جدول پیوندها
چکیده و 1 مقدمه
2 اثر مرتبط
3 روش و تهویه سه بعدی 3D با هدایت پروکسی برای انتشار
3.2 گردش کار نسل تعاملی و بازسازی مشروط 3.3 حجم
4 آزمایش و مقایسه 4.1 در نسل سه بعدی مبتنی بر پروکسی و مبتنی بر تصویر
4.2 مقایسه در مورد تولید شی 3D قابل کنترل ، 4.3 تولید تعاملی با ویرایش قسمت و مطالعات فرسایش 4.4
5 نتیجه گیری ، تصدیق و منابع
مواد تکمیلی
الف – جزئیات اجرای
ب – بحث های بیشتر
ج – آزمایش های بیشتر
3.2 گردش کار تولید تعاملی
در کارهای مدل سازی سه بعدی ، هنرمندان احتمالاً هدف هدف را به جلو و عقب تنظیم می کنند و به تدریج بخش محلی را برای نتایج رضایت بخش ویرایش می کنند. با این حال ، نسل تعاملی و پیش نمایش برای اشیاء سه بعدی به دلیل عدم توانایی کنترل ریز ریز و سرعت بازسازی آهسته ، یک مشکل باز است [Cheng et al. 2023b; Li et al. 2023a]بشر از این رو ، ما یک گردش کار نسل تعاملی و پاسخگو جدید را بر روی چارچوب Coin3D ایجاد می کنیم ، که به طور کامل از پروکسی های جزئی شرط برای ویرایش قسمت آسان و دقیق استفاده می کند و از حجم کنترل سه بعدی برای پیش نمایش تعاملی استفاده می کند.
ویرایش قسمت محدود به پروکسی. از آنجا که پروکسی های درشت عمدتاً با عناصر شکل اصلی ساخته شده اند ، ما یک …