Conversions API Gateway & AEM برای کاربران iOS14

فیس بوک این هفته تعدادی پیشرفت را اعلام کرد که برای کمک به تبلیغ کنندگان در عملکرد و اندازه گیری طراحی شده است.

گراهام ماد ، معاون فیس بوک ، گفت: “پیش از شروع فصل شلوغ خرید تعطیلات و در میان همه تغییرات صنعت تبلیغات دیجیتال ، اولویت اصلی ما این است که به شما در دستیابی به مشتریان جدید و موجود کمک کنیم ، اهداف بازاریابی خود را تعیین کرده و عملکرد کمپین های خود را بسنجید.” بازاریابی محصول ، در بیانیه ای کتبی گفته شده است.

خب چه خبر؟

Conversions API Gateway

این گزینه پیکربندی سلف سرویس در Events Manager زمان مورد نیاز برای راه اندازی API Conversions را “تا حد زیادی” کاهش می دهد. این تبلیغات را قادر می سازد تا بدون نیاز به کد نویسی یا مشارکت توسعه دهنده ، از Conversions API استفاده کنند.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

فیس بوک Conversions API Gateway خود را برای تبلیغ کنندگان که:

  • در حال حاضر از پیکسل فیس بوک استفاده می شود.
  • هنوز از API Conversions برای ارسال رویدادهای وب استفاده نمی کنید.
  • کار با حداقل بودجه ماهانه 2،000 دلار آمریکا به طور خاص برای بهینه سازی رویدادهای وب اختصاص داده شده است.

ماد همچنین خاطرنشان کرد:

“اگر در حال حاضر با شریک تجارت الکترونیکی برای مدیریت پیکسل فیس بوک خود کار می کنید ، توصیه می شود در صورت پشتیبانی از API Conversions برای ساده ترین گزینه ادغام ، از شریک فعلی خود استفاده کنید.”

از راهنمای راه اندازی API Conversions Facebook برای اجرای مرحله به مرحله استفاده کنید.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

اندازه گیری رویداد تجمعی (AEM) برای کاربران iOS14: به روز رسانی

فیس بوک یکی از منتقدان سرسخت بازنشستگی اپل از شناسه برای تبلیغ کنندگان (IDFA) با به روز رسانی iOS14 بوده است.

درآمد تبلیغات اپل و سهم بازار به طور چشمگیری بهبود یافته است در حالی که تبلیغات شخصی در سایر سیستم عامل ها – از جمله فیس بوک – متوقف شده است.

با این به روز رسانی برای گزارش کمپین برای کاربران iOS14 ، فیس بوک موارد زیر را دارد:

  • به عنوان پیش فرض برای کمپین های تازه ایجاد شده با استفاده از رویدادهای وب ، نسبت بینایی فعال شد.
  • AEM را تمدید کرد تا تبدیل از همه صفحات وب مرتبط با تبلیغ کننده را در سناریوهای تغییر مسیر خودکار در نظر بگیرد.
  • گزارش دهی در سطح آگهی دهنده برای تبلیغ کنندگان که مالک دامنه ای نیستند که تبلیغات آنها به آن اشاره دارد (قبلاً در دسترس نبود).

فیس بوک همچنین راه اندازی جمع آوری رویداد برای برنامه (App AEM) را آغاز کرده است ، یک قابلیت گزارش اندازه گیری جدید برای کمپین های مجدد با مقاصد درون برنامه ای برای همه کاربران iOS (از جمله کاربران iOS14.5+).

این مورد برای آگهی دهندگان که کمپین های رویداد برنامه فروش کاتالوگ را اجرا می کنند در دسترس خواهد بود.

فیس بوک توصیه می کند که تبلیغ کنندگان علاقه مند به ویژگی های فوق به راهنمای بهترین شیوه های آن در پیکربندی رویدادهای وب برای اندازه گیری رویداد تجمیع شده مراجعه کنند.

فیس بوک همچنین یک به روزرسانی برای بهبود دیدگاه تبلیغ کنندگان به مسیرهای تبدیل برای کمپین های iOS 14+ نصب برنامه تلفن همراه با فعال کردن نسبت تبدیل از طریق مرورگر برای کسانی که بر داده های API SKAdNetwork اپل متکی هستند ، فعال کرد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

چالش های مربوط به صنعت در اندازه گیری و اندازه گیری همچنان ادامه دارد

مایک رودز ، بنیانگذار موتور مزایده تبلیغات اپلیکیشن جستجوی هوشمند (ASA) Smart Bidder ، انتظار دارد مشکلات مربوط به تبلیغات همچنان ادامه داشته باشد.

رودز گفت: “ردیابی شفافیت برنامه به طور فزاینده ای بر انتساب مناسب نتایج کمپین در سراسر کانال های تبلیغاتی در دستگاه های اپل تأثیر می گذارد و به طور خاص انتساب دقیق برای کانال های ASA شناخته شده را محدود می کند.” “تبلیغ کنندگان که نیاز به نمایش ROI و حمایت از رشد اهداف فروش شرکت خود دارند ، به طور فزاینده ای با این روند مخالف خواهند بود.”

رودز به Search Engine Journal توضیح داد که هجوم هزینه های بازاریابی به ASA کارها را برای بازاریابان دشوارتر کرده است زیرا این یک کانال بسیار لمسی است که نیاز به منابع قابل توجهی برای مدیریت دارد.

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

وی افزود: “اگر ما کانالی را در نظر بگیریم که نیاز به توجه مداوم در چندین منطقه زمانی دارد ، می توانیم به راحتی متوجه شویم که چگونه این یک چالش منابع برای بسیاری از مشاغل بزرگ ایجاد می کند.”

در ماه سپتامبر ، فیس بوک تخمین زد که درمجموع ، تقریباً 15 درصد تبدیل وب iOS را گزارش نمی کند. سپس متعهد شد “سرمایه گذاری های خود را تسریع کند” تا شکاف های گزارش شده شناخته شده را قبل از فصل تعطیلات 2021 برطرف کند.

این به روز رسانی ها این قول را عملی می کند ، و ما باید انتظار داشته باشیم که موارد بیشتری را در دست تهیه داشته باشیم زیرا تبلیغ کنندگان همچنان با مشکلات مربوط به اسناد و گزارش در نتیجه پیگیری سریع درگیر هستند.


تصویر ویژه: Rzt_Moster/Shutterstock

تبلیغات

ادامه مطلب را در زیر ادامه دهید

منابع: