Core Web Vital Ranking توسط صنعت افزایش می یابد

BrightEdge ارائه دهنده بستر های نرم افزاری سازمانی SEO گزارشی را برای مقایسه عملکردهای Core Web Vital ارائه داد. آنها کشف کردند که کدام یک از سایت ها برای دریافت رتبه بندی Google در بهترین موقعیت قرار دارند و چرا برخی دیگر از دست می روند.

روش شناسی

BrightEdge سایتهای برتر را از چهار چهار عمودی در پانصد کلمه کلیدی بررسی کرد. آنها صفحاتی را انتخاب کردند که برای آن پانصد کلمه کلیدی برتر رتبه بندی شده بودند ، به طوری که نتایج مطالعه تقریبی واقعی Core Web Vital را در صفحات نتایج موتور جستجو منعکس می کند.

BrightEdge در مورد روش خود اشاره کرد:

«عملکرد سرعت صفحه تلفن همراه در همه URL ها از پایگاه داده CrUX اندازه گیری و جمع شده است. ما به دلیل اهمیت و گسترش استفاده از نمایه سازی موبایل-اول ، این مورد را به طور خاص برای موبایل آزمایش کردیم. “

گوگل گفته است که نمرات Core Web Vital مجموع گروههای صفحات در یک سایت است. با دستیابی به صفحاتی که توسط کاربران واقعی که برای گزارش دادن امتیازات CWV انتخاب شده اند ، بایگانی شده و به عنوان پایگاه داده CrUX در دسترس عموم قرار می گیرد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

مولر گوگل در مورد نحوه محاسبه حیوانات اصلی وب اظهار داشت:

“… آنچه در داده های میدانی اتفاق می افتد این است که ما برای هر صفحه داده نداریم.

بنابراین ، در بیشتر موارد ، باید نوعی گروه بندی از صفحات جداگانه داشته باشیم.

و بسته به مقدار داده ای که داریم ، می تواند گروهی از کل وب سایت (نوع دامنه) باشد.

… من فکر می کنم در گزارش تجربه کاربر Chrome آنها از مبدأی که ​​زیر دامنه و پروتکل در آنجا است استفاده می کنند.

بنابراین این می تواند نوعی از نوع اصلی گروه بندی باشد.

و اگر داده های بیشتری برای قسمت های جداگانه یک وب سایت داشته باشیم ، سعی خواهیم کرد از آن استفاده کنیم. “

استفاده از نمرات CWV از صفحات دارای رتبه برتر و همچنین داده های CrUX مکانی واقع گرایانه برای شروع بررسی این موضوع است که احتمالاً مشاغل این بخش ها رتبه بندی مربوط به Core Web Vital ها را دریافت می کنند.

چهار صنعت دارای رتبه بندی برای Core Web Vital ها

BrightEdge چهار جایگاه تجاری را رتبه بندی کرد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

چهار طاقچه رتبه بندی شده:

  • دارایی، مالیه، سرمایه گذاری
  • تجارت به تجارت (B2B)
  • آموزشی
  • خرده فروشی

Vital Web Core مالی – برنده شماره 1

رقابتی ترین جایگاه در مقایسه این چهار صنعت امور مالی است و جای تعجب ندارد.

بانک ، وام ، وام مسکن ، کارت اعتباری و اکثر مواردی که با پول ارتباط دارد از نظر بهینه سازی موتور جستجو به طور سنتی بسیار رقابتی بوده اند.

24٪ از URL های برتر در بخش مالی افزایش می یابد. سایت های اطلاعاتی برای دریافت رتبه بندی بهترین بهینه سازی و موقعیت را داشتند. سایت های بانکی و تجمع دهنده نیاز به بیشترین پیشرفت دارند

B2B – دومین طاقچه رقابتی CWV

B2B طیف گسترده ای از صنایع است. این می تواند از منابع رستوران گرفته تا نرم افزار مدیریت منابع انسانی باشد. تجربه من در کار با شرکت های B2B این است که آنها نسبتاً متن سنگین هستند و پرونده های رسانه ای بیش از حد آنها را تحت فشار قرار نمی دهند.

بنابراین خیلی تعجب آور نبود که ببینیم این جایگاه دومین رتبه بندی رقابتی را دارد.

به طور کامل 13 درصد از سایت های دارای رتبه برتر افزایش رتبه را دریافت می کنند.

اگرچه این بدان معنی است که احتمالاً اکثر سایتهای موجود در طاقچه B2B از افزایش رتبه برخوردار نمی شوند ، اما سایتهای موجود در این مکان نیازی به این حساب ندارند. SEO (و به طور کلی برنده شدن) انجام بهترین کاری است که احتمالاً انجام می شود.

