جدول پیوندها
چکیده و 1 مقدمه
2 اثر مرتبط
3 روش و تهویه سه بعدی 3D با هدایت پروکسی برای انتشار
3.2 گردش کار نسل تعاملی و بازسازی مشروط 3.3 حجم
4 آزمایش و مقایسه 4.1 در نسل سه بعدی مبتنی بر پروکسی و مبتنی بر تصویر
4.2 مقایسه در مورد تولید شی 3D قابل کنترل ، 4.3 تولید تعاملی با ویرایش قسمت و مطالعات فرسایش 4.4
5 نتیجه گیری ، تصدیق و منابع
مواد تکمیلی
الف – جزئیات اجرای
ب – بحث های بیشتر
ج – آزمایش های بیشتر
b بحث های بیشتر
b.1 ضرورت نسل سه بعدی با هدایت پروکسی
برای خواسته های نسل شخصی ، ما فکر می کنیم فقط استفاده از متن / تصاویر کافی نیست و همچنین برای بیان ساختارهای سه بعدی اشیاء و روابط مکانی آنها غیرقانونی است. از این رو ، اعطای
سیستم کنترل 3D آگاه با پروکسی سه بعدی برای نسل سه بعدی ضروری است. در مورد دستیابی به پراکسی های سه بعدی ، ما معتقدیم که این مانعی برای کاربران هدف نیست ، زیرا می توان آن را به راحتی با استفاده از نرم افزار بچه ها مانند Tinkercad ، که از بازی های مدل سازی سه بعدی از SteamVR گرفته شده است ، یا با استفاده از دستورالعمل های مدل سازی LLM+استفاده کنید. به همین ترتیب ، ControlNet از تصاویر کنترل از طرح های خام گرفته تا هنر ظریف خط استفاده می کند ، که به مهارت های اساسی نقاشی نیز نیاز دارد.
B.2 محدودیت های بیشتر
اول ، وضوح سه بعدی آگاه …