7 ترند CTV برای تماشا در سال 2025

این روزها پخش جریانی همه چیز است. از تلویزیون زنده گرفته تا رویدادهای ورزشی در ساعات پربیننده، سرویس‌های پخش جریانی باعث می‌شوند بسیاری از مردم ارتباط خود را با تلویزیون کابلی و ماهواره‌ای سنتی قطع کنند. برای استفاده از مخاطبان زیاد در پلتفرم‌های استریم، به یک استراتژی تبلیغات تلویزیونی متصل قوی (CTV) نیاز دارید، و ما روندهای CTV 2025 را برای کمک به شما در ایجاد کمپینی موفق داریم.

در ادامه با ما همراه باشید:

7 ترند CTV برای تماشا در سال 2025

اکنون دانلود کنید: 2025 Digital Trends

7 روند تبلیغات CTV برای سال 2025

چه تازه کمپین خود را شروع کرده باشید و چه به دنبال اصلاح استراتژی فعلی خود باشید، این روندهای CTV برای سال 2025 بهترین نقطه برای موفقیت هستند:

  1. بیننده در حال افزایش است
  2. تبلیغات CTV تعاملی تر هستند
  3. استراتژی های Omnichannel کلیدی هستند
  4. هزینه تبلیغات CTV در حال افزایش است
  5. ردیابی اسناد پیشرفته تر است
  6. هدف گذاری تبلیغات CTV دقیق تر می شود
  7. حریم خصوصی طلایی است

1. بیننده در حال افزایش است

با در دسترس قرار گرفتن پلتفرم‌های بیشتر، افراد بیشتری ترجیح می‌دهند از اشتراک کابلی و ماهواره‌ای به نفع اشتراک‌های استریم صرف نظر کنند. در واقع، بیش از 58٪ از بزرگسالان ایالات متحده از دستگاه های CTV برای پخش برنامه ها، فیلم ها و رویدادهای زنده مورد علاقه خود استفاده می کنند.

بینش کارشناسان از لوگوی webfx

raeann b+w

Raeann W.
مشاور اجتماعی و رسانه ای WebFX

«با دور شدن مصرف‌کنندگان از کابل‌های سنتی، CTV فرصتی رو به رشد برای دستیابی به مخاطبانی که در آنجا پخش می‌کنند، ارائه می‌کند. از آنجایی که تبلیغات CTV روی بزرگترین صفحه نمایش خانه اجرا می شود، دید بیشتر و احتمال دستیابی به تصمیم گیرندگان متعدد در یک خانواده افزایش می یابد.

این انتقال به استریم باعث شده است که بسیاری از پلتفرم‌ها مانند Hulu و Disney+ بسته‌های استریم یا دسترسی به چندین پلتفرم را با قیمتی با تخفیف ارائه دهند. این گزینه‌های کم‌هزینه به این معنی است که افراد بیشتری در پلتفرم‌های پخش جریانی جدید در برنامه‌های پایه انتخاب می‌کنند، جایی که تبلیغات را در سراسر جریان محتوای خود مشاهده می‌کنند.

اگر مخاطبان هدف شما در این دسته قرار می گیرند، اکنون زمان سرمایه گذاری در تبلیغات CTV است تا از این فرصت بزرگ (و در حال رشد) برای جذب سرنخ های جدید در مرحله کشف استفاده کنید.

2. تبلیغات CTV بیشتر تعاملی هستند

تبلیغ تعاملی سی تی وی والمارت در دستگاه roku

یکی دیگر از روند رو به افزایش CTV، افزایش گزینه ها و قابلیت های تبلیغاتی است. تبلیغات CTV تعاملی تر می شوند و امکان تجربه تبلیغاتی جذاب تر و کمتر منفعلانه را فراهم می کنند. با تبلیغات CTV قابل خرید، بینندگان می توانند مستقیماً با مواد تبلیغاتی درگیر شوند و مستقیماً در دستگاه خرید کنند.

3. استراتژی های Omnichannel کلیدی هستند

یکی از جذابیت های تبلیغات CTV این است که می تواند به طور یکپارچه با استراتژی های بازاریابی موجود مطابقت داشته باشد. به همین دلیل، انتظار می‌رود که کمپین‌های همه‌کاناله در سال ۲۰۲۵ روند قابل توجهی در CTV داشته باشند.

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند از همان داده‌های مخاطب استفاده شده در ویدیوهای موبایلی یا کمپین‌های تبلیغاتی نمایش داده شوند و آن را در تبلیغات CTV خود اعمال کنند. به این ترتیب، افزودن CTV به کمپین های بین کانالی نیازی به تنظیمات اضافی ندارد. با گنجاندن CTV در استراتژی‌های بازاریابی موجود خود، می‌توانید پیام‌های برند ثابت و سفر مشتری قانع‌کننده‌تر را در چندین کانال به نمایش بگذارید.

