محتوای سئو دارای مشکل بسته بندی است – جمعه تخته سفید

آنچه من معتقدم و چرا فکر می‌کنم محتوای سئو مشکل بسته‌بندی دارد، این است که روش سنتی که ما به‌عنوان سازندگان محتوای سئو تشویق به ایجاد محتوا شده‌ایم، به این شکل است. درسته؟ اگر در مورد موضوع خاصی صحبت می کنیم، مثلاً «چگونه برای ماراتن تمرین کنیم»، برای ما بسیار معمول است که بخشی را در تجربه بالا بگنجانیم که در مورد چه ماراتن صحبت می کند. است.

باز هم به این واقعیت برمی گردیم که گوگل نه تنها به سوال “ماراتن چیست؟” پاسخ می دهد. برای ما آنها همچنین در حال سنجش نحوه تعامل کاربران با محتوای ما هستند. و اگر کسی که به دنبال “چگونه برای ماراتن تمرین کنیم” است، به محتوای شما بیاید و این را در بالای صفحه ببیند که می گوید “ماراتن چیست؟” حدس بزنید چی؟ این احتمال وجود دارد که آنها جهش کنند. شما به عنوان یک کلیک بد حساب می‌شوید و ممکن است برخی از رتبه‌بندی‌ها و برخی ترافیک را از دست بدهید.

بنابراین، در عوض، چه کاری باید انجام دهید؟ پاسخ یک خبر خوب است، درست است؟ ما قبلاً محتوا را ایجاد کرده‌ایم، و موضوع بسته‌بندی مجدد آن چیزی است که قبلاً ایجاد کرده‌ایم. بنابراین به جای هدف قرار دادن کلمه کلیدی “چگونه برای یک ماراتن تمرین کنیم”، “بازاریابی ایمیلی انجام دهیم”، “شروع با یک رژیم غذایی خاص”؟ ما باید درک کنیم که کاربران با توجه به موضوع به دیدگاه‌های مختلف اهمیت می‌دهند، و به این ترتیب می‌توان پرس و جو را به دیدگاه‌های مختلفی تقسیم کرد که احتمالاً کاربر در سفر جستجوی خود به آنها اهمیت می‌دهد. مواردی مانند: “قبل از تمرین برای ماراتن چه نکاتی را در نظر بگیریم.” “اشتباهاتی که در هنگام شروع یک رژیم غذایی خاص مرتکب شدم.” «دلایل عدم انجام ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی TikTok» و «آیا باید در این روزگار وارد سئو شوم؟»

این دیدگاه‌ها برای کاربر نهایی بسیار جذاب‌تر و قابل کلیک‌تر خواهند بود، و آن‌ها محتوایی بالاتر از تجربیات دارند که من چگونه این کار را انجام دادم. چگونه ایمیل مارکتینگ انجام دادم، چگونه خطوط موضوع را آزمایش کردم تا نرخ باز بودن را تا 40% بهبود بخشم، به جای اینکه “چگونه بازاریابی ایمیلی انجام دهیم؟” “ایمیل مارکتینگ چیست؟” خطوط موضوع خود را تست کنید، درست است؟ محتوای بسیار بسیار متفاوت اما مشابه.

باز هم، به همین دلیل است که معتقدم محتوای سئو مشکل بسته بندی دارد. کم و بیش، محتوایی که ما تولید می کنیم وجود دارد. ما فقط باید آن را با تجربیات دست اول و مرتبط تری که مردم به آنها اعتماد می کنند تزریق کنیم، و به اعتقاد من، آینده موفقیت شما و محتوای سئو به توانایی شما در فکر کردن به کاربر و نه موتور جستجو بستگی دارد. متشکرم.

Source link