Coin3d نسل سه بعدی را با کنترل هدایت پروکسی تقویت می کند اما با چالش هایی روبرو است

چکیده و 1 مقدمه

2 اثر مرتبط

3 روش و تهویه سه بعدی 3D با هدایت پروکسی برای انتشار

3.2 گردش کار نسل تعاملی و بازسازی مشروط 3.3 حجم

4 آزمایش و مقایسه 4.1 در نسل سه بعدی مبتنی بر پروکسی و مبتنی بر تصویر

4.2 مقایسه در مورد تولید شی 3D قابل کنترل ، 4.3 تولید تعاملی با ویرایش قسمت و مطالعات فرسایش 4.4

5 نتیجه گیری ، تصدیق و منابع

مواد تکمیلی

الف – جزئیات اجرای

ب – بحث های بیشتر

ج – آزمایش های بیشتر

b بحث های بیشتر

b.1 ضرورت نسل سه بعدی با هدایت پروکسی

برای خواسته های نسل شخصی ، ما فکر می کنیم فقط استفاده از متن / تصاویر کافی نیست و همچنین برای بیان ساختارهای سه بعدی اشیاء و روابط مکانی آنها غیرقانونی است. از این رو ، اعطای

شکل K: ما روش خود را با خط لوله نسل 3D کنترل شده با عمق مقایسه می کنیم (صفر 123 ++ [Shi et al. 2023a]).شکل K: ما روش خود را با خط لوله نسل 3D کنترل شده با عمق مقایسه می کنیم (صفر 123 ++ [Shi et al. 2023a]).

شکل L: نمای کلی از نسل تعاملی.شکل L: نمای کلی از نسل تعاملی.

سیستم کنترل 3D آگاه با پروکسی سه بعدی برای نسل سه بعدی ضروری است. در مورد دستیابی به پراکسی های سه بعدی ، ما معتقدیم که این مانعی برای کاربران هدف نیست ، زیرا می توان آن را به راحتی با استفاده از نرم افزار بچه ها مانند Tinkercad ، که از بازی های مدل سازی سه بعدی از SteamVR گرفته شده است ، یا با استفاده از دستورالعمل های مدل سازی LLM+استفاده کنید. به همین ترتیب ، ControlNet از تصاویر کنترل از طرح های خام گرفته تا هنر ظریف خط استفاده می کند ، که به مهارت های اساسی نقاشی نیز نیاز دارد.

B.2 محدودیت های بیشتر

اول ، وضوح سه بعدی آگاه …

Source link