10 نمونه چت بات خدمات مشتری درجه یک

احتمالاً قبلاً آن را دیده‌اید: از یک وب‌سایت بازدید می‌کنید و یکی از اولین چیزهایی که متوجه می‌شوید یک ویجت کوچک است که ظاهر می‌شود و از شما می‌پرسد که آیا در مورد چیزی به کمک نیاز دارید یا خیر. این ویجت معمولاً به عنوان a شناخته می شود چت باتو بسیاری از مشاغل ترجیح می دهند از آنها در وب سایت ها یا برنامه های تلفن همراه خود استفاده کنند.

اگر قصد استفاده از ربات چت را در وب سایت خود دارید، ممکن است تعجب کنید که چگونه باید راه اندازی شود. چت بات شما چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ این باید چه شکلی باشد؟ چگونه باید کار کند؟

بهترین راه برای پاسخ به این سوالات، نگاهی به نمونه‌های ربات چت خدمات مشتری موجود است. و این فقط کاری است که ما در این صفحه انجام خواهیم داد.

ما بیش از 10 چت ربات خدمات مشتری را بررسی می کنیم و به طور خلاصه یادداشت می کنیم که از هر یک از آنها چه چیزی یاد بگیرید. وب سایت هایی که به آنها نگاه خواهیم کرد عبارتند از:

  1. Adobe
  2. طیف
  3. کلمبیا
  4. شورلت
  5. حمام و بدن کار می کند
  6. آسانا
  7. تی موبایل
  8. صفورا
  9. بهترین خرید
  10. Expedia

برای یادگیری بیشتر خواندن را ادامه دهید. سپس در خبرنامه ایمیل ما مشترک شوید، درآمد هفتگی، برای دریافت نکات و ترفندهای بازاریابی دیجیتال بیشتر از کارشناسان!

ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!

پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغ‌ترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!

ایمیل خود را در زیر وارد کنید:

فرم اشتراک درون خطی – CTA 72

*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد

(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)

1. Adobe

اولین نمونه در لیست نمونه های چت ربات وب سایت ما Adobe است. روی آنها صفحه اصلی Creative Cloud، آنها دارای یک ربات چت برای کمک به سوالات یا مشکلات مختلف هستند.

نکته کلیدی این چت بات این است که کاربران را بر اساس مشکلی که دارند به منابع مختلف سایت هدایت می کند. در تصویر بالا، من برای استفاده از Adobe Illustrator درخواست کمک کردم، بنابراین من را به صفحه ای که به آن موضوع اختصاص داده شده بود هدایت کرد.

این چیزی است که وقتی افراد از چت بات برای دریافت کمک در مورد موضوعات عمیق استفاده می کنند، می توانید آن را تقلید کنید.

2. طیف

یکی دیگر از بهترین چت ربات های خدمات مشتری موجود است طیف.

ربات چت در صفحه اصلی وب سایت آنها می تواند به درخواست هایی مانند خرید خدمات اینترنت Spectrum کمک کند، کاری که من در تصویر بالا انجام دادم. در پاسخ، ربات چت از من خواست که نام، آدرس و شماره تلفن خود را وارد کنم تا بتواند کمک شخصی بیشتری به من بدهد.

برای انواع خاصی از کمک، این می تواند ایده خوبی برای تقلید در ربات چت خود باشد. با این حال، فقط در صورتی که دلیل واقعی برای انجام این کار دارید، اطلاعات شخصی را بخواهید.

3. کلمبیا

چت بات کلمبیا دارای یک ویژگی است که آن را در این لیست منحصر به فرد می کند: به شما امکان می دهد به اسپانیایی تغییر دهید. این برای افرادی که ترجیح می دهند به زبان اسپانیایی صحبت کنند بسیار مفید است. اگر سخنرانان غیر بومی بخش خوبی از مخاطبان شما را تشکیل می دهند، ممکن است بخواهید کاری مشابه انجام دهید.

واضح است که کلمبیا مخاطبان خود را می شناسد و می داند که این ویژگی برای آنها مفید است. مطمئن شوید که چت بات خود را نیز برای مخاطبان خود بهینه کرده اید.

4. شورولت

ربات چت روشن است صفحه اصلی شورلت بسیار استاندارد است، اما یک ویژگی بسیار کوچک وجود دارد که باعث می شود به آن اشاره شود – یعنی پیام های خود را با پرسیدن اینکه آیا مفید بوده است، دنبال می کند. این بدان معناست که اگر پاسخی که در ابتدا می‌گیرید، آنطور که می‌خواستید نباشد، دیگر نمی‌توانید بیرون بروید.

اگر بگویید «نه»، ربات چت به شما این فرصت را می‌دهد که درخواست دیگری ارسال کنید یا با یک متخصص ارتباط برقرار کنید. این چیزی است که می توانید آن را در چت بات خود تقلید کنید.

5. Bath & Body Works

نمونه بعدی در لیست ما از نمونه های چت بات خدمات مشتری است حمام و بدن کار می کند. چیزهای زیادی در مورد این چت بات وجود دارد که باید ستایش کرد، اما برای اهداف این فهرست، چیزی که ما روی آن تمرکز خواهیم کرد لحن دوستانه و جذابی است که از آن استفاده می‌کند. سعی می‌کند از یک مکالمه انسانی تقلید کند، شکلک‌ها را در آن پرتاب کند و حتی از نام انسانی “ویولت” استفاده کند.

بعید است که اکثر مردم این ربات چت را با یک انسان واقعی اشتباه بگیرند، اما با این وجود، مکالمه شبیه به انسان، تعامل با آن را لذت بخش تر می کند. این کاری است که ممکن است بخواهید در چت بات خود نیز انجام دهید.