4. هزینه تبلیغات CTV در حال افزایش است

با افزایش بینندگان، تعداد بیشتری از تبلیغ کنندگان بودجه خود را برای افزایش هزینه تبلیغات CTV تغییر می دهند. بینندگان CTV و هزینه تبلیغات در حال پیشی گرفتن از سطوح همه گیر هستند، زمانی که پخش جریانی زیاد یک هنجار بود. در سال جاری، پیش‌بینی می‌شود که حداقل پنج کسب‌وکار آمریکایی بیش از یک میلیارد دلار درآمد CTV داشته باشند که از دو در سال 2020 افزایش یافته است.

ردیف تبلیغات نتفلیکس

به طور کلی، انتظار می‌رود که هزینه تبلیغات CTV ایالات متحده تا پایان سال جاری به ۲۹ میلیارد دلار برسد. با وجود پخش‌کننده‌هایی مانند Netflix و Amazon Prime Video که لایه‌های اشتراکی با پشتیبانی از تبلیغات را معرفی می‌کنند و کاربران موجود را به‌طور پیش‌فرض به آن‌ها معرفی می‌کنند، می‌توان پیش‌بینی کرد که هزینه تبلیغات CTV (و بینندگان) در سال 2025 رشد مداوم داشته باشد.

5. ردیابی اسناد پیشرفته تر است

فناوری جدید به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که بفهمند تبلیغات CTV آنها چگونه بر رفتار مشتری تأثیر می‌گذارد. با نوآوری های جدید در روش های تبلیغات CTV، راه هایی برای پیگیری عملکرد کمپین در حال ظهور است.

تبلیغ‌کنندگان CTV می‌توانند مستقیماً داده‌های فروش را با قرار گرفتن در معرض تبلیغات مطابقت دهند تا بینش عمیقی در مورد موفقیت کمپین‌های خود بیاموزند. بهتر از همه، می‌توانید نحوه حرکت افراد در قیف فروش را نظارت کنید و نقاط مبدا را برای بهینه‌سازی بهتر کمپین شناسایی کنید.

6. هدف گذاری تبلیغات CTV دقیق تر می شود

رشد تبلیغات CTV همچنین به یک روند کلیدی دیگر منجر شده است – هدف گذاری تبلیغات و شخصی سازی بهتر. پلتفرم‌های تبلیغات CTV گزینه‌های هدف‌گیری پیشرفته‌تری را برای کمپین‌های دقیق‌تر متناسب با بخش‌های مخاطب خاص ارائه می‌کنند. در نتیجه، کمپین‌های شخصی‌شده‌تر در حال ظهور هستند و نیاز به افزایش گزینه‌های هدف‌گیری در حال افزایش است.

گزینه‌های هدف‌یابی تبلیغات سی‌تی‌وی نمایشگر و ویدیوی 360 گوگل

پلتفرم‌های تبلیغات CTV مانند Google، Hulu و Roku ابزارهای هدف‌گیری مختلفی را ارائه می‌کنند، مانند:

  • سن
  • جنسیت
  • تعامل تبلیغ و محصول
  • دستگاه های CTV
  • و بیشتر

7. حریم خصوصی طلایی است

در نهایت، یک روند اصلی CTV که در سال 2025 باید به آن توجه شود، تأکید بیشتر بر حفظ حریم خصوصی و امنیت داده های کاربر است. در حالی که این روند در بسیاری از جنبه های بازاریابی دیجیتال رایج است، اما برای CTV اهمیت بیشتری دارد.

کاربران در مورد نحوه استفاده از داده هایشان شفافیت می خواهند. آنها همچنین می خواهند کنترل داشته باشند (به هر حال، آن را است داده های آنها، درست است؟). این تقاضا برای توانمندسازی داده‌های کاربر منجر به مشارکت بیشتر بین برندها و تبلیغ‌کنندگانی شد که از ابزارهای امنیتی داده‌ها مانند سامسونگ و OneTrust، یک پلتفرم مدیریت رضایت (CMP) استفاده می‌کردند.

سوالات متداول تبلیغات CTV

قبل از شروع اجرای این روندهای CTV، با این سوالات متداول همه چیز CTV را به روز کنید.

چه نوع تبلیغات CTV موجود است؟

انواع مختلفی از تبلیغات CTV وجود دارد و هر کدام مزایای منحصر به فردی برای تبلیغ کنندگان و مشاغل دارد:

  • نمایش تبلیغات: این تبلیغات ثابت در کنار یا زیر محتوای ویدیویی ظاهر می‌شوند و گاهی اوقات در فید خانگی کاربر در دستگاه‌های CTV نمایش داده می‌شوند.
  • تبلیغات ویدیویی: تبلیغات ویدیویی قبل، بعد و در حین محتوا پخش می شود و معمولاً 15 تا 30 ثانیه طول می کشد. برخی از آنها پس از گذشت مدت زمان مشخصی قابل رد شدن هستند و می توانند شامل عناصر تعاملی مانند دکمه ها باشند.
  • تبلیغات پاپ آپ: تبلیغات پاپ آپ غیر تهاجمی هستند و هنگام پخش محتوا بدون ایجاد اختلال در تجربه پخش ظاهر می شوند.
  • تبلیغات تعاملی: این تبلیغات شامل عناصر تعاملی است، بنابراین بینندگان می توانند مستقیماً با محتوای شما درگیر شوند و توجه را به خود جلب کنند.

