Core Web Vitital Ranking Factor فراتر از یک کراوات شکن است

جان مولر از گوگل به سوالی در Reddit پاسخ داد که در مورد Core Web Vitals به عنوان یک عامل رتبه بندی تردید داشت. مولر اهمیت CWV را به عنوان یک عامل رتبه بندی تأیید کرد و خاطرنشان کرد که این فراتر از یک شکستن کراوات است.

عوامل رتبه بندی

در اوایل سال 2000 ، گوگل از عوامل رتبه بندی مرتبط با کلمات کلیدی استفاده کرد تا بفهمد صفحه وب در مورد چیست. تکیه گاه متن ، تعداد پیوندها ، کلمات کلیدی در سرفصل ها و عناوین همگی به صفحات وب کمک کرد تا در بالای صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) قرار بگیرند.

وب سایت ها می توانند هزاران پیوند متقابل به دست آورند و سئوی داخلی را انجام دهند و در بالاترین رتبه قرار گیرند.

اما این قبل از پردازش زبان طبیعی ، یادگیری ماشینی پیشرفته و فناوری های هوش مصنوعی تأکید بیشتری بر سیگنال های مربوطه داشت.

گوگل انتظارات از رتبه بندی CWV ​​را کاهش داده است

دور از انتظار نیست که اعضای جامعه جستجو نسبت به عامل رتبه بندی CWV ​​ابراز تردید کنند.

خود گوگل قدرت CWV را به عنوان یک عامل رتبه بندی کم اهمیت جلوه داده است.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

خود جان مولر در مورد Core Web Vitals گفت:

“… ارتباط هنوز بسیار مهمتر است.

بنابراین اینکه وب سایت شما از نظر Core Web Vitals نسبت به برخی رقبا سریعتر است لزوما به این معنا نیست که … شما در نتایج جستجو به رتبه اول خواهید رسید. “

گوگل سوالات متداول Core Web Vitals را منتشر کرد که انتظارات از عامل رتبه بندی CWV ​​را نیز کاهش داد.

در س Theالات متداول آمده بود:

“تجربه صفحه تنها یکی از سیگنال های بسیاری است که برای رتبه بندی صفحات استفاده می شود.

به خاطر داشته باشید که هدف جستجوی جستجو هنوز یک سیگنال بسیار قوی است ، بنابراین یک صفحه با تجربه صفحه فرعی ، اگر دارای محتوای مناسب و عالی باشد ، هنوز رتبه بالایی دارد. “

شک و تردید در رتبه بندی عوامل اصلی وب سایت

بنابراین تعجب آور نیست که امروزه برخی هستند که نسبت به قدرت CWV در تأثیرگذاری بر رتبه بندی جستجو ابراز تردید می کنند.

این چیزی است که در Reddit منتشر شده است:

آیا شخص دیگری Core Web Vitals را خریداری نکرده است؟
من فقط برایم سخت است باور کنم که این در واقع بخش بزرگی از رتبه بندی algo می شود. آیا تاکنون کسی بر اساس آن افزایش یا کاهش چشمگیری داشته است؟ “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

شخص دیگری مشاهده کرد:

“من معتقدم گوگل اعتراف کرد که اساساً فقط یک کراوات شکن است.

اگر دو قسمت از محتوا دارای کیفیت یکسان و مرتبط با عبارت جستجو باشند و سایر عوامل رتبه بندی برابر باشند ، اما یک سایت دارای ویژگی های اصلی وب بهتر باشد ، رتبه بالاتری خواهد داشت.

من تصور می کنم بسیار نادر است که دو مقاله با همه عوامل دیگر برابر باشند ، بنابراین فکر می کنم به همین دلیل است که ما تأثیر زیادی از آن نمی بینیم. “

با توجه به سابقه اخیر گوگل در زمینه کاهش انتظارات از دستیابی به رتبه های برتر با نمره حیاتی وب بالا ، بی دلیل نیست که این عقیده را داشته باشیم که عامل رتبه بندی CWV ​​یک سیگنال رتبه بندی جزئی و سبک وزن است.

CWV رتبه بندی عامل فراتر از یک کراو شکن است

جان مولر از گوگل پاسخ داد که تأیید می کند که وب سایت های اصلی نباید به عنوان یک عامل رتبه بندی نادیده گرفته شوند.

او اصرار داشت که می توان آن را در برخی از سایت ها شدیدتر از سایرین احساس کرد.

مولر نوشت:

“این یک عامل رتبه بندی است و فراتر از شکستن تساوی است ، اما همچنین جایگزین ارتباط نمی شود.

بسته به سایت هایی که در آنها کار می کنید ، ممکن است بیشتر به آن توجه کنید یا کمتر متوجه آن شوید.

به عنوان یک SEO ، بخشی از وظیفه شما این است که تمام بهینه سازی های ممکن را انجام دهید و دریابید که کدامیک ارزش وقت گذاشتن دارد.

هر ابزار SEO 10 یا 100 مورد “توصیه” را تف می کند ، اکثر آنها با دید سایت شما در جستجو ارتباطی ندارند.

پیدا کردن مواردی که کار روی آنها منطقی است نیاز به تجربه دارد. “

CWV فراتر از یک سیگنال رتبه بندی است

مولر در ادامه اظهار داشت که ارزش CWV فراتر از یک سیگنال رتبه بندی است و به درستی اشاره کرد که تجربیات کاربر مرتبط با سرعت می تواند بر میزان درآمد یک وب سایت تأثیر بگذارد.

وی به ماهیت خودشکسته کننده تبلیغ یک سایت به بالای SERPs اشاره کرد تا درآمد به دلیل تجربیات سرعت صفحه پایین هرگز به پتانسیل خود نرسد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

نکته خوبی است!

مولر نوشت:

“نکته دیگری که باید در مورد عناصر حیاتی وب در نظر داشته باشید این است که بیش از یک عامل رتبه بندی تصادفی است ، همچنین چیزی است که پس از رتبه بندی (هنگامی که مردم واقعاً بازدید می کنند) بر قابلیت استفاده سایت شما تأثیر می گذارد.

اگر ترافیک بیشتری (از سایر تلاش های SEO) دریافت کنید و نرخ تبدیل شما پایین باشد ، این ترافیک به اندازه زمانی که نرخ تبدیل بالاتری دارید مفید نخواهد بود (با فرض اینکه سرعت UX/سرعت بر نرخ تبدیل شما تأثیر می گذارد ، که معمولاً اینطور است) .

CWV یک راه عالی برای تشخیص و تعیین میزان مزاحمت های رایج کاربران است. “

Core Web Vitals مهم است

مولر اظهار داشت که Core Web Vitals قوی تر و مهمتر از شکستن کراوات است. وی همچنین اشاره کرد که چگونه سرعت و تجربه صفحه برای کسب درآمد از یک وب سایت تا حد امکان مهم است.

مولر نرخ تبدیل را ذکر کرد ، اما سرعت صفحه نیز می تواند نمایش تبلیغات را بهبود بخشد ، زیرا وقتی تعداد صفحات باکیفیت باشد ، افراد کمتری از سایت خارج می شوند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

استناد

بحث Reddit را بخوانید
آیا هیچ کس دیگری ویتال های اصلی را خریداری نمی کند؟

سئو PBN | خبر های جدید سئو و هک و سرور