7 مثال بیانیه ماموریت شرکت برای یادگیری

اگر کسی از شما بپرسد که ماموریت شرکت شما چیست، چقدر سریع پاسخ خواهید داد؟ آیا برای نشستن و تدوین بیانیه ماموریت شرکت خود وقت گذاشته اید؟ اگر نه، پس قطعا باید. بیانیه ماموریت می تواند به ایجاد جهت گیری برای کسب و کار شما کمک کند و تمرکز بیشتری بر برند شما داشته باشد.

سوال این است که یک بیانیه ماموریت خوب چگونه است؟ مسلماً بهترین راه برای پاسخ به این سؤال، نگاهی به بیانیه های مأموریت سایر مشاغل است. بنابراین، این دقیقاً همان کاری است که ما در این صفحه انجام خواهیم داد.

به خواندن ادامه دهید تا بیشتر بدانید و سپس مطمئن شوید مشترک شدن در Revenue Weekly – خبرنامه ایمیل ما – برای دریافت بیشتر نکات برتر بازاریابی و کسب و کار مانند موارد موجود در این صفحه!

ایمیل های خودی مدیر بازاریابی ما را از دست ندهید!

پیوستن 200000 بازاریابان هوشمند و داغ‌ترین اخبار و اطلاعات بازاریابی ماه را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید!

ایمیل خود را در زیر وارد کنید:

فرم اشتراک درون خطی – CTA 72

*” فیلدهای الزامی را نشان می دهد

(نگران نباشید، ما هرگز اطلاعات شما را به اشتراک نخواهیم گذاشت!)

cta44 img

بیانیه ماموریت شرکت چیست؟

بیانیه ماموریت یک شرکت به ارزش ها و اهداف کلی آن می پردازد. توضیح می دهد که چرا یک کسب و کار وجود دارد و چه انگیزه هایی باعث اعمال آن می شود. هدف از بیانیه ماموریت کمک به شرکت برای درک مسیر خود و انتقال آن جهت به مشتریان و مشتریان بالقوه است.

7 مثال بیانیه ماموریت شرکت

اکنون که بیانیه ماموریت چیست، بیایید نگاهی به چند نمونه بیانیه ماموریت تجاری بیندازیم. هر یک از این مثال ها باید به شما کمک کند تا بهتر بفهمید یک بیانیه ماموریت خوب چگونه است.

شرکت هایی که بیانیه ماموریت آنها را بررسی خواهیم کرد عبارتند از:

  1. کلمبیا
  2. Publix
  3. موتورولا
  4. دانشگاه آبرن
  5. نینتندو
  6. انبار خانه
  7. سریع کنید

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید!

1. کلمبیا

اولین مثال ما از بیانیه ماموریت شرکت از آن ناشی می شود کلمبیا:

بیانیه ماموریت کلمبیا

همانطور که می بینید، این بیانیه ماموریت کوتاه و دقیق است. نکته اصلی این است که کلمبیا ادعا می کند “افراد فعال را با علایقشان مرتبط می کند.” این نشان می‌دهد که مخاطبان کلمبیا چه کسانی هستند و قصد دارند از محصولاتشان برای چه استفاده کنند – افراد فعالی که در فعالیت بدنی مشغول هستند.

این بیانیه ماموریت همچنین به نوع محصولاتی که کلمبیا می‌فروشد اشاره می‌کند، بنابراین فقط یک بیانیه مبهم نیست که می‌تواند برای هر کسب‌وکاری اعمال شود. این ایده خوبی است که آن را در بیانیه ماموریت خود تقلید کنید. در نهایت، کلمبیا بیانیه ماموریت خود را با لیستی از ارزش های اصلی دنبال می کند.

2. Publix

Publix وقتی صحبت از بیانیه ماموریت آنها به میان می‌آید، دور از ذهن نیست:

بیانیه ماموریت publix

به طور خلاصه، Publix می خواهد در تجارت مواد غذایی بهترین باشد. و در حالی که این اساساً تمام چیزی است که آنها در بیانیه مأموریت اصلی خود می گویند، می توانید ببینید که آنها سپس به توضیح ادامه می دهند. چگونه آنها قصد دارند در این تجارت بهترین باشند. این لیست شامل مواردی مانند وقار، عدم تحمل زباله و ارزش مشتری است.

تشریح بیانیه ماموریت خود به این صورت قطعا ایده بدی نیست. این به شما کمک می کند که به جای یک بیانیه مبهم، برنامه ای برای دستیابی به ماموریت خود داشته باشید.

3. موتورولا

از جانب موتورولا، نمونه ای از بیانیه ماموریت شرکت را پیدا می کنیم که کمی طولانی تر از دو مورد قبلی در این لیست است:

بیانیه ماموریت موتورولا

بیانیه ماموریت موتورولا با بیانیه ای گسترده تر و مبهم (“ایجاد و ارائه نوآوری های هدفمند”) شروع می شود، قبل از اینکه به چیزی کمی خاص تر و ملموس تر بپردازد (“ارائه محصولات و خدمات بصری موبایل به مردم”). این کاری است که شما نیز می توانید انجام دهید، هرچند فقط در صورتی که مایل باشید بیانیه ماموریت شما چندین جمله مانند موتورولا باشد.

