ابزارهای جدید برای ایجاد تبلیغات جذاب تر

مصرف کننده امروزی انتظارات بسیار بالاتری از پلتفرم هایی دارد که با آنها به صورت آنلاین درگیر هستند. آنها انتظار دارند محتوایی غنی، بصری و دسترسی سریع به آنچه به دنبال آن هستند – و این در مورد تبلیغاتی که می بینند نیز صدق می کند. افزونه‌های تبلیغاتی مانند پیوندهای سایت و پسوندهای تصویر، کلید برآورده کردن این انتظارات به سرعت و در مقیاس بوده‌اند. با استفاده از یادگیری ماشینی Google، آن‌ها به شما این امکان را می‌دهند که به‌طور خودکار روش‌های مرتبط‌تر و جذاب‌تری برای تعامل با کسب‌وکارتان در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهید.

ما دیده‌ایم که این کار می‌کند: به‌طور میانگین، وقتی 4 پیوند سایت با تبلیغات جستجویشان نشان داده می‌شود، تبلیغ‌کنندگان 20 درصد افزایش نرخ کلیک را مشاهده می‌کنند و وقتی پسوندهای تصویری با تبلیغات جستجوی تلفن همراهشان نشان داده می‌شوند، 10 درصد افزایش نرخ کلیک را مشاهده می‌کنند.

هدف ما این است که ارائه تبلیغات جذاب تر را برای شما آسان کنیم و اطلاعات مفید و کاربردی در مورد عملکرد آنها در اختیار شما قرار دهیم. به همین دلیل است که ما گردش‌های کاری و گزارش‌های جدیدی را ارائه می‌کنیم که افزونه‌های تبلیغات و دارایی‌ها را با هم جمع می‌کند. در نتیجه این تغییر، افزونه های تبلیغاتی اکنون دارایی نامیده می شوند تا با این هویت تکامل یافته هماهنگ شوند.