طبق گزارش BrightEdge ، سایت های اطلاعاتی در بخش B2B تمایل خوبی دارند. سایت های معاملاتی B2B به دلیل ویدئو و سایر محتوای تعاملی عملکرد کمتری داشتند.

سایت های آموزشی – مقام سوم

وب سایت های مرتبط با آموزش و پرورش با تعداد بسیار کمتری از سایت ها در پایان دریافت رتبه بندی Core Web Vital در مکان سوم قرار گرفتند.

کمتر از 5٪ سایتها در بخش آموزش افزایش رتبه می یابند. همانند B2B و حوزه های مالی ، صفحات اطلاعاتی و منابع بهترین عملکرد را داشتند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

فروشگاه های برنامه و سایت های دارای محتوای پویا عملکرد کمتری دارند.

سایت های خرده فروشی – بزرگترین بازنده ها

سایت های خرده فروشی انتهای پایین را به نمایش می گذارند ، به عنوان چالش برانگیزترین طاقچه از هر چهار.

از بین سه جایگاه برتر ، این سایت های اطلاعاتی بودند که تمایل داشتند عملکرد خوبی داشته باشند و انتهای معاملات آن طاقچه ها نشان دهنده کمترین احتمال افزایش رتبه است.

از این منظر شاید تعجب آور نباشد که بخش خرده فروشی عمدتاً معاملاتی ممکن است برای دستیابی به افزایش رتبه Google Page Experience تلاش کند.

تقریباً صفر سایت های خرده فروشی رتبه بندی را دریافت می کنند. مهمترین دلایل عملکرد ضعیف ، تصاویر قهرمانانه و پنجره های بازشوی فروش است که باعث کاهش امتیازات LCP و Layout Shift می شوند.

نقطه روشن در بخش خرده فروشی سایت های بررسی بود. سایت های بازبینی در بخش های خرده فروشی بهترین بهینه سازی شده برای دریافت افزایش رتبه هستند.

BrightEdge گزارش یافته های کلیدی

گزارش BrightEdge خلاصه یافته های آنها:

  1. “تجربه موبایل برای همه دسته ها حیاتی است.
  2. به نظر می رسد فشرده سازی تصویر یک چالش اصلی برای مارک های مطرح است.
  3. صفحاتی که برای CWV ​​خوب عمل می کنند ماهیتاً اطلاعاتی هستند.
  4. در صورت افزایش خرده فروشی های سطح دوم ، خرده فروشی به طور خاص می تواند اختلال قابل توجهی را ببیند. “

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به گفته جیم یو ، مدیر عامل شرکت BrightEdge:

“ما می بینیم که برخی از بخش ها ممکن است بیش از بخش های دیگر برای به روزرسانی صفحه تجربه Google و Core Web Vital آماده باشند. تحقیقات ما نشان می دهد که در صنایع مشترکاتی وجود دارد.

به عنوان مثال ، چالش های فشرده سازی تصویر تلفن همراه. با این حال ، مهم است که به یاد داشته باشید که – به ویژه در شرکت های بزرگ ، تفاوت های ظریف و چالش ها متفاوت است – و آنچه که امروزه به نظر می رسد ممکن است کاملاً با گذشت زمان و در ماه مه متفاوت باشد.

این همه به چگونگی کار Enterprise Search و Digital Marketers بستگی دارد تا اقدامات درستی را برای دستیابی به معیارهای اساسی و چگونگی متقاعد کردن و همکاری با بقیه سازمان از جمله فناوری اطلاعات و توسعه وب انجام دهد. “

Core Web Vital یک چالش است

دستیابی به امتیازات برتر برای معیارهای Core Web Vital چالش برانگیز است زیرا بسیاری از مواردی که باید برطرف شوند تقصیر ناشران و مشاغل نیست. مواردی که باید برطرف شوند به نحوه طراحی سیستم مدیریت محتوا (CMS) و مضامین استفاده شده مربوط می شوند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر بخوانید

به عنوان مثال ، یک سایت خرده فروشی بستگی به بستر خریدی دارد که آنها انتخاب می کنند کدگذاری شود به گونه ای که میزان کد لازم برای ارائه یک صفحه وب و ارائه آن کد به گونه ای که مانع ارائه موضوع اصلی نشود را کاهش دهد.

این روش معمول کدگذاری توسط اکثر CMS و توسعه دهندگان سیستم عامل خرید معمول نبوده است زیرا تا سال جاری تقاضای ناشران و خرده فروشان برای این نوع کدگذاری وجود نداشته است.

اما این بهانه ای برای استفاده برای تلاش برای رفع مشکلاتی نیست که در بسیاری از موضوعات ، شاید بیشتر سیستم ها و موضوعات مدیریت محتوا وجود دارد.

استناد

گزارش کامل و کامل BrightEdge را در Core Web Vital مشاهده کنید