COIN3D ویرایش سه بعدی و پیش نمایش های تعاملی را قادر می سازد

چکیده و 1 مقدمه

2 اثر مرتبط

3 روش و تهویه سه بعدی 3D با هدایت پروکسی برای انتشار

3.2 گردش کار نسل تعاملی و بازسازی مشروط 3.3 حجم

4 آزمایش و مقایسه 4.1 در نسل سه بعدی مبتنی بر پروکسی و مبتنی بر تصویر

4.2 مقایسه در مورد تولید شی 3D قابل کنترل ، 4.3 تولید تعاملی با ویرایش قسمت و مطالعات فرسایش 4.4

5 نتیجه گیری ، تصدیق و منابع

مواد تکمیلی

الف – جزئیات اجرای

ب – بحث های بیشتر

ج – آزمایش های بیشتر

3.2 گردش کار تولید تعاملی

در کارهای مدل سازی سه بعدی ، هنرمندان احتمالاً هدف هدف را به جلو و عقب تنظیم می کنند و به تدریج بخش محلی را برای نتایج رضایت بخش ویرایش می کنند. با این حال ، نسل تعاملی و پیش نمایش برای اشیاء سه بعدی به دلیل عدم توانایی کنترل ریز ریز و سرعت بازسازی آهسته ، یک مشکل باز است [Cheng et al. 2023b; Li et al. 2023a]بشر از این رو ، ما یک گردش کار نسل تعاملی و پاسخگو جدید را بر روی چارچوب Coin3D ایجاد می کنیم ، که به طور کامل از پروکسی های جزئی شرط برای ویرایش قسمت آسان و دقیق استفاده می کند و از حجم کنترل سه بعدی برای پیش نمایش تعاملی استفاده می کند.

ویرایش قسمت محدود به پروکسی. از آنجا که پروکسی های درشت عمدتاً با عناصر شکل اصلی ساخته شده اند ، ما یک …

Source link