ارسال و برگرداندن خود را مستقیماً در کنسول جستجو پیکربندی کنید | وبلاگ مرکزی جستجوی گوگل | Google for Developers

پنجشنبه 11 جولای 2024

هنگام خرید، مردم می خواهند از قیمت کل محصولاتی که می خرند بدانند. سرعت حمل و نقل، هزینه، و سیاست بازگشت از عوامل اصلی مورد توجه خریداران هنگام خرید آنلاین محصولات است. با این حال، پیکربندی حمل و نقل و بازگشت ممکن است برای برخی از بازرگانان یک چالش باشد، که ممکن است فرصتی از دست رفته برای ارائه اطلاعاتی باشد که مخاطبان شما به دنبال آن هستند.

سال گذشته، ما شروع به حمایت از حمل و نقل در سطح محصول و نشانه گذاری بازگشت کردیم. ما اخیراً پشتیبانی نشانه گذاری را برای تعیین یک خط مشی بازگشت کلی برای کسب و کار شما به جای اینکه مجبور باشیم برای هر محصول جداگانه ای که می فروشید تعریف کنیم، اضافه کرده ایم. ما خوشحالیم که روش ساده‌تری را برای افزودن اطلاعات حمل و نقل یا بازگشت خود به طور مستقیم در کنسول جستجو اعلام کنیم. می‌توانید نحوه انجام آن را در مقاله مرکز راهنمایی ما بیاموزید.

ارسال و برگرداندن خود را مستقیماً در کنسول جستجو پیکربندی کنید |  وبلاگ مرکزی جستجوی گوگل |  Google for Developers

پس از تکمیل مراحل توضیح داده شده در مقاله مرکز راهنمایی ما، می‌توانید خط‌مشی‌های ارسال و برگرداندن در سطح حساب Merchant Center خود را مستقیماً در Search Console مدیریت کنید، که به‌طور خودکار در Merchant Center ظاهر می‌شود.

با ارائه اطلاعات دقیق و به‌روز ارسال و برگشت، می‌توانید فهرست‌های محصولات خود را در نتایج جستجوی Google ارتقا دهید، که می‌تواند با نمایش خدمات تکمیلی مانند ارسال رایگان و سریع در کنار فهرست‌های محصولاتتان، به بهبود دید و ترافیک احتمالی کمک کند.

ما امیدواریم که این اضافات در بهینه سازی ظاهر جستجوی شما در نتایج جستجو کمک بیشتری کند. اگر سؤال یا ابهامی دارید، با استفاده از انجمن مرکزی جستجوی Google، با ما تماس بگیرید توییتر، یا در لینکدین.


Source link