Comms 101 برای بنیانگذاران جدید: 9 درس اساسی از مربیگری بیش از 3000 کارآفرین

ارتباطات خوب سوخت برای رشد هر کسب و کار نوظهوری است. بدون انتشار اخبار در مورد استارتاپ خود، نمی توانید سرمایه گذاران یا مشتریان جدیدی را جمع آوری کنید. در دنیای پر سر و صدای پر از افرادی که سعی در ایجاد نام برای خود دارند، ارسال پیام مناسبی که برند شما را از سایرین متمایز می کند، دشوار است.

سفیان مالک، سرمایه گذار در DraperU Ventures، یک صندوق در مراحل اولیه که به استارت آپ های نوظهور فناوری اختصاص داده شده است، و معاون برنامه ها و رشد در دانشگاه Draper، تخصص خود را برای بنیانگذاران جدید ارائه می دهد. او با افزایش DraperU از 1200 فارغ التحصیل به 4000 در طی چهار سال، به ایجاد نسل جدیدی از رهبران استارتاپ انعطاف پذیر کمک کرده است.

بینش‌های او ابزارهایی را برای بنیان‌گذاران فراهم می‌کند تا خودشان را تثبیت کنند، شبکه‌هایشان را توسعه دهند و استارت‌آپ‌هایشان را برای موفقیت در بازاری رقابتی‌تر از همیشه قرار دهند.

استاد رشد شبکه

Suffiyan Malik از طریق کار خود با DraperU، بیش از 3000 کارآفرین را راهنمایی کرده و به آنها کمک کرده تا استراتژی‌های ارتباطی درستی ایجاد کنند. او انجمنی در زمینه فناوری مرزی ایجاد کرده است و رویدادهایی را برای بیش از 6000 فن‌شناس میزبانی کرده است، مانند اجلاس اتم‌های ساختمان، که سخنرانانی مانند دیوید فریدبرگ، پروفسور الکس فیلیپنکو و ترور مارتین در آن حضور داشتند.

مالک از عمق خود استفاده کرده است…

Source link