6. آسانا

چت بات ها می توانند بسیار مفید باشند، اما آنها نیز محدود هستند. گاهی اوقات، مردم ناامید می‌شوند زیرا چت‌بات‌ها ظرفیت درک پرسش‌هایی را که تایپ می‌کنند ندارند. در این موارد، چت بات آسانا می تواند الگوی خوبی باشد

این ربات چت جعبه متنی را ارائه نمی دهد که در آن افراد بتوانند پرس و جوهای خود را تایپ کنند – در عوض، آنها را از گزینه های از پیش ساخته شده انتخاب می کند. این ویژگی ممکن است محدود کننده به نظر برسد، اما نتیجه این است که آسانا از محدودیت های ابزار خود آگاهی دارد.

با ارائه پرس و جوهای از پیش ساخته شده، می تواند کاربران را به سمت چیزهایی راهنمایی کند که ربات چت واقعاً می تواند به آنها کمک کند. بسته به قابلیت های چت بات شما، این می تواند ایده خوبی برای شما نیز باشد.

7. تی موبایل

گاهی اوقات، یک ربات نمی تواند کار را انجام دهد. در این موارد، بهتر است افراد مستقیماً با یک نماینده زنده صحبت کنند. این مطمئناً رویکرد T-Mobile است – ادامه دارد وب سایت آنهاربات چت یک سوال اولیه می پرسد، اما پس از ارسال پاسخ، شما را مستقیماً به یک نماینده زنده می فرستد.

این رویکرد مناسب برای هر کسب و کاری نیست، اما باز هم، فقط به چت بات و ماهیت شرکت شما بستگی دارد. اگر متوجه شدید که این گزینه برای شما مناسب است، ممکن است بخواهید کاری را انجام دهید که T-Mobile انجام داده است.

8. صفورا

چت بات وب سایت Sephora مطابق با T-Mobile است، اما آن را یک قدم جلوتر می برد. هنگامی که به چت بات دسترسی پیدا می کنید، از شما می خواهد آنچه را که به دنبال آن هستید مشخص کنید. بسته به پاسخ شما، شما را با متخصصی که واجد شرایط کمک به شما در این پرسش است مرتبط می کند.

داشتن متخصصان برای وظایف یا درخواست های مختلف همیشه ایده خوبی برای کسب و کار شماست، اگر امکانات آن را دارید. به شما این امکان را می دهد که به افرادی که از چت بات شما استفاده می کنند کمک شخصی بیشتری ارائه دهید.

9. بهترین خرید

گاهی اوقات، مردم مطمئن نیستند که چگونه از چت بات ها استفاده کنند. بهترین خرید با ارائه یک ربات چت که چندین کار را که می تواند انجام دهد، این مشکل را حل می کند. این به کاربران ایده می دهد که چت بات در چه زمینه هایی می تواند به آنها کمک کند.

این یک افزودنی بسیار ساده به چت بات است که می توانید در وب سایت خود تقلید کنید. این ربات کاربران را به سمت بهترین راه‌ها برای استفاده از ربات چت راهنمایی می‌کند و هرگونه سردرگمی در مورد هدف آن را برطرف می‌کند. به علاوه، این یک راه عالی برای درج نامحسوس است فراخوان برای اقدام (CTA) در میان گزینه‌ها، مانند «خرید محصول».

10. Expedia

آخرین چت ربات وب سایت در لیست ما است Expedia. از آنجایی که این ربات چت بیشتر برای کمک به افراد در مدیریت مشکلات یا تغییرات مربوط به رزروها یا حساب‌های خود وجود دارد، معمولاً از کاربران می‌خواهد وارد سیستم شوند یا جزئیات رزرو خود را ارائه دهند. خبر خوب این است که وقتی این کار را انجام می‌دهد، همیشه آن را در ربات چت نگه می‌دارد.

برخی از ربات‌های چت از افراد می‌خواهند که برای ورود به سیستم یا جمع‌آوری اطلاعات حساب خود به صفحه کاملاً متفاوتی بروند. با این حال، Expedia کارها را برای محدود نگه داشتن مکالمه به پنجره ربات چت بسیار راحت‌تر می‌کند. اگر ربات چت شما خدمات مشابهی ارائه می‌دهد، تقلید از آن چیز خوبی خواهد بود.

ما به شما کمک می کنیم تا یک وب سایت ایجاد کنید که برجسته می شود.

“WebFX در کمک به ما در توسعه یک وب سایت جدید نقش مهمی داشته است و به ما امکان می دهد در صنعت خود پیشرو باشیم.”

درباره خدمات طراحی وب سایت ما بیشتر بدانید

برای ساخت یک وب سایت بهتر از WebFX کمک بگیرید

اگر در حال آزمایش چت ربات های مختلف خدمات مشتری برای وب سایت خود هستید، WebFX می تواند به شما کمک کند. نه تنها می‌توانیم به شما کمک کنیم چت‌بات عالی برای سایت خود را شناسایی کرده و آن را راه‌اندازی کنید، بلکه می‌توانیم به شما کمک کنیم کل طراحی وب‌سایت خود را مجدداً بهینه کنید تا ترافیک بیشتری ایجاد کنید و سرنخ‌های بیشتری را جذب کنید.

اگر علاقه مند به همکاری با ما برای ما هستید خدمات طراحی وب سایت، فقط با ما تماس بگیرید 888-601-5359 یا آنلاین با ما تماس بگیرید امروز!

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور