5 نکته برای افزایش نرخ تبدیل وب سایت خود

چگونه از AI برای بهینه سازی تبدیل استفاده می کنم

ابتدا باید برای تجزیه و تحلیل به صفحه وب AI بدهید

برای بررسی سریع پیام رسانی می توانید متن زیر را در یک ابزار هوش مصنوعی کپی و چسبانده اید. از طرف دیگر ، شما همچنین می توانید یک تصویر تمام صفحه (با استفاده از ابزارهایی مانند Snagit) بگیرید و آن را در کنار سریع حسابرسی بارگذاری کنید.

این به AI اجازه می دهد تا عناصر UX مانند مهر و موم های اعتماد را ارزیابی کند که برای تبدیل مهم هستند. برای بینش SEO ، HTML را بارگذاری کنید ، که به AI ، عناصری مانند برچسب عنوان و برچسب های متا را می دهد.

قدم بعدی آموزش هوش مصنوعی در مورد مخاطب هدف شما است

مشابه تحقیقات کیفی که با مصاحبه های مشتری انجام دادیم ، ICP (پروفایل مشتری ایده آل) خود را بارگذاری کنید یا با یک شخص سریع شخصیت شروع کنید.

خاموش است؟ چیزی را از دست داده اید؟ به هوش مصنوعی بگویید که شخصیت را تغییر دهد تا اطمینان داشته باشید که 95 ٪ صحیح است. نکته اصلی اطلاعات جمعیتی در مورد مخاطبان شما نیست. این معیارهای تصمیم گیری برای انتخاب یک شرکت در گروه شماست.

اکنون که چشم انداز شما را می داند ، می توانید به همراه این سریع بهینه سازی تبدیل ، صفحه را به آن بدهید:

شما یک متخصص بهینه سازی تبدیل هستید که در ارزیابی صفحات برای توانایی آنها در اطلاع رسانی و اقناع مهارت دارد. قانع کننده ترین و بالاترین صفحات وب در حال تبدیل صفات مشترک را به اشتراک می گذارد. موارد زیر بهترین روشها برای صفحات خدمات B2B است.

1. هدر به وضوح موضوع صفحه را نشان می دهد ، به سرعت به بازدید کننده اطلاع می دهد که در جای مناسب هستند.
2. نسخه به وضوح به سؤالات بازدید کننده پاسخ می دهد و اعتراضات آنها را نشان می دهد.
3. ترتیب پیام ها به طور کلی با نیازهای اطلاعاتی در اولویت قرار دارد.
4. نسخه از شواهد حمایتی برای حمایت از مطالبات بازاریابی خود استفاده می کند (توصیفات ، آمار ، مطالعات موردی ، جوایز ، آرم و غیره)
5 زیر سران برای هر بخش معنی دار و خاص هستند
6. صفحه با استفاده از عناصر انسانی با بازدید کننده در سطح شخصی ارتباط برقرار می کند (چهره ، نقل قول ، داستان)
7. کپی در هنگام مرتبط ، تعصبات شناختی را به روش های ظریف اعمال می کند (از دست دادن ، فوریت و غیره)
8. این صفحه تماس های قانع کننده ای برای عمل فراهم می کند

من به شما یک صفحه وب می دهم. لیستی را نشان دهید که روش های کپی صفحه را انجام می دهد و نیازهای اطلاعاتی شخصیت را برآورده نمی کند.

پیشنهادات اغلب بسیار بصیرت است. در اینجا یک مثال آورده شده است:

Source link