مایع برای کاربران شده و اقدامات سختگیرانه مدیریت ریسک را برای بهینه سازی حفاظت از دارایی کاربر در نظر گرفته است و به طور جدی به دارایی های “غیرقانونی” رسیدگی می کند.
نه تنها چارچوب MXC OTC که اخیراً اصلاح شده است ضریب امنیتی کل ساختار اساسی را افزایش می دهد ، بلکه روش “بدون KYC” را برای خرید رمز ارز با استفاده از کارت اعتباری یا بانک برای کاربران معرفی می کند کارت ، کاربران را قادر می سازد تا راحت تر ارز رمزنگاری را خریداری کنند.
ما همچنین با کانالهای مختلف پرداخت شخص ثالث مانند simplex ، Banxa ، Moonpay و غیره برای گسترش خدمات جهانی otc در حال کار هستیم.
آندره سرگنکوف: سیستم عامل شما چگونه می تواند برای دستیاران در رسیدن به اهدافشان مفید باشد؟
کاترین دنگ: برای پاسخ دادن این سوال ، من باید در مورد مزایای ما صحبت کنید.
ما از تجارت بیشترین تعداد altcoins پشتیبانی می کنیم. برخی می گویند ما مبادله altcoins هستیم ، اگرچه ممکن است تعارف نباشد اما ما فرصت های مختلف تجاری کاربر را برای دارایی های بالقوه مختلف ارائه می دهیم.
معاملات حاشیه ای ما بیش از 70 نوع دارایی مختلف را پشتیبانی می کند و به کاربران گزینه گسترده ای برای خرید altcoins محبوب با اهرم 3 – 10 برابر شامل گزینه های خرید صعودی یا نزولی را ارائه می دهد.
MXC Leveraged ETF که به آن توکن های اهرمی نیز گفته می شود ، محصول ویژه ای است که کاربران را قادر می سازد با دارایی های اساسی سه برابر اهرم در دسترس خرید طولانی مدت یا فروش کوتاه داشته باشند. خوب است زیرا برای این محصول تصفیه ای ندارد.
ماژول های قرارداد Futures که به طور مستقل توسعه یافته اند و کدی توسط توسعه دهندگان خود نوشته شده است ، از ثبات و امنیت بیشتری برخوردار هستند. عمق بازار خوب است یا شکاف قیمت کتاب سفارش کم است.
در آینده ، ما ابتدا به مفهوم مشتری متعهد خواهیم ماند و محصولات و خدمات با کیفیت را به مشتریان ارائه خواهیم داد.