چگونه برای خوشه موضوعی خود تحقیق جامع انجام دهید – جمعه تخته سفید

اکنون شما یک لیست سئو بسیار خوب از کلمات کلیدی دارید. اما در مورد بیرون آمدن از سئو چطور؟ چه چیز دیگری می توانیم در آنجا پیدا کنیم؟

رسانه های اجتماعی. من عاشق استفاده از رسانه های اجتماعی برای انجام تحقیقات کلمات کلیدی هستم. من با نگاه کردن به کلمات کلیدی در توییتر و لینکدین، چند معدن طلای واقعا عالی پیدا کردم. من از اسمش X امتناع می کنم.

من همچنین دوست دارم از Reddit و Quora برای تحقیقات جامعه استفاده کنم. شما فقط می‌توانید به Reddit بروید، به خصوص، کلمه کلیدی اصلی را که می‌خواهید هدف قرار دهید تایپ کنید، و آن تاپیک یا انجمن واقعا خوبی را به شما نشان می‌دهد که مردم برای صحبت در مورد آن کلمه کلیدی ایجاد کرده‌اند. این به شما بینش عالی در مورد سؤالات واقعی که مردم در مورد آن موضوع می پرسند، می دهد.

مرحله بعدی، و این برای من مهمترین مرحله است، فیلتر کردن با اصلاح کننده ها. من جمعه قبلی تخته سفید را روی کلمات کلیدی پول انجام دادم که فکر می‌کنم واقعاً به شما در انتخاب اصلاح‌کننده‌هایتان کمک می‌کند، پس آن را بررسی کنید. وقتی با اصلاح‌کننده‌ها فیلتر می‌کنید، به دنبال چیزهایی مانند نحوه انجام، چه چیزی در بالای قیف هستید. شما به دنبال کلمات کلیدی خرید در پایین هستید، و همه آن کلمات دیگری که به شما کمک می کند واقعاً به دنبال کلمات کلیدی مورد نظر خود باشید.

گام بعدی شناسایی مشکلاتی است که محصول شما حل می کند و برای آن محتوایی برای فروش ایجاد می کند. باز هم، اصلاح کننده ها در این مورد به شما کمک می کنند. پس واقعاً جمعه دیگری را که روی تخته سفید کار کردم، بررسی کنید. اکنون وقتی می‌گویم محتوای فعال‌کننده فروش محصول شما را حل می‌کند، وقتی به مشکلی که محصول شما هدف قرار داده است نگاه می‌کنید، چه کاری می‌توانید برای تیم فروش خود انجام دهید تا به آنها در حل این مشکل کمک کنید؟

فرض کنید، برای مثال، شما یک پلتفرم تحقیقاتی کاربر را اجرا می کنید. مردم از پلتفرم شما برای تحقیق، برای انجام تحلیل رفتاری، هر چه که باشد، استفاده می کنند. اگر مخاطبان شما به دنبال محتوا هستند، احتمالاً به دنبال راهنماهای خرید و مواردی از این دست هستند. وقتی تیم فروش شما با مشتریان بالقوه صحبت می کند، چه سوالاتی می شود؟ شما می توانید همه اینها را برای ایده های محتوا جمع آوری کنید.

کلمات کلیدی را بر اساس هدف جستجو دسته بندی کنید. شما اکنون همه کلمات کلیدی خود را دارید. یک راه عالی برای خوشه بندی این است که ببینید چند کلمه کلیدی دارای هدف مشابه هستند و این به شما کمک می کند تا از آدم خواری و ایجاد محتوای بیشتری که واقعاً به آن نیاز ندارید جلوگیری کنید.

کلمات کلیدی را با مراحل مختلف سفر خریدار مطابقت دهید. آیا آنها در اوج هستند؟ آیا آنها در وسط هستند؟ آیا آنها در پایین هستند؟ یا شاید آنها در مرحله پس از خرید سفر خود هستند و فقط به دنبال محتوایی هستند که به آنها کمک کند از محصول یا خدمات شما بهتر استفاده کنند.

Source link