مزایای تبلیغات CTV چیست؟

مزایای تبلیغات CTV را نمی توان نادیده گرفت:

افزایش دسترسی

روندهای CTV نشان می دهد که بینندگان استریم در حال افزایش است و به همراه آن مخاطبان بیشتری برای شما به وجود می آید. تبلیغات CTV می تواند به سرویس های پخش مختلف گسترش یابد و به شما این فرصت را می دهد که دامنه برند خود را گسترش دهید و مشتریان جدید را جذب کنید.

تعامل بهتر

برخلاف دستگاه‌های کوچک‌تر مانند تلفن‌های هوشمند، تلویزیون‌های هوشمند حواس‌پرتی کمتری را در طول تجربه پخش جریانی ارائه می‌کنند. کاربران بیشتر با تبلیغات روی صفحه‌های تلویزیون درگیر می‌شوند و تبلیغات CTV را در هنگام تلاش برای دسترسی به افراد در مراحل کشف و تحقیق در فرآیند فروش به یک دارایی ارزشمند تبدیل می‌کنند.

بینش کارشناسان از لوگوی webfx

raeann b+w

Raeann W.
مشاور اجتماعی و رسانه ای WebFX

«بینندگان معمولاً در مقایسه با دستگاه‌های کوچک‌تر مانند تلفن‌ها، بیشتر با تبلیغات روی صفحه تلویزیون درگیر هستند. به علاوه، CTV افزودنی خوبی برای یک استراتژی همه‌کاناله است زیرا می‌توانید نحوه جابجایی کاربران را از طریق قیف بازاریابی خود نظارت کنید.

کمپین های مقرون به صرفه

کمپین های تبلیغاتی CTV مقرون به صرفه هستند زیرا به طور یکپارچه با سایر استراتژی های بازاریابی ادغام می شوند. بنابراین، به جای سرمایه‌گذاری زمان و پول برای راه‌اندازی یک پلتفرم جدید برای اجرای تبلیغات، می‌توانید همان تبلیغات را در چندین کانال اجرا کنید و از همان اطلاعات هدف‌گیری مخاطب، استراتژی‌های مناقصه و موارد دیگر استفاده کنید. بعلاوه، پلتفرم های تبلیغاتی CTV قیمت رقابتی را ارائه می دهند که آن را بسیار مقرون به صرفه می کند.

تفاوت بین تبلیغات OTT و CTV چیست؟

تلویزیون متصل (CTV) و تبلیغات بیش از حد (OTT) دو شکل محبوب تبلیغات آنلاین هستند که در پلتفرم‌های پخش ویدیو انجام می‌شوند. تفاوت اصلی بین این دو دستگاهی است که روی آن دیده می شوند.

تبلیغات CTV در تلویزیون های متصل به اینترنت یا تلویزیون های هوشمند ظاهر می شود. در همین حال، تبلیغات OTT در ظاهر می شوند هر دستگاه متصل به اینترنت که قابلیت پخش ویدئو را دارد. این شامل دستگاه هایی مانند گوشی های هوشمند، تبلت ها، لپ تاپ ها و تلویزیون های هوشمند می شود.

به طور خلاصه، تبلیغات OTT به دستگاه های پخش چندگانه گسترش می یابد، در حالی که CTV به تلویزیون های هوشمند محدود می شود.

ویدیو را تماشا کنید: مبانی CTV و OTT

WebFX یک شریک در نتایج رانندگی است

از HydroWorx بشنوید که a 131% افزایش اشکال ارگانیک با مشارکت WebFX

play icon2 گواهی ویدیویی را تماشا کنید

با راه حل های تبلیغات CTV از WebFX با مشتریان جدید هماهنگ شوید

آیا پس از بررسی آخرین روند تبلیغات CTV آماده راه اندازی کمپین خود هستید؟ ما دقیقاً با شما هستیم – به معنای واقعی کلمه! WebFX یک آژانس تبلیغاتی برتر CTV و OTT با فناوری و دانشی است که به شما کمک می کند تا کمپین تبلیغاتی CTV را اجرا کنید که نتایجی را برای شما به ارمغان می آورد.

خدمات تبلیغاتی CTV و OTT ما را کاوش کنید، یا درباره نحوه کمک به شما در راه اندازی یک کمپین درآمدزا با تماس آنلاین یا تماس با ما در 888-601-5359 امروز با یک استراتژیست صحبت کنید!

Source link