4. دانشگاه آبرن

ممکن است فوراً دانشگاه را به عنوان یک کسب‌وکار تصور نکنید، اما از بسیاری جهات، این دانشگاه به عنوان یک واحد عمل می‌کند – بازاریابی، درآمد و برندسازی همگی برای کالج‌ها مهم هستند. به همین دلیل است که نمونه بیانیه ماموریت تجاری بعدی در لیست ما از آن آمده است دانشگاه آبرن:

بیانیه ماموریت قهوه ای رنگ

بیانیه ماموریت (با حروف برجسته در بالا) یک هدف بسیار گسترده را فهرست می کند – “بهبود زندگی” مردم در سراسر جهان – اما سپس با یک سری ارزش های خاص دنبال می شود که از طریق آنها آبورن برای رسیدن به آن هدف برنامه ریزی می کند.

در حالی که خود بیانیه فقط یک جمله است، صفحه وب سپس آن را با یک مقاله کوتاه گسترش می دهد که هرگونه ابهام احتمالی را از بیانیه اولیه حذف می کند. اگر نگران این هستید که مردم متوجه نشوند که شما با بیانیه ماموریت خود می خواهید بگویید، می توانید کاری مشابه انجام دهید.

5. نینتندو

نینتندو بیانیه ماموریت دیگری را ارائه می دهد که در سمت طولانی تر است. با این حال، این بیانیه ماموریت نیز برجسته است زیرا یک عنصر شخصی تر را اضافه می کند:

بیانیه ماموریت نینتندو

بلافاصله متوجه خواهید شد که این بیانیه ماموریت به عنوان بیانیه ای از داگ بوسر، رئیس نینتندو آمریکا ارائه شده است. در بالای بیانیه، عکس Bowser و در زیر آن، امضای او را می بینیم. قرار دادن صورت کلمات در بیانیه کمک می کند تا آن کلمات شخصی تر و معنادارتر به نظر برسند.

در مورد خود این بیانیه، قطعاً یک هدف بسیار دلپذیر و شخصی ارائه می کند – “ایجاد لبخند از طریق تجربیات سرگرمی منحصر به فرد”. مانند Auburn، نینتندو سپس توضیح می دهد که چگونه قصد دارد این کار را انجام دهد (البته با جزئیات بسیار کمتر از Auburn).

6. انبار خانه

انبار خانه مثال دیگری از بیانیه ماموریت ارائه می دهد که حول یک سری ارزش های اصلی ساخته شده است:

انبار خانه بیانیه ماموریت

یکی از چیزهایی که در مورد این بیانیه ماموریت عالی است این است که چقدر خاص است. از حرف های مبهم استفاده نمی کند. در عوض، چندین ارزش متمایز را فهرست می‌کند که تلاش می‌کند به مشتریان خود ارائه دهد – چیزهایی مانند “رقابتی‌ترین قیمت‌ها” و “خدمات عالی به مشتری”. این قطعاً چیزی است که باید از آن تقلید کنید زیرا این نوع چیزها بسیار بیشتر از کلمات بی‌معنی در بین کاربران طنین‌انداز می‌شوند.

7. سریع کنید

آخرین نمونه از بیانیه ماموریت در لیست ما از آن آمده است سریع کنید:

بیانیه ماموریت سریعتر

بیانیه ماموریت خود تقریباً مطابق با آنچه قبلاً در این لیست دیده بودیم است – خلاصه ای از آنچه شرکت می خواهد به مشتریان خود ارائه دهد. اما ویژگی برجسته این مثال بیانیه ماموریت تجاری همان چیزی است که می آید بعد از بیانیه ماموریت

پس از توضیح دادن اهداف و ارزش‌های آنها، Quicken به آرامی وارد یک می‌شود فراخوان برای اقدام (CTA) تشویق کاربران به استفاده از محصولات خود، با پیوندی که به آنها اجازه می دهد این کار را انجام دهند. آنها همچنین برخی از محصولات مختلفی را که ارائه می دهند فهرست می کنند. این یک راه عالی برای استفاده از بیانیه ماموریت شما برای اهداف بازاریابی است.

کمپین های بازاریابی دیجیتال ما بر معیارهایی که بهبود می یابند تأثیر می گذارد نتیجه شما

مشاهده نتایج بیشتر فلش سمت راست

WebFX نتایج زیر را برای مشتریان به ارمغان آورده است:

نماد cta11

6 میلیارد دلار

در درآمد مشتری
نماد cta12

24 میلیون

سرنخ برای مشتریان ما
نماد cta13

7.14 میلیون

تماس های تلفنی مشتری

بیانیه ماموریت خود را با کمک WebFX منتشر کنید

همانطور که در نمونه نهایی بیانیه ماموریت تجاری دیدیم، بیانیه های ماموریت چیزی بیش از راهی برای کمک به شرکت شما برای درک ارزش ها و جهت گیری خود هستند. آنها همچنین می توانند به بازاریابی شما کمک کنند و مشتریان و مشتریان بیشتری جذب کنند.

اما بیانیه‌های ماموریت تنها یک بخش کوچک از تلاش‌های کلی برندسازی و بازاریابی شما هستند. اگر واقعاً می خواهید استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را بهینه کنید، باید از یک آژانس حرفه ای مانند WebFX کمک بگیرید. ما می‌توانیم کمپین‌های شما را به ارتفاعات جدیدی برسانیم و درآمد شما را افزایش دهیم، و مایلیم به شما نشان دهیم که چگونه به آن دست یابیم.

علاقه مند به همکاری با ما برای ما خدمات دیجیتال مارکتینگ? فقط با ما تماس بگیرید 888-601-5359 یا آنلاین با ما تماس بگیرید امروز!

Source link